Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Meetings verslagen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #61  
Old 26-04-2004, 22:13
JK Le Mans's Avatar
JK Le Mans JK Le Mans is offline
Married to PC
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 3,357
Send a message via MSN to JK Le Mans
Default

he hallo,

ff over al dat gezeur he,hou daar nou eens mee op joh !!!
het is altijd een super meeting en zeker altijd gezellig dus wat lopen jullie nou te zeuren als je de entree teveel vindt ga je toch gewoon niet !!er komen gewoon veel kosten bij kijken als je zoiets organiseert maar daar denkt niemand bij na !!
en dat over de M.I.V.W die jongens hebben gewoon super autoŽs een voorbeeld voor iedereen !ze doen vrijwel alles zelf en stoppen er veel geld in! dus zeker terrecht dat ze veel prijsen winnen !! !!
Reply With Quote
  #62  
Old 26-04-2004, 22:42
Erik M's Avatar
Erik M Erik M is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,848
Send a message via MSN to Erik M
Default

Quote:
Originally Posted by Erik M
De nieuwere caddy mocht niet het terrein op, de oude wel, de nieuwere zijn op basis van de polo toch?


Nee Erik die is niet op basis van de polo
Reply With Quote
  #63  
Old 27-04-2004, 00:38
Oliver®'s Avatar
Oliver® Oliver® is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 365
Thumbs up

Quote:
Originally Posted by jasper
he hallo,

ff over al dat gezeur he,hou daar nou eens mee op joh !!!
het is altijd een super meeting en zeker altijd gezellig dus wat lopen jullie nou te zeuren als je de entree teveel vindt ga je toch gewoon niet !!er komen gewoon veel kosten bij kijken als je zoiets organiseert maar daar denkt niemand bij na !!
en dat over de M.I.V.W die jongens hebben gewoon super autoŽs een voorbeeld voor iedereen !ze doen vrijwel alles zelf en stoppen er veel geld in! dus zeker terrecht dat ze veel prijsen winnen !! !!


Helemaal mee eens
Reply With Quote
  #64  
Old 27-04-2004, 06:22
Rallye-VR6t's Avatar
Rallye-VR6t Rallye-VR6t is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,530
Default

Quote:
Originally Posted by Christiaan
dussssssss..........we hebben niks bijzonders gemist??

(alleen had ik andré wel ff willen zien rijden )


Nou Chrisitiaan, ik bakte er weinig van.
In de 1e ronde schoof ik er af, mooie 360 gemaakt en weer het gras uit.
De baan is heeel erg glad, bijna iedereen schoof wel even.
Alleen de golf synchro 1.8T deed goede zaken, die kon veel tijd goed maken.
De rest reed er op een 2-3 sec achter.

Heb het wel op video, maar dat is te groot om te posten.
Reply With Quote
  #65  
Old 27-04-2004, 08:47
SplitBien's Avatar
SplitBien SplitBien is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,741
Default

Quote:
Originally Posted by Jeroentjuh



Wie zie ik hier dan weer voorbij rijden


Tjeetje wat kijk ik daar chagarijnig zeg!!

@pirelli; nee geen nieuwe vriend, gewoon: EEN goeie vriend, bob reed voor me....

Verders een leuke dag gehad, veel leuke auto's, vooral bij het M.I.V.W gedeelte, ook nog veel bekenden gezien.

@richard; zwaai de volgende keer eens terug joh!! Zit ik op de "tribune", kijk je me aan, zwaai ik heel enthousiast, kijk je gewoon weer weg!!!!! In hoogeveen zag jij mij maar ik jou niet en nu was het andersom!!!!! Leuk shirt trouwens!!

@marcel; ik heb je auto wel gezien maar ik weet nog steeds niet wie jij bent! Nog aan jan bos en daan gevraagd maar die konden je toen niet vinden, balen!! Volgende keer weer beter!!!!!!

Lekker weer verder, kwam met een bruine kop thuis, en ook hier weer patat die best wel te eten was.

Ook deze keer heb ik geen foto's gemaakt, de helft van de auto's die er stonden kende ik toch al...........
Reply With Quote
  #66  
Old 27-04-2004, 08:56
SplitBien's Avatar
SplitBien SplitBien is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,741
Default

Oh ja, en om nog even terug te komen op de "discussie" over airride en bekers;

De één heeft gewoon veel geld en kan zijn auto snel mooi maken met alle gadjets erop die je je maar kan bedenken, natuurlijk is dat klote voor de mensen die dat geld niet hebben en langer moeten sparen ervoor......
Ik moet ook elke maand krom liggen om beide auto's te kunnen opfraaien en repareren maar ik weet toch dat ik nooit een prijs zal winnen, misschien ooit met de kever op een algemene vw meeting maar dat zal dan zijn omdat ik de enige met een kever ben.
Ik hecht veel waarde aan mijn auto en ben er errug zuinig mee, hoezo?? Omdat ik er hard voor moet werken als hij stuk gaat en misschien is dat maar goed ook anders blijf ik hem verkrachten....
Maar ik geef eerlijk toe dat als ik ook zoveel geld had dan reed ik nu ook met een airride, tt interieur, dikke instalatie met dvd speler etc...
Ik ben blij dat er mensen zijn die het kunnen betalen, ik heb het geld niet maar ben blij met de golf en kever die nu bij mij voor de deur staan, en ook al win ik er geen bekers mee, ze zijn van mij en ik ben er trots op en daar gaat het toch om??????
Maak je je auto mooi voor jezelf of voor een ander??
Genoeg mensen maken hem voor anderen, om te laten zien wat ze hebben of voor de bekers, ik doe alles voor mezelf zodat ik sóchtends waker wordt, naar buiten kijk en gewoon trots ben op de 2 vw's die buiten staan!!
Reply With Quote
  #67  
Old 27-04-2004, 09:01
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,853
Default

Quote:
Originally Posted by SABINE_G60
Oh ja, en om nog even terug te komen op de "discussie" over airride en bekers;

De één heeft gewoon veel geld en kan zijn auto snel mooi maken met alle gadjets erop die je je maar kan bedenken, natuurlijk is dat klote voor de mensen die dat geld niet hebben en langer moeten sparen ervoor......
Ik moet ook elke maand krom liggen om beide auto's te kunnen opfraaien en repareren maar ik weet toch dat ik nooit een prijs zal winnen, misschien ooit met de kever op een algemene vw meeting maar dat zal dan zijn omdat ik de enige met een kever ben.
Ik hecht veel waarde aan mijn auto en ben er errug zuinig mee, hoezo?? Omdat ik er hard voor moet werken als hij stuk gaat en misschien is dat maar goed ook anders blijf ik hem verkrachten....
Maar ik geef eerlijk toe dat als ik ook zoveel geld had dan reed ik nu ook met een airride, tt interieur, dikke instalatie met dvd speler etc...
Ik ben blij dat er mensen zijn die het kunnen betalen, ik heb het geld niet maar ben blij met de golf en kever die nu bij mij voor de deur staan, en ook al win ik er geen bekers mee, ze zijn van mij en ik ben er trots op en daar gaat het toch om??????
Maak je je auto mooi voor jezelf of voor een ander??
Genoeg mensen maken hem voor anderen, om te laten zien wat ze hebben of voor de bekers, ik doe alles voor mezelf zodat ik sóchtends waker wordt, naar buiten kijk en gewoon trots ben op de 2 vw's die buiten staan!!


Ben het zowaar weer een keer met je eens .
Das een tijd terug LOL

Misschien heb ik het geld er wel voor maar ik heb nog meer hobbies buiten autos die ook geld kosten .
Het is ook wat je wil in het leven : dus kopen sommigen airride .
Zou het ook best willen hoor .. zelfs ik .
Maar ben meer een fan van de amerikaanse manier : ouderwets hydraulisch .
Reply With Quote
  #68  
Old 27-04-2004, 09:05
SplitBien's Avatar
SplitBien SplitBien is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,741
Default

Goh gert, ik wordt bang van je!!
Reply With Quote
  #69  
Old 27-04-2004, 09:32
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default

Quote:
Originally Posted by jasper
en dat over de M.I.V.W die jongens hebben gewoon super autoŽs een voorbeeld voor iedereen !ze doen vrijwel alles zelf en stoppen er veel geld in! dus zeker terrecht dat ze veel prijsen winnen !! !!


Ik doe ook zo goed als alles zelf, maar heb niet zoveel geld om er in te stoppen... Terecht dat ik nooit een prijs zal winnen?

gaat dus wel allemaal om geld, wie het meeste kan investeren, die loopt weg met de prijzen, hoeveel ie dan ook zijn best heeft gedaan, en wel of niet zelf heeft gedaan.

Wat ik dus steeds probeer te zeggen: maak klasses waarin iedereen die zijn best doet een kans maakt.... En dus niet alleen voor iedereen die zijn best doet, en wat meer geld missen kan. Verdeel het niet direct per type auto, maar eerder per "waarde".... doe bijvoorbeeld een "studenten" klasse... of een "big budget" klasse... in zown klasse kan een Golf I wel met een jetta II concureren bijvoorbeeld.... of een golf II met een scirocco I... En in de hogere klasses kan een vento of bora ook wel concureren met een golf III of IV, of passat bijvoorbeeld, maar ook een voor aardig wat centen verbouwde Golf I(1.8T TT motor met 4wd systeem en rare fratsen) zou hier in mijn ogen een kans kunnen maken....

In mijn ogen heb je dan meer reden om op een meeting ook te wachten tot de prijsuitreiking.

Maar ik had ook al gezegd, net als Sabine wat mooier doet in haar verhaal... Je bent zelf trots genoeg op je eigen auto om een beker wel te kunnen missen...

Maar daarom vind ik wel dat je met een andere klassering misschien ook wel eens meer kans mag maken op een waardering in de vorm van een prijs... Want je ziet zelf ook wel op meetings dat er hele mooie, naar eigen stijl, en met eigen inspanning verbouwde, VW's staan, waarvan je van te voren al weet, die halen het helaas toch niet bij de rest.... (en dat heeft dan vaak te maken met geld) En dat vind ik wel jammer.



eind opmerking:
irl ben ik niet zown zeikerd, pratert.... dit is gewoon mijn idee voor wie het wil lezen...
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote
  #70  
Old 27-04-2004, 09:52
SplitBien's Avatar
SplitBien SplitBien is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,741
Default

Ben het helemaal met je eens tommy!!
Reply With Quote
  #71  
Old 27-04-2004, 09:55
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 11,016
Send a message via MSN to Pedaalemmer
Default tsja

Klopt wel degelijk wat tommy zegt...het zou alles wel zeker openbreken.

staat buiten het feit of je je auto maakt voor jezelf of voor een ander..

de klassering draait gewoon om geld..door dit te omzeilen met klasses zouden de prijs uitrekingen veel intresanter worden voor meer deelnemers.

maarja...zoals het nu gaat ligt er ook niemand wakker van..dus veranderd er niks..


en zeg nou zelf...een bekertje mee naar huis is altijd leuk en zou volgens mij bij vele nog een extra drive geven..
Reply With Quote
  #72  
Old 27-04-2004, 10:01
sjampoo's Avatar
sjampoo sjampoo is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,346
Default

Quote:
Originally Posted by Sponze®
Golf is GEEN Jetta en GEEN Caddy!
Ze hebben niet voor niks allemaal een andere
naam!



Een Audi50 is geen Polo!

Een Derby is geen Polo!


Een Polo is geen Polo!
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009


Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mÃ*jn kant op!
Reply With Quote
  #73  
Old 27-04-2004, 10:04
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default

Quote:
Originally Posted by sjampoo
Een Audi50 is geen Polo!

Een Derby is geen Polo!


Een Polo is geen Polo!


Tis maar net waar je op let... de een op een voorscherm en gril, de ander op onderstel, technische opzete e.d....

Omdat technisch in mijn voordeel zou zijn bij deze meeting, koos ik daar ook voor... (liegen is nooit mijn sterkste kant geweest, dus ik geef maar toe... :p ) LOL
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote
  #74  
Old 27-04-2004, 10:07
sjampoo's Avatar
sjampoo sjampoo is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,346
Default

Ik voeg nog ff wat toe:

Een Polo is geen Polo
Een Ibiza is geen Polo sedan

Een amerikaanse VW GTI is geen VW GOLF
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009


Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mÃ*jn kant op!
Reply With Quote
  #75  
Old 27-04-2004, 10:09
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default

nog 1 van mijn kant:

een gazelle is geen fiets...
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote
  #76  
Old 27-04-2004, 10:15
sjampoo's Avatar
sjampoo sjampoo is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,346
Default

Nee, een Gazelle is een PAARD


Geen GOLF:



D'r zitten namelijk af fabriek Jetta schermen op!
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009


Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mÃ*jn kant op!
Reply With Quote
  #77  
Old 27-04-2004, 10:17
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default

wow... cool front, zou dat in mijn jetta passen?
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote
  #78  
Old 27-04-2004, 10:26
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 11,016
Send a message via MSN to Pedaalemmer
Default

het was gewoon een golf meeting..dus geen caddy`s en geen jetta`s

anders krijg je dalijk de discussie of een polo met een golf blokje wel in eenkeer me mag gaan doen...enz

er stonden zeker wel leuke wagentjes

ik vond dat wijf wat bijk dat duitse kraampje stond wel een lekker duitsertje
Reply With Quote
  #79  
Old 27-04-2004, 10:36
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default

Quote:
Originally Posted by Tommy
wow... cool front, zou dat in mijn jetta passen?


domme vraag, ziet ik net wat onder de foto staan....
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote
  #80  
Old 27-04-2004, 10:43
Rallye-VR6t's Avatar
Rallye-VR6t Rallye-VR6t is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,530
Default

Wat maakt het uit dat je auto er niet zo uitziet als een show and shine auto.
Ik heb mijn auto voor de hobby, en om op circuit te rijden.
Met een show and shine auto gebeurd dat niet.

Stop met kijken naar anderen, ga gewoon lekker je eigen gang.
Je moet er zelf plezier in hebben, wat maakt het uit dat een ander jouw auto niet leuk vindt.

Ok, er waren een paar bij waarvan ik ook dacht........hmmmmmm, maar als de eigenaar het leuk vindt prima toch.
Ben zelf nooit zo weg van veel plastic en autostyle meuk.

Persoonlijk vond ik de witte golf 1 met 20VT prachtig, gewoon niet te opzichtig, maar heel veel detail en een hele hoge afwerking kwaliteit.
Heel goed doordacht.
En ik weet dat de eigenaar er heel lang mee bezig is geweest.
Hulde voor zijn werk.

Weet er iemand trouwens de uitslag van de show and shine??
Want ik heb er ook een paar tussen zien staan.....nou daar zaten heel veel fouten in de auto.
Tot kromme motorkappen aan toe, schuurfouten/plamuurwolken en al weer rotterij in het plaatwerk.
Maar goed.......
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 02:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum