![]() |
|
||||
|
||||
![]() net even door de 30 paginas gewandeld en moet zeggen SUPER werk hoor!
als de mijne de helft zo mooi afgewerkt zal zijn ben ik al zeer tevreden doe zo verder,ik volg! |
|
|||
|
|||
![]() 100 euro. ik heb nog wel een teller liggen van een passat 2.5tdi mag weg voor 75 euro
|
|
||||
|
||||
![]() Bs Wheels dank voor je reactie, en ik hou je up to date.
@ Stefan, die prijs is me echt te gortig. Ik heb zelf een golf 4 teller met Fis hier liggen die mag weg voor 100 euro inclusief verzenden. Dan ga ik geen 100 euro voor de simpelste uitvoering betalen. Ik zal je zeggen dat ik een simpele uitvoering met canbus kan kopen voor 35 euro. Maar ja daar heb ik niets aan ik moet er 1 zonder canbus hebben voor 35 euro ![]()
|
||||
|
||||
![]() Probeer eens te bellen met BL parts in rijssen is een vw en bmw sloop.
Misschien dat die nog wat hebben liggen. Ik wil het ook wel voor je vragen. Moet er morgen toch nog even heen. Als je mij jou telefoon nummer wilt pben dan kan ik je morgen zo even bellen met of ze er nog 1 hebben en wat hij dan eventueel kost. Last edited by vwcrazy : 06-01-2011 at 20:15. |
|
||||
|
||||
![]() Sorry dat ik niks voor je kon betekenen maar ik ben zeker van plan om een x langs te komen om je project te bewonderen.
Maar zal wel ff wachten aangezien je me vertelde dat je niet helemaal goed te passe was. |
|
|||
|
|||
![]() bel VAS demontage in den dolder eens die doen alleen VAG modellen vanaf de golf4
030 228 38 68
|
||||
|
||||
![]() www.nnp.be kan je ook proberen
als ze het hebben wil ik hem wel gaan halen,betalen en verzenden als ze dat niet wille doen |
|
||||
|
||||
![]() Jongens iedereen bedankt voor het meedenken.
Ik zal volgende week hier wel achteraan gaan. Heb de afgelopen dagen ziek op de bank gelegen. Gisteravond had ik 40.3 graden koorts ![]() Ik lig nu op de bank met mijn laptop maar das ook het enigste wat ik doe. Hoop dat ik volgende week weer opgeknapt ben.
|
||||
|
||||
![]() veel beterschap toegewenst!!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() sorry dat ik zo ver terug ga hahah maar heeft iemand meer foto's of zijn er meer foto's van deze bekleding want dit is echt de styl die ik geweldig vindt voor mijn jetta ![]() en dit project is ook helemaal geweldig echt super ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Beterschap.
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor de beterschap ik begin weer een beetje bij te komen gelukkig.
@ the Kid: Er is niet veel te vinden van dat interieur maar hier de link waar ik de foto van gepikt heb: http://www.restowagenuk.com/bb/view...d7c24c45b12f616
|
||||
|
||||
![]() das jamie van VW players UK zijn golfje
op deze moment ligt die helemaal uit mekaar ik heb hier nog een performance VW liggen met zijn feature er in wat moet je weten? |
|
||||
|
||||
![]() @bs-wheels.be: Ik zat op je website te kijken en zag daar een foto van het frezen van velgen.
Je ziet dat ook wel op discovery channel bij die auto en motorprogramma's dat sommigen die velgen zelf maken. Het leuke is dat ik ook zelf op die manier velgen kan maken. Er gaat alleen heel veel tijd en geld bij gepaard.
|
||||
|
||||
![]() @ the Kid: Er is niet veel te vinden van dat interieur maar hier de link waar ik de foto van gepikt heb:
http://www.restowagenuk.com/bb/view...d7c24c45b12f616[/QUOTE] dankje net weer een foto meer waar ik iets aan heb ![]() |
|
|||
|
|||
![]() en branko hoe staat het er mee?
|
|
|||
|
|||
![]() ja we zijn benieuwd Ha ha ha
alweer op de been Ps vieze Griep hoor je blijft er zo in hangen
|
||||
|
||||
![]() Het is inderdaad al een poosje stil.
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hey forummers ik ben er nog hoor.
Ik ga pas volgende week weer met mijn auto beginnen. Ik ben er nog niet helemaal boven op. Het duurt nu al 2 weken en ik heb nog van die enorme hoestbuien. Maar ben gelukkig wel weer op krachten. Maar om niet gelijk al weer de hele dag te werken en dan s'avonds ook al weer met de auto aan het werk te gaan, doe ik het nog even rustig aan. Moet even de tijd hebben om weer goed op te laden. Maar volgende week ga ik weer verder. De verwachting is dan om de vloerbekleding er in te maken en wat stekkers te maken voor de stoelverwarming en elektrische verstelling. Moet ook nog even het toerensignaal zien te vinden. Want dan kan ik verder met het dashboard af te maken.
|
||||
|
||||
![]() beterschap dan maar!!
![]()