![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd,
![]() leuke auto en succes ermee. zwaar verhaal hierboven , gedeeltelijk waar. maar zolang er niks mankeerd gewoon blijven rijden en ervan genieten. Have fun !!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Man man,wat een post! Deze 16V gaat na verloop van tijd toch uit elkaar, wordt kompleet opgeknapt en overgespoten. Hij wordt onderhouden voor een vriend van me die ECHT wel weet wat ie doet. Hij heeft al 15 GTI's opgeknapt waarvan 4 PL,de rest KR. Ik heb juist een heerlijke probleemloze auto waar ik alleen mee hoef te rijden, en de Fire kan dan voor reparaties langer wegblijven, want daar gaat het tenslotte om! Dus nee,geen spijt hiervan ![]() Dus ik rijdt zolang als ik 'm nodig heb gewoon lekker GTI ![]() Deze Avus blauwe GTI zoeken we trouwens nog,die heeft ie ook zelf opgebouwd met later een ABF blok. Hij heeft een beetje spijt achteraf dat deze Golf weg is. Zie 'm nooit op meetings e.d.dus wie weet meer? ![]() ![]()
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily Last edited by Madison : 03-06-2011 at 09:28. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hij is nog gekeurd en wordt eind september belastingvrij, ik denk dat er wel een liefhebber is die hem vertroeteld ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan hoop ik wel dat hij dan de voorschermen er wel heeft afgehaald en weg heeft gegooid ![]() Maar Marielle , veel plezier met je 16v ,en je ziet wel hoe het komt met de auto ,soms valt het ook erg mee ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ook niet mijn ding ![]() Quote:
Meestal niet dus ![]() Maar een mens mag eens mazzel hebben en als haar deskundige dat ook echt is, komt het goed toch ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Sorry, was effe vergeten hoe 't bij Marielle altijd in 't topic moet:
Oeh... owja, en aahhhh. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hmmm...bespeur ik hier enige jaloezie? ![]() Laat het los...'t is tenslotte jouw auto niet,dus niet jouw probleem. Tips zijn altijd welkom,maar niet doordraven. Ook broodfanaat kan er weleens naast zitten ![]() Ik kan weer ff GTi rijden,ook weer een erg leuke ervaring. Ik heb er in ieder geval zin in ![]()
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily Last edited by Madison : 03-06-2011 at 12:27. |
|
||||
|
||||
![]() Doordraven? Ik zeg één ding!
![]() En jaloers? Heb 'n hekel aan F&I, moet er niet aan denken in zo'n roze paarse auto te zitten. Ieder het zijne, van mij mag je, maar voor mij nog gene al was ie gratis. En Broodfanaat zit er niet naast, heeft Richard gezegd.
|
||||
|
||||
![]() Prima dat je de F&I niet leuk vindt,is ook heel persoonlijk,
maar ik heb het over de zwarte Golf GTi. Daar is niks roze of paars aan.
|
||||
|
||||
![]() Daar ben ik ook niet jaloers op, don't worry.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]()
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily Last edited by Madison : 14-06-2011 at 15:37. |
|
||||
|
||||
![]() Nice !
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() straks ook mooie foto's van de GTi maken
![]() Altijd leuk als herinnering als ie weer weg gaat.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ow jeej ! Ga je je verzameling weer uitdunnen ? Net leuk dat je een paartje hebt !
|
|
||||
|
||||
![]() Ja,hij blijft niet,de F&I is m'n mattie
![]()
|
|||
|
|||
![]() is de GTi toch slechter dan gedacht? ik dacht dat ie zou worden overgespoten enzo?
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() *beschouwende stem en vingertje* "niets is voor eeuwig"
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() ...nee, idd niets is voor eeuwig...
Maar om al aan foto's maken denken; 'leuk voor als-ie weer gaat' ; terwijl de auto nog niet eens op naam staat, is wel heel erg voorbarig! Sommige mensen gaan wel heel snel met auto's wisselen, maar je moet er toch ook van genieten? DÃ*t is toch de hobby?! Anders is het onzin om een andere auto erbij te kopen. Je kunt er maar één tegelijk rijden! Als het alleen maar is om de Fire and Ice beter te kunnen onderhouden, kun je net zo goed een Polootje 1.0 kopen, da's wat minder risico en kosten enzo.. Maar goed, iedereen z'n eigen ding!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |