![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nog even twee foto'tjes van het interieur.
Heb vandaag het bekleden van de bodem af gemaakt. En toen ook nog maar even de bestuurdersstoel geinstalleerd. Je kunt op deze foto ook zien dat de bodem klaar is. ![]() Hier met ook de hemel in zicht: ![]() Stoelen zijn ook aangesloten en de elektrische verstelling werkt ook. Nu is het verder met het dashboard en de middenconsole. Moet nog heel wat zelf fabriceren om het kachelhuis van de golf 4 aan te sluiten op het golf 1 dashboard.
|
||||
|
||||
![]() Heel erg netjes zo
Heb deel van het project even doorgebladerd en moet zeggen hulde voor al je werk, redelijk wat mooie dingen tegengekomen die je zelf gedaan hebt ![]() Welke stoelen zijn dat trouwens? Zal vast ergens staan maar dan heb ik er overheen gelezen denk ik ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De nieuwe Scirocco.
|
||||
|
||||
![]() Hoe ver kan je de stoelen nu verstellen?
Ik ben zelf vrij lang (1.96) dus zoek nog iets soortgelijks voor mijn eigen project! Tevreden over het tappijt? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ben 1.93 dus ook niet de kortste en ik kan er prima in zitten. De stoelen kunnen zo ver naar achter tot zo goed als tegen de achterbank aan. En je kunt heel ver naar naar voren tot zo goed als strak tegen het stuur aan. Dus de ideale verstelling zou ik zeggen. Ook kun je hem in hoogte verstellen, maar ja met onze lengtes heb je daar niet veel aan ![]() En ik ben zeer tevreden over het tapijt, al was het wel een hele klus. Ik heb alles toch wel best goed tegen elkaar aan gekregen. Het is gelijmd met bison lijm en zit goed vast. Als je van hoogpolig tapijt houd zul je het vast mooi vinden ![]()
Tweede swallowtail van 74 in de resto Mijn 74er slapend project Oud 75er swallowtail project Cnc Frezen, custom made onderdelen ik maak het terecht voor je. Pm me voor meer info Last edited by bprijs : 30-01-2011 at 19:11. |
|
|||
|
|||
![]() mooi werk branko! ziet er goed uit! ook zekers met die scirocco stoelen!
|
|
||||
|
||||
![]() ben benieuwd naar het eind resultaat,
ga je ook naar de watercooled meeting? dit jaar? gr Peter |
|
|||
|
|||
![]() Hier weer is een berichtje uit apeldoorn
wij bewonderen met alle wijsheid je kunde Grote klasse
|
||||
|
||||
![]() Gizmo98 bedankt voor je compliment
![]() Golf1GTI83: Ik denk niet dat ik veel meetings af zal gaan. Ook omdat ik eigenlijk alleen maar erg geinteresseerd ben in de oer golfjes. De golf mk1 met kleine achterlichten vind ik nog steeds de mooiste ooit gemaakt. Hoogstwaarschijnlijk zal ik wel naar mk1 meeting in Assen gaan. Dus als je hem ooit wil aanschouwen zal je waarschijnlijk daar naar toe moeten of eens langs komen. ![]() Ik heb wat leuke contacten hier op gedaan op het forum en wellicht dat ik eens achter zo'n freak aan rijd maar dan puur voor de gezelligheid ![]() En Stefan nu heb je weer een foto voor je topic van niet originele stoelen in een mk1 ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wow, net 38 pagina's zitten lezen. Wat een gaaf project!
Vooral het werk achter het dashboard vind ik erg indrukwekkend, cool zoals je moderne techniek weet te camoufleren.. Heel veel plezier en succes met de afronding van dit grandioze project!
|
||||
|
||||
![]() GAAF!!
Keep up the good work ![]()
|
||||
|
||||
![]() [QUOTE=bprijs]Gizmo98 bedankt voor je compliment
![]() Golf1GTI83: Ik denk niet dat ik veel meetings af zal gaan. Ook omdat ik eigenlijk alleen maar erg geinteresseerd ben in de oer golfjes. De golf mk1 met kleine achterlichten vind ik nog steeds de mooiste ooit gemaakt. Hoogstwaarschijnlijk zal ik wel naar mk1 meeting in Assen gaan. Dus als je hem ooit wil aanschouwen zal je waarschijnlijk daar naar toe moeten of eens langs komen. ![]() ik bedoel deze: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik kijk nog wel wat ik doe het ziet er in ieder geval wel aanlokkelijk uit
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Wat een karretje !
Die stoelen staan er echt prima in, ondanks het leefdtijdsverschil ![]() |
|
||||
|
||||
![]() echt klasse hoe je alles er zo "origineel" laat uitzien, dan bedoel ik of het ooit echt zo gemaakt is
![]() respect voor zoveel werk!! |
|
||||
|
||||
![]() Dank voor de complimenten!
Ik heb 4 dagen vrij gehad dus heb aardig wat kunnen doen. De toerenteller werkt en ik kan hem ook uitlezen. Het probleem van het uitlezen was dat ik geen 12volt op de diagnose aansluiting had. Toen ik hem aan het uitlezen was had ik gewoon een toerensignaal in vagcom. Dus het moest wel aan de kmteller liggen. Gisteren heb ik een andere teller gekocht en nu werkt ie wel. Ik moet dus de hele mikmak weer over solderen ![]() Maar gelukkig zijn de storingen weg ook de oliedruk werkt prima. Want hier had ik ook een foutmelding maar die is nu ook verdwenen. Ik denk dat de originele teller die er in zat toch een optater heeft gehad van het ongeluk van de golf 4. Deze week ga ik weer verder met het dashboard, dan laat ik aan het einde van de week wel weer wat foto's zien van de werkzaamheden. Groet Branko
|
||||
|
||||
![]() Weer mooie resultaten zo, echt een gweldig project!
|
|||
|
|||
![]() Dit gaat er echt waanzinnig uitzien! Ben heeel erg benieuwd hoe het in het echt er allemaal uitziet! Wat mooi, wat mooi.
|
||||
|
||||
![]() Kijk dat is goed nieuws.