![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wanneer gaat je motor tot leven komen ?
(zoiets ?)
|
|
||||
|
||||
![]() Nog steeds goed bezig Gerben!
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() kijk aan een mooie nieuwe kas! inderdaad jammer van de bekeuring 240 euro is dat ofnie mooi klote!! succes met je project verder.
|
|
||||
|
||||
![]() ik heb dit al zo vaak gedaan dat je er op een gegeven moment niet eens meer bij nadenkt....en als ie echt maar 240 is valt het toch nog mee
![]() maargoed m'n baas heeft het hele spul aangepikt achter z'n MB G320,omdat het volgens die agenten ook nog kantje boord was of m'n audi het wel mocht trekken(maar hoefden niet te wegen ![]() ![]() ontopic;het blokje staat er nog steeds zo bij als op de laatste foto's ga hopelijk een dezer dagen het kopje klaarmaken.zoals jullie zien is de kas ook niet echt kaal,er hangt ook nog van alles aan in de F&I kleur,er zit een splinternieuw F&I interieur in en er ligt een 2.0 ABA in.dat hele spul moet eerst nog ergens ingebouwd worden.[staat gepland voor de bouwvak]frontje wat eropzit is voor project BBQ dus ik heb voorlopig weer zat te doen.
|
|||
|
|||
![]() Hm hm, deze volg ik
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() vandaag weer wat gedaan aan de g60.
ghop is langsgeweest en heeft vakkundig de plakruit verwijderd en die is tot mijn grote blijdschap helemaal heel gebleven. verder is de 2.0 weer uitgebouwd en een begin gemaakt met sloopwerk.maandag eerst de fire&ice van mike ombouwen naar gti en dan ga ik hier op los.3 weken vakantie dus er moet wel wat gebeuren.
|
||||
|
||||
![]() Ruitje wel jah maar m'n bumper....
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
was gezellig ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
lompe boer ![]() ![]() nog bedankt he ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Weer lekker bezig zie ik, en een leuke nieuwe aanwinst voor je project! Jammer van die bekeuring, daar had je leuke wielen voor kunnen kopen haha
![]()
|
||||
|
||||
![]() haha dus dat was die ducktape bumper op facebook
![]()
|
||||
|
||||
![]() helaas wel jah.....
|
|
||||
|
||||
![]() vandaag na het afronden van project fire and ice gti met mike en stephanie verdergegaan met strippen van de g60.alles is er af voorzover,de rest moet op de brug.morgen begin ik aan het laswerk.
even wat verse pics;
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. Last edited by De Pul : 20-07-2011 at 17:12. |
|
|||
|
|||
![]() aan blokken keus zat Gerben!
![]() welke gaat erin?
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() word weer leuk.. zou die oude van mij eronder doen..
![]()
|
|||
|
|||
![]() Goed bezig, binnenkort maar effe een weekendje langs komen.
Om even te helpen met de g60 ![]() |