![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() geweldig ding!
|
|
||||
|
||||
![]() beter wordt het niet denk ik
![]()
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat wiel achter zo schuin bij die 5 serie kan ik niet mooi vinden.Had hij stuk rechter gestaan had ie naar mijn idee af geweest.
|
|||
|
|||
![]() Welke 5 serie bedoel je eigenlijk? :p
|
|
||||
|
||||
![]() Ff naar boven scrollos
![]() |
|
||||
|
||||
![]() is een 7 serie....
|
|
||||
|
||||
![]() Ja wilde net zeggen, een dikke 7
![]() Maaruh, dit topic is wel een beetje vervelend. Ik begin m'n liefde voor VW te verliezen met al die dikke beamers hier ![]() Thuis hebben we nog een tijdje zo'n e39 5 serie gehad met een 2-delige BBS (9j en 11j) en aardig laag ![]()
|
||||
|
||||
![]() Moet zeggen dat mijn huidge E39 mij erg goed bevalt na al mijn jaren VW en Audi te hebben gereden
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ook beter dan de Audi V8?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Naar Zweden gegaan.... weinig meer van de looks over ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() pff stom,jullie hebben gelijk haha,zal wel de vermoeidheid dat ik me zo kan vergissen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kwa brandstoverbruik zeker ![]() Trekkracht hebben ze beiden zat, alleen is de bmw wat luxer uitgevoerd. Ze klinken beide lekker trouwens ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
pic?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vrijdag eerst naar de dealer voor de niveauregeling omlaag te zetten. Sinds afgelopen week staat hij op een AP schroefset ![]() Zal dan eens een foto maken. Heb jij de e36 verkocht?
|
|||
|
|||
![]() M3 supercharger is alweer een jaar of 4 ,5 weg...
Daarna nog 2 x E39 M5 gehad... dat blijven toch topwagentjes ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mijn Z met wat mods, 400pk/570Nm:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() eerste model z4 wat ik wel mooi vind, de voorgaande modellen waren echt vrouwenauto`s.
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
yup, 3 weken geleden. baby onderweg dus wil meer ruimte. komt een e39 voor in de plaats. ben benieuwd naar je ervaringen als je hem verlaagd hebt.