![]() |
|
||||
|
||||
![]() Spullen zijn binnen
![]() ![]() Stofschilden voor achter ![]() Stalen voorbumper gelijk nieuwe knipperlicht glaasjes gehaald ![]() ![]() Achteras beugeltjes ![]() Achteras en stabi ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er allemaal weer lekker vers uit.
En die rubbertjes zien er ook mooi uit. Mijn golf kan ook wel wat powerflex rubbers gebruiken rol bijna om... |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben ook benieuwd of je er achter wat van merkt zijn ieder geval een stuk beter dan de originele die ik had die waarschijnlijk al 30Jaar oud waren
![]()
|
||||
|
||||
![]() ziet er supper uit peter ,,
![]() word netjes ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Thanx Gooi zeg me niet dat je al lekker rond gereden heb in de jouwe ?
|
||||
|
||||
![]() Dus je hebt ze iig gevonden die powerflex. Heb wel even gemeten nog voor je en originele scirocco 16v stabi achter is 25 mm, en voor 18 mm
|
||||
|
||||
![]() Ik heb de 20.5mm genomen deze past uiteraard mooi om mijn 20mm stabi.
ik heb ze van de week nieuw gehaald bij Biesheuvel: http://www.biesheuvel.nl/powerflex/1/33/238
|
||||
|
||||
![]() kan je zo'n compleet stabi setje kopen voor je achteras?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hahahah ja heb al gestest als de brandweer ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er weer mooi uit Peter!
![]() Mailtje gehad? Liep 2x fout dus twijfel een beetje.. |
|
||||
|
||||
![]() Ja Mailtje is binnen gekomen Ward
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Pech gehad verkeerde Powerflex rubbers gekocht en dan de gene die op de uiteinde van de stabi zitten.
Passen mooi ze zijn tenslotte 20.5mm en de stang 20mm maar als je de klem er op zet gaan ze open staan. Waardoor de stabi kan bewegen in de rubber morgen even ruilen voor de andere versie dom dom dom ik had het nog gevraagd maar had zelf beter moeten weten. Wel gaan de klemmetjes er met 1 hand op is toch niet zo lastig als ik had gehoord. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag de rubbers om geruild was uiteraard geen probleem waar ik wel blij mee was en geen bon meer van had.
Was me Mocal leiding die heb ik toentertijd beide even lang gekocht dom dom dom. Maar 1 moest 10cm langer zijn en deze had ik vandaag ook mee genomen om een ander te halen. Maar ook dit was niet nodig kon hem nog steeds om ruilen voor de langere versie Top tent Biesheuvel ![]() ![]() Stabi zit er nu dus op met het nieuwe rubber. ![]() ![]() Astapen er op,hitte schilden,en de achteras bevestigings beugels. So far so good toen de Golf IV klauwen er op ![]() ![]() Wat nu de zaag er in of weer 40€ uit geven ,klauw komt aan de binnen kant van het schild er net tegen aan en dan moet hij eigenlijk nog een streep of 5 verder naar achter ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vanavond even de voor bumper in elkaar gegooid blijft een k.t werk die plastic eindkapjes.
Terwijl de bumper orgineel is en de kapjes bij bij Retro Rabbit weg komen. Had nog een paar nieuwe heldere/donkere knipperlichtjes liggen. Maar ik ga toch voor de originele had ik ook nieuwe glaasjes voor gehaald. Zijn toch zo de laatste dingetjes voor dat ik op vakantie ga. Morgen als werk het toe laat de tank en de achteras terug plaatsen. Zijn ze ieder geval uit de hal ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lekker bezig Peter, ga zo door! En die originele knippers zijn een heel stuk beter
![]() |
|
||||
|
||||
![]() valt me nu pas op , maar toepasselijk die kleur van je handdoek
|
|
||||
|
||||
![]() De originele glaasjes staan beter Peter.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als je goed kijkt doen de fiets en step ook mee! :P |
|
||||
|
||||
![]() De originele oranje gaat het idd worden
![]() Fiets is idd ook blauw van het vrouwtje Step kan ik iet vinden maar als hij er ergens staat moet het aluminium zijn ![]() Edite: De stepwielen zijn blauw ![]()
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs Last edited by Style : 23-07-2013 at 21:00. |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er allemaal strak uit! Ben benieuwd naar het eindresultaat. Geniet van je vakantie!