Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Off Topic > Off Topic
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #61  
Old 15-08-2005, 20:36
lwin's Avatar
lwin lwin is offline
VW Addict
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 687
Default

wijze woorden van sabine
maar de schreeuw om aandacht van mevr. scumbag stoort me
net als het kleinerend praten als meissie en lieve .... , wtf en wie ben jij dan wel
vraag me echt af wat je probleem nou eigenlijk is.
maar als je nou gewoon in de wei gaat staan grazen ipv van hier de boel op te lopen naaien, moet jij eens opletten hoeveel aandacht je krijgt.
Reply With Quote
  #62  
Old 15-08-2005, 20:38
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default

elke ochtend leeggezogen, en genieten in het zonnetje de hele dag... super toch?
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote
  #63  
Old 15-08-2005, 21:42
serge pot's Avatar
serge pot serge pot is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,846
Default

koeien worden 3x daags gemolken tommy .en als ik 3x daags moet presteren kreeg ik ook net zo'n zak als die koeien uiers hebben (denk je eens in 30 litere 3 x daags )

heb zowel deze als de vorige topic gelezen .moet eerlijk bekennen dat scumbag niet in emotionele zin onzinnige scheld termen heeft gebruikt welke ander mede forum leden wek hebben gebruikt ,omdat men gefrustreerd is en hun testostoron het kook punt heeft bereikt .wil niet zeggen dat ik sympathie betuig voor scumbag (ken hem niet ,dus mag hem ook niet beoordelen ) maar vind een 2e gert best grappig hiero(hij reageert zoals gert ook zo goed kon op het oude vw forum)

en een gezonde discussie ,ja brand maar los .elkaar lief vinden is de mode ,gelukkig is mode om er juist niet aan mee te doen .

wat kri9jg je na 1000 posts?????
__________________
kopbewerking ,pm
Reply With Quote
  #64  
Old 15-08-2005, 22:03
chrisjuh chrisjuh is offline
Forum junkie
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 1,832
Default

Quote Scumbag:Kijk, ik heb niets tegen goede tegenargumenten, ik heb er ook voldoende gezien de afgelopen dagen, helaas kwamen die niet uit jouw koker.

Van wie dan wel?
__________________
FAHRVERGNÜGEN!

Last edited by chrisjuh : 15-08-2005 at 22:16.
Reply With Quote
  #65  
Old 15-08-2005, 22:06
serge pot's Avatar
serge pot serge pot is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,846
Default

koker ??????
hmzzzzzzz ,lichtelijk lange tenen ?
__________________
kopbewerking ,pm
Reply With Quote
  #66  
Old 15-08-2005, 22:10
serge pot's Avatar
serge pot serge pot is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,846
Default

btw ik zit niet elke dag op dit forum ,aangezien ik niet alles kan of wil volgen (heb nog een prive leven ,met een kind en vrouw ,waar ik graag quality time aan besteed )
tevens barst ik van de klussen ,waar ik echt niet rouwig om ben .
__________________
kopbewerking ,pm
Reply With Quote
  #67  
Old 15-08-2005, 22:11
serge pot's Avatar
serge pot serge pot is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,846
Default

ah na 100 posts ben je een post hoer
__________________
kopbewerking ,pm
Reply With Quote
  #68  
Old 15-08-2005, 22:16
Jurgen Santana's Avatar
Jurgen Santana Jurgen Santana is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,526
Default

Quote:
Originally Posted by serge pot
ah na 100 posts ben je een post hoer


Oh ja, in dat geval ben ik er bijna
__________________
WWW.MIVW.NL
Reply With Quote
  #69  
Old 15-08-2005, 22:17
René's Avatar
René René is offline
10k maniac
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 21,376
Default

Quote:
Originally Posted by Jurgen Santana
Oh ja, in dat geval ben ik er bijna


en ik WAS topposter... totdat liever Gert Tjaap zijn aantal posts wijzigde

:p
Reply With Quote
  #70  
Old 15-08-2005, 22:17
chrisjuh chrisjuh is offline
Forum junkie
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 1,832
Default

LOL was niet tegen jou bedoeld Serge....heb ff ge-edit.
__________________
FAHRVERGNÜGEN!
Reply With Quote
  #71  
Old 15-08-2005, 22:17
serge pot's Avatar
serge pot serge pot is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,846
Default

ok 1000 dan :p
__________________
kopbewerking ,pm
Reply With Quote
  #72  
Old 15-08-2005, 22:19
serge pot's Avatar
serge pot serge pot is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,846
Default

Quote:
Originally Posted by chrisjuh
LOL was niet tegen jou bedoeld Serge....heb ff ge-edit.


zat al te krabbeloen met vinger op hoofd ..............
__________________
kopbewerking ,pm
Reply With Quote
  #73  
Old 15-08-2005, 23:00
sanderh's Avatar
sanderh sanderh is offline
Forum regular
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 61
Default

Quote:
Originally Posted by Dieselinside
Gforty moet met zijn kever langs de politie, hij is aangehouden omdat ie te laag zou zijn...


Heb ik een jaar of 5 geleden met m'n kever ook gehad! KLPD heeft toen m'n kentekens ingenomen en ik moest opnieuw naar de RDW voor keuring! Heb toen alleen nieuwe achterbanden gemonteerd omdat deze een beetje erg weinig profiel hadden.

Bij de rdw kon ik, met een aanloopje, net aan op de rand van de smeerput komen, maar zij keurde hem wel gewoon goed en ik kreeg m'n kentekens terug! 2 Weken erna werd ik weer aangehouden en probeerde ze weer m'n kentekens in beslag te nemen. Gelukkig kon ik aantonen dat mijn kever zo was goedgekeurd (gedateerde foto's dat hij op de put stond) die voor zowel de datum als de tijd overeen kwamen met de datum op het kenteken en in de computer!!! en konden ze mij niets meer maken!!!
__________________
[SIZE=1][FONT=Comic Sans MS]Sander Hessels

http://www.sander-hessels.nl/
Reply With Quote
  #74  
Old 16-08-2005, 08:24
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default

Quote:
Originally Posted by serge pot
koeien worden 3x daags gemolken tommy .en als ik 3x daags moet presteren kreeg ik ook net zo'n zak als die koeien uiers hebben (denk je eens in 30 litere 3 x daags )

heb zowel deze als de vorige topic gelezen .moet eerlijk bekennen dat scumbag niet in emotionele zin onzinnige scheld termen heeft gebruikt welke ander mede forum leden wek hebben gebruikt ,omdat men gefrustreerd is en hun testostoron het kook punt heeft bereikt .wil niet zeggen dat ik sympathie betuig voor scumbag (ken hem niet ,dus mag hem ook niet beoordelen ) maar vind een 2e gert best grappig hiero(hij reageert zoals gert ook zo goed kon op het oude vw forum)

en een gezonde discussie ,ja brand maar los .elkaar lief vinden is de mode ,gelukkig is mode om er juist niet aan mee te doen .

wat kri9jg je na 1000 posts?????


Ik gedraag me naar mijn leeftijd... Moet nog veel leren heh...

een 2e Gert? God?? no!!!

Ach verstand hebben is 1 ding, maar verstandig zijn... Adrem zijn heeft niks met verstand te maken. En ik heb persoonlijk liever dat iemand gewoon tegen mij zegt dat ie me een lul vind, dan dat ie maar zit te wachten en te broeden om me ergens op te pakken door me de les te kunnen lezen. Want het eerste lucht op, en het tweede frustreert. (voor beide partijen... ) Gert is niet voor niets zo kaal... LOL

En gefeli met je Postwhore status Serge! lol
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote
  #75  
Old 16-08-2005, 10:44
scumbag's Avatar
scumbag scumbag is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 374
Default

Quote:
Originally Posted by lwin
wijze woorden van sabine
maar de schreeuw om aandacht van mevr. scumbag stoort me
net als het kleinerend praten als meissie en lieve .... , wtf en wie ben jij dan wel
vraag me echt af wat je probleem nou eigenlijk is.
maar als je nou gewoon in de wei gaat staan grazen ipv van hier de boel op te lopen naaien, moet jij eens opletten hoeveel aandacht je krijgt.


Dan verschillen ook wij van mening..jij noemt het wijze woorden van Sabine, ik noem het opportunistische draaikonterij.
Reply With Quote
  #76  
Old 16-08-2005, 10:47
scumbag's Avatar
scumbag scumbag is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 374
Default

Quote:
Originally Posted by serge pot
koeien worden 3x daags gemolken tommy .en als ik 3x daags moet presteren kreeg ik ook net zo'n zak als die koeien uiers hebben (denk je eens in 30 litere 3 x daags )

heb zowel deze als de vorige topic gelezen .moet eerlijk bekennen dat scumbag niet in emotionele zin onzinnige scheld termen heeft gebruikt welke ander mede forum leden wek hebben gebruikt ,omdat men gefrustreerd is en hun testostoron het kook punt heeft bereikt .wil niet zeggen dat ik sympathie betuig voor scumbag (ken hem niet ,dus mag hem ook niet beoordelen ) maar vind een 2e gert best grappig hiero(hij reageert zoals gert ook zo goed kon op het oude vw forum)

en een gezonde discussie ,ja brand maar los .elkaar lief vinden is de mode ,gelukkig is mode om er juist niet aan mee te doen .

wat kri9jg je na 1000 posts?????


Gert is de maatstaf, dames en heren, lees zijn spitsvondigheden op vertigo69 er maar eens op na. (en geloof me, dit is niet ironisch bedoeld).
Reply With Quote
  #77  
Old 16-08-2005, 11:34
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default

jouw verbale vaardigheid mag dan boven de gemiddelde maatstaf liggen, dat wil logischer wijs niet zeggen dat je duidelijk bent.
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote
  #78  
Old 16-08-2005, 12:14
RedJet's Avatar
RedJet RedJet is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 932
Default

Jammer dat hij/zij die vaardigheid niet op een positieve manier gebruikt
Reply With Quote
  #79  
Old 16-08-2005, 12:27
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,853
Default

Quote:
Originally Posted by Tommy
jouw verbale vaardigheid mag dan boven de gemiddelde maatstaf liggen, dat wil logischer wijs niet zeggen dat je duidelijk bent.


Ik denk dat het in dit geval toch echt ligt aan wat mensen willen lezen

Just my 2 cents als medeforummer
Reply With Quote
  #80  
Old 16-08-2005, 12:27
Tiki Madness's Avatar
Tiki Madness Tiki Madness is offline
Volksforum Triple Action Donor - Half a brain dragracer
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,134
Default

ho ho niet iedereen heeft een hekel aan scumbag,ik kan het alleen maar waarderen dat iemand zijn eigen mening ventileerd ipv met de rest mee te lullen bang om kommentaar te krijgen.
__________________
I got kicked out of Barnes and Noble once for moving all the Bibles into the fiction section.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 08:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum