![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
via user-x wel de auto is wat beter kunne bekijke dan alleen de 2 mobiel foto's van mn collega gaaf apparaat die had ik zelf graag eens bewonderd ![]() hun waren igg in capelle
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Straks in het meetingseizoen vaak ook wel te bewonderen op de Cruise Nights in Zevenhuizen.
|
||||
|
||||
![]() zojuist een scirocco R gespot ook in de R blauwe kleur,
@ rondtonde nieuw buinen - stadskanaal
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Das een bekende, deze heb ik ook al meerdere malen in stadskanaal gezien, zal hier vast ergens wonen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() had m nog niet eerder gezien
![]() edit: wel vaak een witte of een zwarte ma dat zijn geen R's
Greets Marco, VW Golf IV TDI (Daily) ![]() VW Polo 6n XXL 1.4 (Lady's Daily) ![]() Honda VFR 750 F (Sunny days) ![]() Last edited by Marvel : 20-12-2011 at 15:32. |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij kwam ik vanmorgen op de A1 tussen Naarden en Baarn en vanmiddag op de A12 ter hoogte van Ede Wageningen Alberto tegen.
|
||||
|
||||
![]() @Marco: In Stadskanaal rijden sowieso 2 witte. Heb ze al eens samen gespot.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
i know, 1 van de zoon van tegelzet bedrijf koning 1 van een militair edit: kwam ik jou vanmorgen niet toevallig tegen bij de brievenbus?
|
||||
|
||||
![]() Gisteren in het centrum van Rotterdam;
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die jongen met die ruige zwarte Caddy ?? Quote:
Dan moet het bij onze eigen bus geweest zijn toen ik de krant eruit haalde, verder ben ik nog geen brievenbus tegen gekomen ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja hij gebruikt die caddy als ie moet werken van zn papa :P dan was t iemand anders :P
|
||||
|
||||
![]() Gisteren meerdere vette golfjes gezien in zwolle.
Eerst(eerder in de week ook al) een zwarte golf 3 cabrio met gepolijste Borbet T (denk 16 inch). Erg dik ding! Toen een rode mk2 met zwarte ATS type 5 en later een blauwe(helios blauw?) golf 2, zwaar velaagd met zwarte velgen, volgens mij gewoon staal |
|
||||
|
||||
![]() winkelcentrum op de kamp in landgraaf, om 19,45,een hele lage witte golf 1 gti op pirelli`s. kenteken jk-11-gf, staat half op de stoep geparkeerd,
|
|||
|
|||
![]() Quote:
op de A1 bij Naarden kan wel René op de A12 ben ik niet geweest ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gisteravond rond 23.10 zag ik bij de drive van de KFC in Heerlen een flink verlaagde rode Caddy 2 met witte C2's, volgens mij een zwarte motorkap en veel stickers op het achterraam.
Geen idee wie dat was, kwam me totaal niet bekend voor, zowel de persoon als de auto zelf.
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag in Emmen, Golf MK2 Cabrio (Bieber)
Vreemde auto, had het zelf nooit eerder gezien. Weet iemand hoe het met de stevigheid van het chassis zit? ![]() ![]() ![]() ![]() Sorry voor de slechte telefoonfoto's ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wát een gedrocht..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
OOk op zuid te bewonderen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nog nooit gezien, paar BBSen eronder en ik vind hem wel
|
||||
|
||||
![]() Vanmorgen had de dikste auto van de heerlerbaan er niet zo`n zin meer in,geloof ik. De groene g60 44-GS-RH hing met sleepkabel achter een grijze Golf 1 GTI.