![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Wat ongekend vet!! Bij deze dus ook.. de nederlandse reclames zijn voor mij absoluut een grote ergernis!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
koppie thee? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja lekker
|
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat samen met mij vandaag weer een hele rij automobilisten zich geërgerd heeft aan die tunnels van de A73.
Na een ontzettend uitgestelde datum van ingebruikname en maandenlange sluiting van tenminste één van de rijbanen aan elke zijde, lag de boel vandaag voor de zoveelste keer alweer plat. Op de heenweg gelukkig máár 'n half uur vertraging opgelopen op een stukje van 3 kilometer, op de terugweg precies voor het sluiten van de tunnels nog door kunnen rijden. De mensen achter me zullen er nu nog wel staan. Hey Eurlings, pikketrekker, super! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik erger me aan forum helden..
|
|
||||
|
||||
![]() Het zogenoemde Calimero-gedrag?
|
|
|||
|
|||
![]() ik erger me aan mensen die zich ergeren, je kan je overal wel aan ergeren
|
|
||||
|
||||
![]() Duiven op het dat die beginnen om 5:15 met koeren...in een boom dichtbij
Kan iemand een jacht geweer uitlenen aan mij... ik moet gvd met oordoppen slapen..
|
||||
|
||||
![]() aan reparatie plaatwerk waarvan de pasvorm om te huilen is, en dan is het nog "goede" kwaliteit ook, je moet het eerst nog 6 keer inslijpen, in vorm kloppen en lassen voordat het enigzins toonbaar is
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik erger me ook aan mensen die (waarschijnlijk bij gebrek aan aandacht thuis) hier loze vragen gaan stellen,waar ze
a)zelf het antwoord al op weten, b)als de vraag door iemand in z'n goedbedoelde onwetendheid word beantwoord,thuis met hun kneuzige zieltjes onder de tafel liggen van het lachen,zichzelf niet realiserend dat ze zo godssneu overkomen dat godssneu gerust door mag gaan voor understatement van het jaar. dus.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wahahahahaha... ![]() Dit is nou de boel weer eens op scherp zetten! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik haat paneel deuren schuren/afbranden met heet weer
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
oftewel; aan jezelf dus! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb nog wel wat ander schilderwerk voor je hoor... recht toe recht aan... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
anders ik nog wel paar meter garage wat nog even moet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heerlijk ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Eerst even mijn eigen huis. Genoeg te doen, schilderen en een kleine verbouwing van de aanbouw. |
|
|||
|
|||
![]() Ik erger me ook mateloos aan mensen die hun auto te koop zetten en dan beginnen met de tekst<
met pijn in mijn hart ![]() ![]() ![]() |