![]() |
|
|||
|
|||
![]() Gister een blauwe golf 2 met dikke bumpers en rode bbs'en eronder! zit hier wel op het forum! Was ergens tussen Leeuwarden en Marrum rond half 3-3uur
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klinkt als Ron, is een VR-6 als het goed is. Deze? ![]()
VW-Speed.nl Last edited by Ebut : 07-11-2011 at 12:33. |
|
|||
|
|||
![]() ja dat is hem ja!
en ja volgens rdw is het ook een vr6
|
||||
|
||||
![]() Weet het wel zeker ja, ding gaat als een speer
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zeker wel die van Alfred ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hok! ![]()
|
||||
|
||||
![]() 19.30 in Hulsberg, op de schoolstraat/mesweg, een nette zilverkleurige golf 3 gti op BBSjes.
|
||||
|
||||
![]() enkele weken geleden gespot op de A16 richting de brienenoord...
![]() En deze staat al enige weken in de wijk..... van wie die is weet ik niet.. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hok inderdaad, Je vergeet de groene spiegels ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() richard gespot bij ons in de winkel
![]() en morgen spot ik hem weer denk ik ![]() |
|
||||
|
||||
![]() voor het eerst in het wild gespot (ik had hem alleen nog op plaatjes gezien)
Volkswagen Amarok ![]() ![]() en een bekende gespot door mijn vriendin. ze vind het een mooi polo`tje ![]()
|
||||
|
||||
![]() Crewleden bij Icekart Rucphen
![]() wie had er de snelste tijd?
|
||||
|
||||
![]() Jaap @ Burgemeester elstweg terhooggte van de Merc dealer
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Stijn.. En we pakten mooi de 1-2-3 in onze heats ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Met welke auto waren jullie eigenlijk? Enigste dikke wagen die ik zo zag staan was een BMW touring....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Met de mijne: ![]() Stond achterin buiten de drukte naast een bestickerde passat Variant
|
||||
|
||||
![]() Oh die heb ik inderdaad niet zien staan
![]() Die passat variant is van Kevin, mn collega bij de icekart die jullie waarschijnlijk de uitleg ed. heeft gedaan voor het karten. eneeh, wie zegt dat een BMW touring niet dik kan zijn? Ik zou hem best rijden. ![]()
Scratch the surface! ![]() -Golf 2 '841.9TDI Last edited by joostvw : 10-11-2011 at 21:46. |
|
||||
|
||||
![]() Vanochtend ca. 08.00 uur bij de Beitel in Heerlen, een zwarte Polo 6n op BBS (6n2 gti ?) met stickers op de achterruit en US kentekenplaat ..... en hendig "tief gelegt"
![]()
|
||||
|
||||
![]() Vanmorgen in landgraaf bij tankstation de kissel, een witte lage jetta 2 met blokjes motorkap en rode stalen wieltjes. Bestuurder was een blanke travy Mccoy.
![]()