![]() |
|
||||
|
||||
![]() toch wel een net golfje 1 zo!
al is de grill neith elemaal mijn ding ![]() nog gelukt met die deurpanelen schoon krabben/maken?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Grappig dat logo uit t midden;-)
|
|
||||
|
||||
![]() nee panelen liggen nog net zo,ga deze eerst helemaal afbouwen,dan de g60 volgas afmaken,en dan deze weer uit elkaar,want zo netjes is ie niet.hij is nu wel mooi compleet,leren interieur enzo.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
grille is zelfbouw ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vind t grappig id is weers wat anders
|
|
||||
|
||||
![]() deze wielen gekocht voor de mk1;
![]() moeten nog even gecoat worden en van nieuwe banden voorzien. met de g60 bezig geweest,heb de body een heel eind klaar nu,even de bodykit gepast en besloten alles in de verkoop te doen.omdat het in eerste instantie de bedoeling was om de auto te bouwen voor verschillende doelen,1 daarvan was het 'showen' op meetings e.d.,wilde ik ook mijn eigen draai eraan geven,door middel van het monteren van 80's spoilers,wat ik zelf helemaal geweldig vind.nu ik zover ben met bouwen,en heel veel heb weggehaald/weggelaten om hem zo licht mogelijk te maken heb ik de voor en nadelen van de spoilers eens bekeken en het enige voordeel dat ik erin zie is dat het een golf word zoals ik hem graag zou willen zien,compleet afgewerkt met interieur etc.gezien dit een kale racer word,valt de set dus buiten de boot,en zou alleen gewicht toevoegen [18kg t.o.v. g60 bumpers om exact te zijn].daarbij geeft de voorspoiler geen mogelijkheden om de koeling te verbeteren,en in het geval van schade moet ik maar weer zo'n set zien te vinden.ik heb de kleur en wielen al beslist inmiddels,en daar past de kit ook niet bij.enige wat IMO heel mooi bij het totaalplaatje gaat passen is dit; ![]() ik weet het,het is niet volgens de forumstandaard,maar ik vind dat voor een racer toch geen pre.daarbij heeft het de volgende voordelen;licht,goedkoop te vervangen/vinden en genoeg opties om van de rijwind gebruik te maken. dus ipv 80's tuning word het 90's tjoening ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() geloof me maar Gerben, d'r komt een keer een tijd dat Rieger en Seidl en dat soort apparaten helemaal hot zijn.
![]() Mark my words!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() ongetwijfeld
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik vind het niet verkeert zo'n bumpert, maar word de kleur dan ook hetzelfde
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jup,en die wielen heb ik ook al. edit,ik bedoel de Cups,en Nogaroblue.
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. Last edited by De Pul : 14-10-2012 at 19:29. |
|
|||
|
|||
![]() Word een dik hokje Gerben
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik vind de functionaliteit wat betreft de diettrich/rieger bumper goed doordacht.
Zijn idd domweg licht, makkelijk vv baar en genoeg opties mbt doorlaat. En in het totaalplaatje zal zo'n bumper m niet afbreken --> t blijft natuurlijk ook een racert ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
|||
|
|||
![]() ziet later wat wits in de spiegel.
![]() wordt een dikke auto zo gerben later maar eens over de baan. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wie ziet wie in de spiegel dan?
![]() Goed bezig Gerben ![]() Ik ben helaas bezig met rachels en glaswol ipv tjoening ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ik heb er al aardig voorstelling van nu ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()