![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Mooie golf gti met originele kenteken ![]() ![]() groet Erik
|
||||
|
||||
![]() mooi hoor
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zullen we het erop houden dat het al laat is..
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hey, weet je zeker dat je hem een andere kleur gaat spuiten? vind zilver toch wel heeeel mooi ![]() |
|
||||
|
||||
![]() L97A, dé perfecte kleur voor 'n Golf 1 GTI.
|
||||
|
||||
![]() Mijn mk1 gti
![]() met mijn golfje 2 ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
|
|||
|
|||
![]() Mooi ding! Wat voor interieur is dat?
|
|
||||
|
||||
![]() Hierbij mijn cabby, momenteel ff op de ronal turbo's vanwege dat de revolution modernlines wachten op een verse schoonmaak/polijstbeurt.
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Mijn Golf 1.5 GL automaat 1982, nog in originele staat maar wordt aan gewerkt.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mijn 1.1
![]() ![]() Zelfde kleurtje als hierboven ![]() (pfuh hoe krijg je hem kleiner?) p.s. let niet op de slechte fotokwaliteit.. later mooiere foto's. Tis maar met mobieltje gemaakt. http://i48.tinypic.com/2rgdkb9.jpg http://i50.tinypic.com/2cfpc29.jpg http://i48.tinypic.com/29g0dgl.jpg Last edited by Tjaap : 04-07-2012 at 23:14. |
|
||||
|
||||
![]() Mijn cabrio
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() hij is er helemaal onderste boven van
![]()
|
||||
|
||||
![]() Gisteren mijn oude koekblik eens uit genomen voor een ritje, en wat foto's van haar genomen op een weiland langs Oude Vliegveldweg buiten Deurningen-Enschede.
Anders ziet het wagentje alleen de zon als het uit de garage wordt genomen om hout te verzagen of een meetingkje mee te pakken. Het is lastig de wagen er mooi op te krijgen zo met de harde zon, eens wat betere foto's nemen wanneer de zon wat minder fel is. Aan het exterieur wijzigt binnenkort nog: - aanbrengen van originele zwart-chroom sierlijsten. - aanbrengen van originele chromen metalen dorpel sierlijsten. - aanbrengen van originele chromen klinken met zwarte metalen inleg. - aanbrengen van originele dikke zwarte van binnenuit verstelbare buiten spiegels L+R. Dit omdat ik van mening ben dat bij een licht kleurige lak zoals deze (L94A - Inari Silber), donkere accenten gelegd moeten worden. Iemand nog suggesties wat er nog aan gewijzigd kan worden om haar mooier te laten ogen ? a.u.b. alleen originele opties ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie bak
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Lager.....alleen een beetje lager en ik vind hem prima !!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mooie combi: bumpers, kleur, chrome accenten, bolle hoofdsteunen, bronzen beglazing en velgen :=). Succes met de restauratie.