![]() |
|
|||
|
|||
![]() thanks voor de info mensen!!! super ik denk dat ik voor de golf 1 gti bak ga..
ben alles op m'n dooie gemakkie aan het verzamelen geen haast bij! Zit ook nog te twijfelen tussen injectie of webers ![]()
|
|||
|
|||
![]() @ Steven16v ja alles er bij, denk niet dat die gozer erg blij is met het magere eindbod maar goed had hij maar een hoger begin bod moeten plaatsen!
de duitse ebay regeert!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
haha, ja dat bedoel ik inderdaad. Hou er wel rekening mee dat een golf 1 gti bak het zwaar te verduren krijgt met een 16v blok. Maar het accelereert wel lekker met een golf 1 bak!
|
||||
|
||||
![]() als je 16 v in golf I bouwt vergeet niet de remmerij + bedrading
kompleet te monteren van een scirrocco anders gaat het niet goedkomen alles los aan te komen is duurder dan komplete rocco 16v te kopen dus 54 mm remklauwen voor de rembekrachtiger de hoofdrempomp de remdrukverdeler de achteras plus schijven de draadboom de motorsteunen de aandrijfassen de stabilistator stangen de versnellingsbak + ------------------------- een komplete scirrocco ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ganz geil, dank je!