![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
haha nee vind het nog steeds te leuk om er mee de blubber in te gaan en met een velaagde golf 2 zal da nie zo gemakkelijk zijn ![]() vond m trouwes al best laag vooral voor dagelijks gebruik ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vanavond rond 10 uur op de A20 richting Hoek van Holland, een 86'er GTD (geloof ik), verlaagd met ATS cups eronder, mooi ding zeg
![]() Ik zat in een onopvallende, rode en spuuglelijke Golf 3 GTI. |
|
|||
|
|||
![]() Gisteren een lelijke rode golf met een grijze deur ! voor de deur van me werk ( van der valk Nieuwerkerk a/d IJssel )
|
||||
|
||||
![]() Van de week, dinsdag of woensdag, 'n zilver-grijze mk1 gti met rode achterklep gespot in de buurt van Epen (Zuid Limburg)
Zal 'n uur of vier 's middags geweest zijn.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Earl ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Pas op hè pik. ![]() Correctie: schele pik, die deur is blauw. ![]()
|
||||
|
||||
![]() spot al een aantal dagen hier in de straat een amerikaanse golf 5 gti in wit blijkt het de nieuwe over buurman te zijn
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() rode lage mk2 gisteren rond 16:30 in raalte
|
|
||||
|
||||
![]() mk2 fire and ice op estorils in nijkerk
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
die rode mk2 in raalte is van mij kan zijn dat me vriendin achter het stuur zat tevens witte mk2 in nijverdal op industrie gespot je stak je hand nog op later reed je voorbij toen ik bezig was motorkap isolatie aan het aanbrengen
|
||||
|
||||
![]() Als die gister een blauw shirt oid aanhad kan dat best kloppen idd
![]() Edit: Dit was m idd ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag rond 16:00 op de A28 bij Strand Nulde ergens een tornadorode Jetta MK2 op witte wielen.
Zag er leuk uit van een afstandje!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
mijn vriendin zij dat ze even had geknipt met de lichte weetnie of je had gezien
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag voor mn huis reed er een zwarte golf 5 voorbij met wheel whores sticker op de achterruit. Toeterde ook nog.
Ook nog een witte golf 3 variant voorbij zien komen met grote vw sticker op de zijkant.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat moet ik geweest zijn! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Meende nog wel ff gezien te hebben vanuit de ooghoeken dat ze knipperde jah ![]() |
|
|||
|
|||
![]() vandaag een paarse corrado 16v en een oud type golf 2 in zo'n brons achtige kleur met bbs rm. Beide zeer netjes! Was op de pier bij Holwert
|
|||
|
|||
![]() Quote:
paarse corrie waren wij ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha joost in de golf 5 was ik en mij buur jongen!:P ![]() |