![]() |
|
||||
|
||||
![]() Maandag op school, lage golf 3 op zwart staal. Met volksforum sticker!
Was op innovam n'gein trouwens :P |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Denk het niet. ![]() Aram heeft zo goed ik weet nu zwarte BBS CH eronder. In Surhuisterveen/Harkema rijdt deze rond met lemans en staat ook te koop. |
|
||||
|
||||
![]() Gespot. rond 12.30 johan (jopie gti 6), aan het wandelen met de hond.
Ik zag je nog net in een flits.
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Gisteravond gespot @ Americahal Apeldoorn bij de PLUS beurs, dus misschien iemand van PLUS verbeeten aangezien hij naast dat busje stond.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij is dat jeroen oF hannes
|
|
||||
|
||||
![]() Marvel vanmorgen.....hij in de daily.....ik lopend met onze trouwe viervoeter...
|
||||
|
||||
![]() LRR vanmorgen met zn trouwe viervoeter, ik in mn daily
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Da's ist unseren Hannuz ![]() Werkt bij Plus hier in de buurt en moest inderdaad na een beurs.
|
||||
|
||||
![]() Vandaag een gele Corrado VR6 gespot in Rotterdam bij de RDM campus op Heijplaat.
|
|||
|
|||
![]() vanmiddag rond een uur of half 1 een zilveren golf 4 variant met usa bumper lijst met witte sml in maastricht op de a2. En een half uurtje terug een zilveren 32b bij de bp aan de a2 bij elsloo
Last edited by VWJYI : 05-11-2011 at 12:22. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
neh was Aram toch niet..of wel? dan zou er wel een stoel aan het buffet hebben gestaan... ![]() vandaag een t2 en t1 bus gespot rcihting drachten..t2 op een oplegger, t1 hippie bus voorop
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan heb ik deze later nog in Geleen gespot! ![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
![]() eddyvwone met de jetta vanmiddag bij de karwei in elsloo. Ik had het familiehok voor je neus geparkeerd.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee is niet die van Aram, maar dit is een TDI en is van Alfred Meier volgens mij een autobedrijf uit Surhuisterveen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dit is een V5 die ook op mplaats te koop staat. Ieder geval niet die van Alfred Meijer. ![]() http://link.marktplaats.nl/492101482 |
|
||||
|
||||
![]() René net gespot in zn hippie golf, bij LRR voor thuis
|
||||
|
||||
![]() Marvel net gespot in z`n groene golf, bij LRR voor thuis
![]()
|