![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zal m'n ogen open houden. ![]()
|
|||
|
|||
![]() volgens mij ebut gespot in de olde hove donderdag avond
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, dat kan best. Was even naar de film met de vriendin ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag bij de Euroborg in Groningen, een lage rode mk3 met half dichte achterklep en een zwart dak (?) op wintervelgen. Zag er netjes uit. Iemand van hier ??
|
||||
|
||||
![]() VW_Mannetje vanmiddag bij de Albert Hein/roc in oud Den helder! (volgens mij)
Als het geen volkswagen is mot ik het niet! - Audi 80 2.3e "92 (daily) - Jetta mk2 motorloos "90 - Golf mk2 1.3I nz "90 (Bitch daily) - Golf EINZ GTI "83 (project) (TOPIC! ) RIP ![]() ![]() - Gofl Einz "82 |
|
||||
|
||||
![]() Vorige week [donderdag of vrijdag] trouwens deze nog gespot in de parkeergarage onder de Oldehove... de GTI stond ik naast geparkeerd [niet geheel ontoevallig] en was weg toen ik bij de auto kwam. De G60 stond vervolgens tegenover mij. Zat zelfs nog een eerste editie VWForum sticker op
![]() Beide nog nooit eerder gezien. ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() Zie je zoieso al niet veel meer! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die G60 is toch van een zekere Martin ,ken ik nog wel van het 'oude ' VWforum , zitten zomers originele Porsche's cup1's onder in 17 inch .
|
||||
|
||||
![]() Verder weinig verstand van, maar de auto stond er zo op het eerste gezicht nog netjes bij.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Klopt. Martin Mooren uit leeuwarden. Hij heeft die wagen al een aardig tijdje. Staat iets van 3ton op de teller al. |
|
||||
|
||||
![]() Oh, DIE Martin! Ja, die ken ik ook wel. Die ene heule lange
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waren het toevallig geen zwarte Porsche velgen? Want ik kwam 1.5 week zo eentje tegen in Grunn stad. Inclusief bra...
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() Je weet het weer. The old days ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Maar heeeeeeeeeel soms kom je m nog eens tegen , hij was ook met die golf op de vag meeting in L warden
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daar werkte hij wel vroeger ja. Reed ie elke keer vrolijk met die slurper op en neer... verstandig om dan wat dichterbij te gaan wonen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Leeuwarden (4jaar) ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ok weten we dat ook weer, waar dan dan in nholland? dan hebben we het verhaal even rond ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
gokje ....Amsterdam ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik moet toch maar wat vaker de meetings af net als "vroegah".
![]() Laten we het maar op Leeuwarden houden, daar 4 jaar terug een huis gekocht. Ik kom oorspronkelijk wel uit Noord-Holland maar woon nu z'n 13 jaar in Fryslân. Wel heb ik nog 8 jaar in Hoorn gewerkt, dus veel de afsluitdijk over geracet met de G60 (niet iedere dag gelukkig ![]() De Golf heb ik inmiddels alweer 7 jaar, wat gaat de tijd snel, en hij blaast ondanks de 320dkm lekker verder. @ Ebut, je was toch niet naar de zelfde film als ik, jonguhh?? ![]() Last edited by Martin_M : 06-02-2011 at 22:40. |