![]() |
|
||||
|
||||
![]() Met dat laatste massa punt bedoel ik eigenlijk dat je in de nabijheid van de accu een massapunt maakt waar verder niets aan vast zit, behalve de massa van de accu
![]()
|
||||
|
||||
![]() Gaat de goede kant op hier.
Dit blijft een van de mooiere kleuren op een Golf 1. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Duidelijk ik ga hem nu ook aan de bumper bevestiging bouten vast maken ![]() Quote:
Zeker stap je voor stapje komen we er wel ![]() Vandaag het probleempje met de VDO oliedruksensor opgelost 90Gr hoekje heb ik niet kunnen vinden. Wel een T-stuk waar ik gelijk een afdop boutje bij gekocht heb zo dat je als waren een 90Gr over houd ![]() En het past allemaal net ![]() De situatie ![]() (Telefoon foto's) ![]() ![]() ![]()
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs Last edited by Style : 02-07-2013 at 18:40. |
|
|||
|
|||
![]() Ook goed opgelost zo, je had voor hetzelfde de std G60 aansluiting kunnen gebruiken in de kop voor de sensor daar zit de olietoevoer op voor de G lader en kun je ook zo een sensor indraaien icm of een banjobout of je std druksensor voor het lampje. Is stukken korter als deze zoek m maar eens op op etka oid. Desalnietemin weer goed bezig!
|
||||
|
||||
![]() Vandaag ook de oplossing gevonden voor de carter ontluchting kleppendeksel en onderblok.
Zo wou ik het niet. ![]() ![]() 2x 90Gr bochtjes gevonden met de zelfde diameter aansluiting als de originele op de foto. Deze bochtjes zijn speciaal gemaakt voor de carter ontluchting. Dus nu maar even gauw een catch tankje halen met slangen ,weet nog welke maar sommigen hebben zo'n filtertje boven op is dit raadzaam ???? Ook de chromen bumper met steuntjes vandaag weg gebracht om te laten poedercoaten net als de achterbumper ![]()
|
||||
|
||||
![]() hier voor zou ik johan1982mk1 even vragen die heeft 1tje voor zij abf zelf gemaakt
en is best handig met rvs ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er goed uit allemaal hoor
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat kan ik wel doen want ik zit oo een beetje met de aansluiting. Ik heb nu iets wat mooi in het rubber valt in de kleppendeksel en carter potje op het onderblok. Maar de aansluiting is 18mm terwijl de meeste catch tankjes een aansluiting heeft van 12mm dat is een verschil van 6mm ![]() Misschien dat Johan een tankje kan maken met 18mm aansluitingen ![]() Quote:
Thanks we komen er wel nice and easy ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat een lekker weer zeg zweette zo de garage uit
![]() Wou de klapraampjes er in doen maar dit gaat niet zo makkelijk. Sterker nog dit zijn de moeilijkste raam om er in te krijgen waarschijnlijk met nieuwe rubbers. Plan hebben we even in de ijskast gezet veelste warm om te tobben. Rechter bestuurders raam zit er nu ook in met de nieuwe raam klem. Uiteraard had ik hem thuis er al opgedrukt/geslagen maar wel verkeerd om kon hij er weer af ![]() Kwam er ok achter dat er 2 weer haakjes op zitten die dan op de beugel van het glas rust. Dit heb ik aan de andere kant over het hoofd gezien ![]() T-stuk met Oliedruk sensor zit er in ,stabilisatie stang goed gezet ,zo dom ik kreeg het vorige week niet voor elkaar maar de pootjes naar achter vallen idd gewoon boven op de draagarm chassis stuk ![]() Stuurhoes rechts gelijk vervangen de oude had een scheurtje. Achetras er onder vandaan gehaald om weer netjes te maken en gelijk de Golf IV klauwen er op. Weet alleen niet welke handremkabels je dan moet gebruiken ik heb ze nu van een Scirocco 16V met de GIrling 36. Tank er onder uit om te inspecteren kan ik gelijk de bodem daar boven weer netjes maken. Zag er wel allemaal nog goed uit ![]() Plaatje bij het praatje, ![]() Goed ! ![]() Niet goed ![]() ![]() Buitenste rubber is nieuw moet je deze nog zelf op maat maken ? ![]() Stabistang bevestiging ![]() ![]() Viel niet mee om de dop op de achter grond in het nieuwe stuurhuis rubber te krijgen. ![]() ![]() Alles nog redelijk netjes boven de tank. ![]() Dit kan weg gelaten toch heeft iets met milieu te maken volgens mij maar we gaan toch weer belasting betalen kunnen ze daar me het milieu weer redden ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Hoi Style
Ik zie nog geen carbs op het blok Is het nog niet klaar je spruitstuk ? Gr nick |
|
||||
|
||||
![]() Zwaartekrachtventiel kun je niet weglaten. Dit is een beveiliging voor als je op de kop komt te liggen met de auto. De benzine stroomt dan zo uit je tank. Je hebt dan ook geen goede be en ontluchting meer van je tank.
|
||||
|
||||
![]() Raamrubbers moet je inderdaad nog op maat maken,:-) !
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee nog niet maar duurt niet lang meer ![]() Quote:
Oei dat wist ik niet dan gaat hij gewoon terug ,onderste boven liggen met de MK1 was ikniet van plan maar ontuchting is wel zo makkelijk Quote:
![]() ![]() Thanx Guys !!!
|
||||
|
||||
![]() Net even de achteras gedemonteerd wil hem morgen weg brengen om te coaten.
Die klem beugeltjes voor de stabistang gingen er k.t af waarschijnlijk zijn deze nooit los geweest. 1 klemmetje bleef ook gewoon op de beugel zitten deze is in de bank schroef er af gegaan ![]() Beloofd wat als ze dadelijk weer vast moeten op een net gecoate as ![]() Maar goed de powerflex achteras bussen waren nog goed zitten er nog geen jaar onder net als de wielagers,schijven en blokken. Golf4 klauwen liggen klaar weet alleen niet welke handrem kabels ik nu nodig heb. Ik gebruikte met de Girling 36 Scirocco 16V handremkabels. Ga nu ook nog even kijken voor nieuwe stabilisator stang rubbers ![]() Ook vandaag de koperen remleidingen voor voor gehaald met ongelijkzijdige aansluiting. M12 voor op de Golf4 remcilinder en dan aan de andere kant gewoon M10. En de eerste contacten zijn gelegd om een setje stalen remleidingen te nemen. Voor Girling 60 en Golf4 remklauwen achter op een MK1 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuke update weer Peter, ik kijk nog met veel plezier naar je thread.
Wetend hoe veel werk het is om al die pleuris foto's online te zetten. ![]() Ze zouden echt eens moeten veranderen dat je bv 10 foto's tegelijk kunt uploaden en niet zoals nu maar 3, maar dat terzijde ![]() Volgens mij up jij ze toch via een andere site. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Met de app skypath kan je er een hoop meer doen. Deze app werkt gewoon met imageshack of is er eigendom van. Maar ik snap wel dat niet iedereen die mogelijkheid heeft. Peter, ziet er weer goed uit! |
|
||||
|
||||
![]() op mijn scirocco's met golf 4 klauwen heb ik gewoon de scirocco kabels, aangezien de golf op dezelfde basis staat zal dit bij jou ook wel passen!
Mooi golfje verder!
|
||||
|
||||
![]() Goodridge heeft gevlochten remleidingen voor Mk4 remklauwen.
|
|||||
|
|||||
![]() Ik heb de as en stabi net weg gebracht samen met de hitte schilden van de klauwen en alle beugels van de as.
Blijft er voor mij alleen nog over de astappen en ik vind de buitenrand van de schijven niet zo netjes. En ze zijn te nieuw om te vervangen ![]() Quote:
Klopt maar dit is ook niet veel sneller Ik moet ik soms 8 tab bladen openen om de boel te uploaden ![]() ![]() Quote:
Ik en App gaan niet samen Ward helaas voor mij,als je nog wat zoekt voor de bedrading even de specifieke kleuren per setje door geven. Dan komen we er wel uit ![]() Quote:
Dat zou super zijn scheelt me weer een euro of eurie 30 gok ik zo. Quote:
Die bedoel ik idd en ze hebben ook een kit voor de Girling 60 klauwen op een MK1. En die moet ik dan combineren met elkaar en dan 2 twee kleintjes bij de achteras. Maar 1 deze dagen krijg ik een prijs opgave zo dat ik ze kan bestellen ![]()
|
||||
|
||||
![]() de kabels heb ik trouwens wel DOOR de achterbrug ipv bovenlangs
![]()