![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Is that you?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dikkie ( golfsburg ) ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zal eens een briefje maken met alle forum gangers met naamplaten achter het raam die hier op het forum zitten.
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Zijn er ook van die forum-Koopman-sen die rond rijden in Westpoort A'dam?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja doe dat eens! ![]() ![]() Zit al een week met nekklachten thuis, van het achterop kijken bij elke Koopmans truck! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dus Alberto kom maar op.
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Donderdag rond 14:00 een Koopman vrachtwagen met Pech ter hoogte van Leiden A44.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
he wat leuk haha |
|
||||
|
||||
![]() bliksum piebe een actiefoto
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() vand de week getankt in maasmechelen B,
stond daar een bruine seat inca, verlaagd met porsche wielen en gele lampen en ramen. (rat / oldschool look ) dit was een nl kenteken en stond te koop iemand van hier? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Omdat ![]() bent, en dat jij te herkennen bent aan jou naamborden in de truck en dat er dus nog 1 rijd of meerdere bij jullie die ook hier zitten die ook een naambord achter het raam hebben. Maar welke namen is bij ons niet bekend, op die van jou namen na dan. Genoeg reden. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Deze kwam ik van de week ook tegen, volgens mij Groningen industrieterrein driebond. |
|
||||
|
||||
![]() Gisteren Alberto gespot in Damwoude, thv het winkelcentrum en de Gulf. Zo tegen vijven.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
kan kloppen , kwam ik bij lammert weg ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zo'n vermoeden had ik al. Heb nog getoeterd, maar stond naast de viskar geparkeerd, je hebt me totaal niet opgemerkt geloof ik ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nee klopt niks gezien of gehoord ![]() was onder de indruk hoe strak de leger golf weer door het leven ging denk ik zal beter op letten de volgende keer ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja, die Lammert kan er wel wat van!