![]() |
|
||||
|
||||
![]() stoelen zitten erin,nieuwe mattenset erin,rode achterlichten erin.foto's volgen.
wel een foto van onder de kap; ![]() inlaatspruitstuk is nu dicht,bandage om de uitlaat lijkt vooralsnog prima te werken om de hitte onder de kap wat te minderen,K&N luchtfilter en dikkere Magnecor bobinekabel geplaatst en even een rondje gereden,ben door het opvoerpompje wel mooi van het brandstofdrukprobleem af,rijd nu ook onder volle belasting als een speer.[exit met ploffen/stotteren/inhouden] heb nu alleen het volgende,het stuurhuis is kapot.de 'links-rechts' as ligt los in de behuizing en klappert onder het rijden alle kanten op,wat niet echt bevorderlijk is voor het rijgedrag.
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd wat er op de rollenbank uit komt Gerben
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() ziet er toch wel leuk uit onder het kapje ook! heb je nog een photoshopje gemaakt
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik ook joram,weet jij toevallig niet hoe dat zit met zo'n stuurhuis?of je dat kan repareren ofzo? Quote:
thanks john,x2 ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() mooi werk jonguh
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lekker hoor, weet niet of ik al eens geroepen had dat die grill ook echt tof en origineel is. Waar denk je aan qua vermogen bij deze setup?
anyway laat die foto's en updates maar doorkomen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
geen idee,origineel levert dit blok 75pk,als ik het zo voel zeg ik iig meer dan origineel ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Neem aan dat je de tandheugel bedoeld ![]() Kan ie heen en weer? zo ja > afstellen bij de overbrenging, geloof dat Haynes adviseert om te draaien tot je lichte weerstand voelt en dan 1/4 slag terug ![]() Kan ie op en neer? zo ja> dan liggen de lagerbussen van de tandheugel zelf eruit, wat resulteert in vervangen ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tandheugel?ik bedoel die stang waar de stuurstokjes aanzitten,die gaat bij draaien aan het stuur niet direct naar links of rechts maar eerst heen en weer. [remmen en stuurzooi is niet echt mijn vakgebied om het zacht uit te drukken ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() heb er een topic voor geopend,daar heb ik het geillustreerd.wil je daar een blik werpen joram?
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=107052
|
||||
|
||||
![]() Super gaaf vind die grille ook wel wat hebben
|
|
||||
|
||||
![]() look what came in today......
![]() heb maar een nieuwe besteld,ik kan voor die centen niet prutsen met ouwe zooi. oude eraf en meteen maar de 'smartshift' schakelset erop,dus even schakelstangetjes maken; ![]() hoop van het weekend alles er weer op/onder te hebben. foto's die ik had beloofd; ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() zo zo geen half werk ,ziet er goed uit
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat zal weer lekker sturen
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Goed bezig Pullemans!
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Fijntjes! Nu alleen die matten met enorme rode bies eruit, een paar nette zwarte terug erin, en hij's af
![]() |
|
||||
|
||||
![]() daar ga ik toch wel een beetje in mee kwa matjes! wel een keurig interieurtje zo :thumup:
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() ik vind de matten wel mooi,breekt al het zwarte een beetje.......dus ze blijven gewoon
![]()