![]() |
|
||||
|
||||
![]() we are dealing with a real stumpahof
of zo dislectisch als mijn WC bril. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() whahhahahahahhahahhahahahhahahhahahahhahahahhahaha hahha pis in mijn broek..whahahhahahhahahahhahahahahhahahahhahahhaha hhahahahhahahahahha
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_...DpzxdbZSwa&df=1
|
||||
|
||||
![]() jezus christus zeg
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() Even de tekst erbij (voor als de advertentie verwijderd is); Quote:
|
||||
|
||||
![]() hijs goed !
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() jaa 135 met zo'n rammelbak is wel erg snel hé onderschat dat niet!!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() bmw-320i
bj 1994 apk nuwe 5 versnelik elk skhibedak elk ram elk sphigel radio sony mp3 airo bak 4nuweband sport stur spoort velge 17 mottor 100% klur blau metalik nit gerokt witte kiniper light over prijs kan hahahahaha ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() de forum tolk: elk skhibedak
|
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dalijk is tie weg, dus bij deze de tekst ![]() Omschrijving: hallo die een leuk bot en je mag hem hallen bel 06-30874627 want ik heb er geen tijd voor em klaar te maaken er zit voor 500,00 euro schaaden aan bel als je intresse hebt het lijkt erger dan het is het is een omgebaude posch met een bokster motor 100% goed de auto moet weg weges geen tijd ik heb een ijche bedrijf niet bieden maar bel even en doe aannemelijk bod Gelukkig wijnig schaade !! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ze hebben wel een goede wegligging die 1303's!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hij "ligt" goed naast de "weg" ja ![]() Wel zonde...........zit wel wat uurtjes schuren en plamuren in!
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Merk: Volkswagen Model: Golf Bouwjaar: 1989 Carroserie: Hatchback 3-deurs Brandstof: Benzine Gewicht: 903 kg Kleur: Wit APK: 3 februari 2006 Km Stand : 206000 Auto is voorzien van schuif/kanteldak en Dikke Gotti velgen die in goede staat verkeren.. Deze golf moet wel wat aan gebeuren maar motorisch is het een monster..Het is een 1800 i dus dan weet je het wel... Auto heeft ook nog een trekhaak dus schoonmoeders kan ook mee... Heeft wel wat mankementen dus moet wel nagekeken worden.Rechter schokbreker moet vervangen worden en het achterruitverwarmingsknopje doet het niet meer.. Bel gerust want bijten doen we alleen als we honger hebben! Vind het wel geinige manier van adverteren ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() http://koopjes.marktplaats.nl/auto_...7w%2BTJj3A&df=1
ik heb hier voor en achter koplampen liggen voor golf 2 zijn nog in prima staat vaste prijs 10 euro op sloop betaal je meer? bel even voor vragen of ophalen 06 15051422 niet mailen
|
||||
|
||||
![]() Wahaha...doe mij die achter-koplampen maar... zeldzaamheid!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() http://koopjes.marktplaats.nl/auto_...o6LQ%3D%3D&df=1
Heerlijk die spelfouten wat je op een dagje marktplaats allemaal tegenkomt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is dat limburgs ofzo? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik kwam dit tegen.
gereviserde 1835 100 km gelopen 100pk aan de krukas 83 op de wielen er zit in de moter niewe zuigers en cilinders snele nokkenas 120 grote kleppen verswaarde nokvogers 009 onsteeking krukas metcontra gewigten spesaal weber met kn filter en mog veel meer oli koeler met fen oli filter elitronis onsteking 1650euro ik heb ook nog een at bak 8.31 dif lange bak kan je 180 km rijden ook heb nog veel onderdelen liggen van kever plaat werk of moter onderdelen of intrijuer