![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Denk dat ie een nulletje verkeerd zat... ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() wie vroeg dat ingodsnaam hahaha zoveel werk en dan voor 300 euro verkopen
![]()
|
|||
|
|||
![]() Damn precies wat ik met mijn Teddy's wilde doen.
Mocht iemand er belang bij hebben, ik zet ze te koop (als 1 delig dan) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jaja.. maar deze zijn te koop.. scheelt je het uitdenkwerk en uitvoer werk ![]()
|
|||
|
|||
![]() Die meerdelige trxen zijn zo uber uber vet he, schandalig gewoon bijna zonde om op te rijden.
![]() Voor de liefhebber heb ik voor een paar centen ook nog wel zon setje 5 spaaks pontiacs liggen! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
klopt.. die staan ook in de openingspost ![]()
|
|||
|
|||
![]() goed bezig zeg
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() zou zeggen knoop ze er onder kerel
|
||||
|
||||
![]() Hoelang zal het duren voor dat de 3 spaaks velgen (eind jaren 90 ) 3 delig gemaakt worden?
![]() ![]() edit
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". ![]() Last edited by 2H-2H : 02-04-2013 at 22:08. |
|
||||
|
||||
![]() haal de 3 spaak er zo voor je uit
kun je lekker gaan passen en meten
|
||||
|
||||
![]() Quote:
watte? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Oke dan,
![]() Zijn ze al gespoten?
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nee worden niet meer in mijn bezit gespoten.. harten zijn verkocht van de beertjes.. dus ik vervolg mijn topic met de pontiac
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb de pontiac's gevonden,gaat weer goed komen.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Die BMW wielen zijn geil!!!
|
||||
|
||||
![]() Hey richard lekker bezig weer!!! Die teddy's zijn wel grappig maar die TRX 3-delig zijn echt heel erg vet
|
|
||||
|
||||
![]() kun je ook een 2 delige velg maken met de boutjes aan de binnenkant, met andere woorden dat je dus geen boutjes aan de buitenkant ziet? Volgens mij doen ze dat met oude empi 5 spokes maar geen idee of het vandaag de dag ook nog wel gebeurt... lastig te zien ook als je geen boutjes ziet omdat ze aan de binnenkant zitten natuurlijk ;-)
|
|||
|
|||
![]() Richard ik geloof dat je deze zoekt, ook nog bij je in de buurt BMW trx
http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...previousPage=lr |
|
||||
|
||||
![]() dank je kazzo.. heb nu dus 2 setjes trx liggen.. zal ze na mijn vakantie klaarmaken.. eerst straks eind april met mijn gezin naar Bali