![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb je niet toevallig een basis in de buurt. Legerbasis bedoel ik dus... Denk dat het zo'n soldaat worst is wat ie voor lampen in zijn Golf heeft zitten. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
erg dik ![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dit zijn toch Merc wielen? Zo ja van welk type Mercedes? |
|
||||
|
||||
![]() Cls..
|
||||
|
||||
![]()
www.dubclub-online.nl Last edited by Misha : 11-04-2010 at 21:27. |
|
|||
|
|||
![]() Weten jullie ook hoe dit type velg heet?
|
|
|||
|
|||
![]() in 19" onder een S klasse
in 18" onder een CLS , E , SL , enz enz ![]() Multispaaks velg Velg: 8,5 J x 19 ET 43 Band: 255/40 R19 Sterlingzilver: B6 647 4205 Titaanzilver: B6 647 4437 Optie voor achterwielen: Velg: 9,5 J x 19 ET 43 Band: 275/40 R19 Sterlingzilver: B6 647 4206 Titaanzilver: B6 647 4435 bron : Mercedes-Benz Last edited by Alberto : 11-04-2010 at 22:06. |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thnx guys! Was ff trial & error fitment ![]() Zijn wel HUGE wielen! Wel gaaf dat ze zonder bijzondere aanpassingen onder zo'n auto passen. Uiteindelijk rijdt je dus rond met ET 18 en 9.5J! Nu weten we iig wat ie kan hebben ![]() Quote:
Het model van deze hoepels in 18" is vooral bij het hart heel anders. Dan lopen ze meer hol naar binnen toe, het hart van de 19" is echt vlak.
|
||||
|
||||
![]() Ja dat kan wel zijn, maar 't zijn vanuit de basis natuurlijk gewoon dezelfde wielen.
je hebt ook tig verschillende soorten RS, maar die heten ook allemaal gewoon RS.. Maar goed, doet er ook niet toe.. 't staat wel tof, al had ik voor de 18inch variant gegaan. Heb je ze met langere bouten moeten monteren? Ik moet namelijk langere hebben voor m'n GL's.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Quote:
Zijn met de originele bouten gemonteerd, die zaten erbij.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zo heb ik ooit ´ns bijna een USA Mk3 Jetta op de kop getikt! Gewoon briefje in de bus gedaan met de vraag of ze er eens aan gedacht hadden om de wagen te verkopen. Toen me teruggebeld, ik langs om te kijken, heb zelf uiteindelijk besloten het niet te doen wegens omstandigheden (onverwachts naar buitenland), maar anders was het wel wat geworden! Brutaal mens heeft de halve wereld ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Je ken lullen wat je wil maar hij is wel dik!!
![]() |