![]() |
|
||||
|
||||
![]() super mk1 en die grill is niks mis mee
![]() laatste meet was wel treurig met het weer zo te zien ![]() wanneer word de eerste meet met mk1 ? sligro meet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() denk het wel,als het weer heel hard meezit MWM,maar dat weet ik nog niet.
en 1 project,ach je moet rekenen dat ik me zo weer wat anders op de hals haal..... ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
daar was ik ook niet bang voor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Sleeping beauty's
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Ik zou die exips wel eens willen zien op de 1
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
als ik wat tijd overheb eerdaags schroef ik ze er even onder voor een foto[had ik overigens beter meteen kunnen doen toen ik ze erop had,maja ik vond het niks dus ook geen foto geschoten ![]() kwam deze nog tegen; ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dikke BOOT!
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() zo weer een ochtend bezig geweest aan de g60.
eerst de bumper balken afgeslankt en gepast,die kunnen gestraald en gecoat worden,en een foto van de voorbumper ![]() ![]() (bumperbalken liggen op de achtergrond,is aardig wat afgegaan) toen plaatjes geknipt om de drains in de bodem dicht te lassen. ![]() ![]() ![]() zien dat ik maandag wat aan het lassen kan.
|
||||
|
||||
![]() foto's van het werk van maandag en vandaag;
![]() ![]() ![]() bodem is dus dicht,nu de onderzijde kaalmaken,oude kitlaag eraf,lakken en nieuwe steenslagschutz erop. accubak zat ook bij de post,meteen gemonteerd; ![]() het gaat de goede kant op!
|
||||
|
||||
![]() mooie platte diffuser onder de bumpert schroeven
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
thanks john,diffusor lag al in de planning,moet even zien waar ik het van maak ![]() carbon vind ik niet echt wat,en staat ook zo lullig,1 dingetje...
|
||||
|
||||
![]() 1 dingetje in carbon staat indd nogal lullig, zou gewoon iets van 3mm zwart kunstof ofzo nemen?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() Je zou eens op clubgti.co.uk kunnen kijken naar het topic van Nigel
Hij gebruikt geloof ik gelaagd kunstof met daartussen aluminium ofzo Mooi zwart niet zwaar en heel effectief Staan daar sowieso mooie projecten op van track auto's |
|
||||
|
||||
![]() Zie ik daar nou zinkspray bij de mooi eropgespoten?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wat bedoel je?zinkspray gebruik ik niet meer,is niet overheen te werken met 2k.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja dat is precies wat ik bedoel ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En 'mooi' had natuurlijk 'kooi' moeten zijn ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zeg: goed bezig Pul
![]()
|
||||
|
||||
![]() thanks dimi
![]() @jelle,die ken ik,zoiets bedoel ik idd.als ik er aan toe ben zal ik me eens verdiepen in welk materiaal ik kan gebruiken. vandaag zouden we met de club naar essen,helaas kon dat niet doorgaan,dus maar aan de gti verder gegaan. als eerste het originele sleepoog eraf,en een stevig gesneden exemplaar voor in de plaats gezet die precies door de bumper steekt. ![]() het voorste gedeelte van de kooi wilde ik demontabel maken,ivm het dashboard,wat dan gewoon uit en ingebouwd kan worden.daar dus een oplossing voor gebouwd.onder de 'poten' een stukje strip gezet met een m10 gat erin,stripje even netjes afgewerkt. vastgehecht op de gewenste plaats; ![]() en het uiteindelijke resultaat; rechts, ![]() links, ![]() ook nog even de voorste veerpootbrug gemonteerd en wat gaten geboord waar het eea aan vast komt. maandag ga ik het laatste stukje bodem kaal maken.