![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Krijg je er dan ook spoorverbreders bij van 20cm per kant? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() nu je het zegt ...... ![]() ze staan er wel bij: De volgende accesoires zijn ook inbegrepen: - Nieuwe grill aan de voorkant en in de voor- en achterbumper - Nieuwe R32 achterlichten - Nieuwe 18 inch GTI velgen met banden (eventueel ook 19 inch) - Nieuwe spoorverbreders - Uitlaatsysteem met 4 werkende sierstukken maar of ze 20cm breed zijn,............ ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vind het wel echt een zieke kit!
Misstaat m niet zegmaar ![]()
|
||||
|
||||
![]() Van de week in Rotterdam een witte, lage golf 1 op g60 staal, op dat plein over de a20, afslag centrum. Ik reed onopvallend in de opel corsa van m'n vriendin
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
volgens mij is dat de oude van Ruud vwshop ![]() tenminste die spotte ik laatst |
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen zondag rond 18uur,
een zwarte golf 2, dikke bumpers, op goed glimmende bbs rs'en. net buiten Leeuwarden! Iemand van hier toevallig?
|
||||
|
||||
![]() Best gaaf die W12 kit
![]()
|
||||
|
||||
![]() Vanmorgen rond de klok van 07:00 tussen Raalte en Deventer een witte ford connect oid met achter op een sticker van www.t-vw-v.nl (twentse vw vrienden)
en iets later kwam ik een lage grijze? polo 6n tegen op volgens mij verbreed staal oid |
|
||||
|
||||
![]() Vrijdagavond een groene Passat Variant op glimmend BBS....bij Sauna/bronnenbad in Bad Nieuweschans
|
||||
|
||||
![]() moet indd zeggen dat die W12 kit netjes eruit zag op de auto, en indd goed breed
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() uurtje terug in Maasmechelen (B):
- Een gele Karmann Ghia! - Een blauwe golf 4 met breed lichtmetaal.( volgens mij Brock) - Een zwarte Audi avant met allemaal sticker op het achterraam.
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Zit ik vandaag in de buurt van Kerkdriel op de racefiets, wat komt er achter elkaar langs:
- Aston Martin DB9 cabrio ![]() - een prachtige gele Porsche 993 ![]() - Een Ferrari F40 ![]() - nog een Aston Martin DB9 cabrio ![]() - en tot slot (nog nooit eerder gezien) een Ferrari F50 ![]() Was er even stil van, balen dat ik mijn fototoestel niet bij me had
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag op de Lauwerseewei tussen Rinsumageest en Aldtsjerk, een verlaagde witte Jetta op verbreed staal.
|
||||
|
||||
![]() Zojuist in Appingedam een zwarte Vento en een zwarte Golf MK4...beide laag en op BBS of Lenso.
Wielen van de vento hadden een zwart hart en leken op BBS RS Wielen van de Golf 4 leken gepolijst en op BBS LeMans
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag in Valkenburg een lichtblauw met witte T1 met Porsche velgen!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Vanmorgen op de n9 bij de kooy brug Thv Den helder een rode lage golf 2 met een volgens mij een wit bordje op het achterportier. De Bestuurder was een ongeschoren man!
Als het geen volkswagen is mot ik het niet! - Audi 80 2.3e "92 (daily) - Jetta mk2 motorloos "90 - Golf mk2 1.3I nz "90 (Bitch daily) - Golf EINZ GTI "83 (project) (TOPIC! ) RIP ![]() ![]() - Gofl Einz "82 |
|
||||
|
||||
![]() Gister Drachten een witte Golf Mk3 met rode velgen en rood/wit geblokt dag zag er zeer goed uit.
Nog nooit eerder gezien.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat is roelof denk ik, buurman van pieter(monark) |
|
||||
|
||||
![]() Net langs het kanaal (N9) richting Den helder zilveren/grijze Golf einz op volgens mij ats cupjes!
Als het geen volkswagen is mot ik het niet! - Audi 80 2.3e "92 (daily) - Jetta mk2 motorloos "90 - Golf mk2 1.3I nz "90 (Bitch daily) - Golf EINZ GTI "83 (project) (TOPIC! ) RIP ![]() ![]() - Gofl Einz "82 |
|
||||
|
||||
![]() Vanochten bij Centrum Volkswagen Amersfoort. (In ieder gevel iets in die trant)
Een mooie Kever gespot, Kleur en model: Pastel groen, zoals foto hieronder. En ook zo'n ovaal raampje. Velgen: Dacht Fuchs velgen, maar waren toch anders, soort dikke 5 "spaaks". Ophanging: Laag, maar niet te laag, spatbord zat net iets boven de band.
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 ![]() 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline Last edited by Rick_Leusden. : 12-04-2011 at 10:50. |