![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mooie foto's
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thnx, ja redelijk. PF-je slaat bij koudestart 3 tot 4x af, startmotor is af maar heb al nieuwe (moet er alleen nog eem op), versnellings revisiesetje moet er nog steeds in,linker domlager begint sinds vandaag te kraken,olie temp nog steeds niet af te lezen,BBS randen moeten nog gepolijst worden, motorkap laat blanke lak los maar, verder goed hoor. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ook nog lekker wat te doen lees ik
![]() Golfjes zijn nooit af! Foto's zijn supervet! ![]()
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily Last edited by Madison : 15-02-2012 at 00:07. |
|
||||
|
||||
![]() Altijd een goede plek; een (lege!) nieuwe parkeergarage! Dit is de mooiste
![]() ![]() Tell me: is die verlichting daar echt paars en blauw of is dat trucage?
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() De verlichting varieert zelfs René!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vanavond even met PassieTDI bezig geweest, nieuwe (gereviseerde) startmotor gemonteerd.
![]() Voor ![]() ![]() Na ![]() ![]() Zo wordt de Fire and Ice beetje bij beetje steeds beter ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat ziet die ouwe eruit zeg
![]() ik heb ook een gereviceerde erin zitten.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik gok dat het 1e keer geweest is in 20 jaar ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Goed He, VAG ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou idd, kies je voor VAG dan kies je kwaliteit ![]() |
|
|||
|
|||
![]() start weer als een grote en ook nog eens lkkr stil
![]() voorjaar arriveert jarno hebben we samen nog druk met onze velgies ![]() ![]()
Passat 3BG 1.9tdi Highline 2003 ~daily~ golf 2 gti 16v "HIGHTECH" 1987 ~project~ polo classic (sedan) 1.6i 1997 ~girls daily~ golf 2 1.8i aut. manhatten 1989 ~FOR SALE~ passat 35i b4 1.9 tdi 1996 ~SOLD~ |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Joa, idd. Kan niet wachten om die randen te zien gilimmen! ![]() Vanaamd nog even wat avond plaatjes geschoten, me like ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag het rubber vervangen tussen kleppendeksel en carter-ontluchter.
Hopen dat de PF nu minder schommelt bij stationair en wie weet minder royaal in verbruik vanwege valse (verse) lucht aanzuigen via de opening tussen ontluchting en kleppendeksel.. Ook gelijk een pakkingsetje besteld voor de injectoren, waarvan 1 af en toe lekt. |
|
||||
|
||||
![]() Pakkingsetje voor lekkende injector is ook binnen, zaterdag maar ff fixen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lekkende injector is gemaakt, kwestie van nieuw o-ringetje.
Chris bedankt ![]() Daarbij is de auto voorgekeurd. Om 14 maanden APK te krijgen ben ik er vroeg bij deze keer. Paar kleine dingen tegen gekomen zoals; een uitgedroogde remleiding RV, een wiellager die niet helemaal fris meer is RA en een achterband die aandacht verdiend. De C.O was maar 0,2 dus die komt er wel weer door ![]() Voor de rest een dikke thumbsup voor deze MkII, geen rotte plekken, bodem in zeer goede staat. Tuurlijk heeft ie z'n plekken wel maar niet noemenswaardig genoeg. Auto wordt z.s.m APK klaargemaakt en daarbij worden de wiellagers achter vervangen en daarbij worden gelijk nieuwe remschijven (had ik nog steeds liggen) + blokken gemonteerd. Dan zijn hopelijk de Rm's ook klaar waar de randen nog van gepolijst moeten worden en waar dan Uniroyals Rain Experts 195/50/15 omgeknupt worden. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|