![]() |
|
||||
|
||||
![]() erg netjes idd
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() ziet er goed uit, het lassen gaat je ook goed af zeg!
|
||||
|
||||
![]() Vet, die uitsparing echt een super detail.
![]() Succes met de verdere werkzaamheden, maar dat gaat zo te zien vast geen probleem worden. Ben benieuwd naar het eindresultaat. |
|
||||
|
||||
![]() Thanks!
nu maar s effe afspraak maken met t rdw voor t chassisnummer |
|
||||
|
||||
![]() Ik had voor de bak al eens een mal gemaakt om een baksteun te maken maar was er eigenlijk niet meer mee verder gegaan,
dus van de week de boel er maar eens bijgepakt mal: heb op basis van een 085 baksteun en een 020 5-baksteun een steun gemaakt met spullen wat ik had liggen, paste prima maar zag er wat lomp uit dus dat moest anders. gelukkig kon ik deze steun wel gebruiken om goed te maten op te nemen zodat ik e.e.a. in 3d kon zetten, het resultaat: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Als het goed is is ie lichter als een originele 020 5-baksteun en ook sterk genoeg ![]() de plaatdelen gaan morgen onder de laser op me werk dus dan kunnen we weer verder knutselen ![]() overigens gaat de golf donderdag op de aanhanger richting RDW om t chassisnummer om te slaan! |
|
||||
|
||||
![]() gaaf die steun......
en chassisnummer omslaan,waarom?cosmetische redenen? ik heb het voor mijne ook gevraagd,maar ze wilden het niet doen omdat het verwijderen van het stuk schutbord de stevigheid aan zou tasten.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nope, is enkele pagina's terug al te lezen, camberplaten worden er vooraan ingelast en dan zit de chassisnummer dus in de weg...
|
||||
|
||||
![]() Mooi die steun!
Heel simpel ontwerp eigenlijk, maar gaat er dalijk super gaaf uitzien in 't echt. En al zeker beter dan dat baksel wat je eerst gemaakt had. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Thanks, dat baksel op de foto is alleen de mal hoor, die hoeft niet mooi
![]() hoop alleen dat ik die ronding er mooi inkrijg met t handje.. maar kan de bovenste plaat dan eerst ook weer als mal gebruiken dus zou goed moeten komen ![]() en chassisnummer omslaan voor de camberplaten idd |
|
||||
|
||||
![]() valt me mee dat ze dan niet zeggen dat het niet origineel is......
want officieel heeft ie geen camberplaten? ![]()
|
||||
|
||||
![]() tsja moet ook nog zien of ze m echt gaan omslaan, je moet denk ik net de goede kerel hebben, bij de ene doen ze heel moeilijk en bij de andere is t zo gedaan, geen pijl op te trekken.
die ik aan de telefoon had klonk trouwens heel relaxt, nu maar hopen dat ze vrouw geen hoofdpijn had de avond ervoor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kan je ook meteen zo'n steun voor mijn Jetta maken?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() misschien wel, ik ga eerst deze eens maken kijken hoe dat gaat, daarna kan ik er evt nog een aantal maken voor wie geinterreseerd is, wel nog even onder voorbehoud..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is fijn want zo eentje zoek ik ook nog haha en ziet er erg goed uit man. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Die van mij hoeft er absoluut niet mooi uit te zien en hij hoeft ook niet lichtgewicht te zijn, hij hoeft alleen z'n taak te vervullen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Knarf, je hebt echt een leuk project op touwen gezet.
Je denkt echt na over de zaken! Leuk om het allemaal te volgen, en ben erg benieuwd als straks alles in elkaar zit. Veel plezier met bouwen toegewenst, en hou a.u.b het topic up to date! |
|
||||
|
||||
![]() Thanks, dat plezier komt helemaal goed en het up to date houden ook!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo vandaag was het rdw tijd om het chassisnummer om te slaan..
heenreis overleefd en karretje naar binnen: ![]() Heb de Ivinner uitgelegd wat de bedoeling is met de camberplaten, en hij zei eigenlijk gelijk al dat ze geen chassisnummers omslaan op een kale carrosserie omdat ze dan niet weten hoe de auto er straks uit komt te zien. Als ik er vanalles aan verander dan wordt het eigenlijk meer een zelfgebouwde auto dan dat het de oorspronkelijke auto is, en daar moest ik m ook wel een beetje gelijk in geven. Maar hij ging met dit plaatje: ![]() in zijn hand toch nog even overleggen hoe we dit op konden lossen. Resultaat: Het chassisnummer is niet omgeslagen, in plaats daarvan zijn er twee zegels in de auto aangebracht en is het huidige chassisnummer "doorgekrast" en met de voorwaarde dat er aan de carrosserie geen veranderingen worden toegebracht (en dan eigenlijk met name hoe de auto er van buiten uitziet, het moet nog steeds een golf zijn zeg maar, een rolkooi is geen probleem) wordt het chassisnummer als de auto klaar is weer ingeslagen, tegelijkertijd met de omkeuring van de motor. Hij heeft ook een aantal fotos gemaakt en e.e.a. in een dossiertje gemeld zodat ze het bij de volgende keuring terug kunnen vinden wat er afgesproken is. Al met al ben ik blij dat ik goed ben geholpen en een aardige kerel had! ![]()
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight ![]() Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 10-03-2011 at 18:08. |
|
||||
|
||||
![]() Dan weet je tenminste dat je met een goed gevoel verder kunt werken aan de auto, en je dalijk niet met een project komt te zitten dat nooit de weg op mag.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Kijk aan, dat is relaxed Frank, probleem opgelost! Maar kunnen ze dat ook netjes doen als ie al gespoten is e.d. of komt het niet meer in het zicht?
![]()