![]() |
|
|||
|
|||
![]() Vandaag een paar mk1tjes; bij de euromaster binnen een witte golf mk1, volgens mij een gti met meegespoten bumpers en gele lichten, in lansinghage bij hans van wijk een rode verlaagde >80er golf 1, op zwart mk1 staal en gti striping en op de oostweg een inarisilber golfje ,<80, op lichtmetaal.
|
||||
|
||||
![]() Reed van de week achter een dikke audi 100 avant in het groen, sloeg af naar ronald morien in wieuwerd
|
||||
|
||||
![]() Zo straks gespot Ebut in zijn malle platte Golf
![]() Zag er VET uit man ![]() Zat bij Andre in de audi |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waar was dat ongeveer? Niet direct een opvallende Audi zien rijden volgens mij ![]() Thanks man ![]()
|
||||
|
||||
![]() tussen Dokkum en rinsumageest
Op de helft ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hmmm, is me verder niks opgevallen
![]() Wat voor Audi?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
In de blauwe Audi a6 Manman wat ligt dat ding mooi plat ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ah ja, nette bak! En die Golf schraapt wel ja. Soms vaker dan ik zou willen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die van mij is zwart trouwens, zal wel van het licht van de lantaarnpaal komen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ow, dan zal 't wel iemand anders geweest zijn. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag vanaf rotonde Dokkum richting Rinsumageest, EBUT in zijn allemachtige platte blauwe GolfII, zon stond laag en had zijn zonnebril op waarschijnlijk dat hij Siep en mij daarom niet heeft zien wuiven.
![]() Oeps re-post. ![]() Last edited by A.D GOLF1 1976 : 19-02-2011 at 21:16. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha nee, inderdaad niet gezien zo snel ![]()
|
||||
|
||||
![]() vanmiddag in leeuwarden siep gti1978 in de tdi
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag op de A1 bij Hoogland een lime groene Lamborghini Gallardo Spyder, zwarte velgen aangepast uitlaat systeem.
Daar achter reed heel sportief een Porsche Targa 997 ![]() Iemand van hier? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gisteren Erik in z'n nieuwe mk2 gespot op de Rijksweg in Sittard.
Goed laag dat ding, verdomme! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Vorige week nog de (inmiddels ex) mk2 van breadfan in de parkeergarage in Roermond!
Viel direct op door de blauwe deur en omdat ie zo laag ligt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat 'n op- en afrit had die garage! ![]() Heb behoorlijk vaak moeten steken om daar in en uit te komen met die helling! Dat was op koopzondag geloof ik, niet?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() In Roermond, is dat die parkeergarage/winkelcentrumdinges aan de snelweg? Daar heb ik nog betrekkelijk weinig last gehad... liep wel aan met de bodem daar bij de uitrit geloof ik.
Oh, en mijn vriendin wou even weten of de Kentucky daar al klaar is.
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag in Heerlen, een oranje/bruine Golf 2 met van die reflecterede wit/oranje strepen op de vier hoeken van de auto... gast liep van de pin [volgens mij] terug naar de auto en gooide enthousiast zijn arm in de lucht toen hij mij voorbij zag rijden... bekende? Was aan de Geerstraat, tegenover de stadsschouwburg.
Heb teruggegroet uiteraard, maar herkende hem en zijn auto niet.
VW-Speed.nl Last edited by Ebut : 20-02-2011 at 22:33. |