![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Uber geil zijn ze geworden Rene........super en ben benieuwd hoe ze onder de dikke corrado zullen staan... ![]() Ik weet niet of een rm/rs dop gelijk is aan een RF dop,maar ik heb een kunststof draaidop 6-kant met steel die precies om de dop past en zo los kan draaien...... Zijn er speciaal voor volgens mij...... |
|
||||
|
||||
![]() @Henk: RM is een klikdop.
|
|||
|
|||
![]() Ik heb idd een klikdop,met deze Naafdoppen moet ik ze er echt in slaan,dat wil nog wel,maar het loskrijgen is wat minder
![]() Als ze onder de corrado zitten Henk,moet je maar is komen kijken..ben zelf ook erg benieuwd hoe alles uitkomt en hoe laag de corrado dan is... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zeg maar wanneer je ze er onder wilt...dan help ik je mee en neem mijn lage krik wel ff mee..... Wanneer komen de banden er omheen? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Duurt nog wel even als ze eronder komen,van het voorjaar pas,dan doe ik gelijk de andere uitlaat,middendemper,en onderlip aan de Corrie ![]() ![]() Banden bestel ik binnenkort en dan volgende maand er even opblazen met luchtkanon ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Droom....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wow!
![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
![]() mijn nieuwe aanwinst
![]() ![]() ![]() van het zomer maar ff monteren,en nog ff een paar cm naar beneden schroeven ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit.
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dan hebben we dezelfde dromen.... ![]() waar is deze gemaakt?
|
||||
|
||||
![]() "Tuckin' 23's Yo!"
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zitten deze normaal onder een Corrado?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik denk dat je die zwarte/donker bruine corrado bedoeld met die gecleande bumpers die ook op Wörthersee was? Daar lijken ze idd heel erg op!
|
|||
|
|||
![]() Yess, die bedoel ik...
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||