![]() |
|
||||
|
||||
![]() Momenteel rij ik dagelijks in deze auto
![]() ![]() Is wel even wennen om van een Mk2 turbodiesel ,naar een Mk1 1300 4 bak te gaan ![]() Zoals gezegd ,zaterdag ga ik om de nieuwe daily voor de vrouw ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo! lang geen update in dit topic !
Maar de witte heeft het asfalt alweer gezien dit jaar ![]() ![]() Heb er al wat kleine dingen aan gedaan , zoals de grijze gordels ,en de voorspoiler natuurlijk ![]() Zelf rij ik dagelijks in de zwarte variant , en die voldoet mij zeer goed ! De rode jetta , die heb ik nog een paar keer gezien , en rijd in omg middelstum rond , heb nog regelmatig mailcontact met de nieuwe eigenaar ![]()
|
||||
|
||||
![]() zeer mooi wietse ik kom hem vanavond even bewonderen
gr |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Al een paar keer gespot in middelstum ,echt een mooie auto ! |
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag tussen de bedrijven door nog even een extraatje onder de auto gemonteerd
![]() En wel en stabilisatorstang tussen de draagarmen , en die is zeker wel nodig met al die torsie die loskomt als het koppel van de 1,6 TD word vrijgemaakt ![]() En het lijkt natuurlijk wel interessant ![]() Maar ja ,net als de uitlaat ben de remmen , met het oog op de toekomst kun je het beter maar gelijk goed doen (uitlaat is geschikt voor 300+ pk's ![]() ![]() en glimmen !!!!!!!
|
||||
|
||||
![]() Jammer dat je er zo weinig van ziet als die op het asfalt ligt, verder netjes
![]()
|
||||
|
||||
![]() toch wel een hele nette jetta! en ben fan van de voorspoiler
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Heb deze week de jetta gebruikt als daily , voor woon/werk verkeer , rijd de auto ook nog eens ipv in de schuur te staan te glimmen
![]() En ik ben er ook weer even mee bezig geweest ! De Kamei voorspoiler is er (tijdelijk) onder vandaan , want echt praktisch is die dus niet ! Heb onderweg naar m'n werk 3 keer de grond geraakt ![]() Maar ik heb de originele spoiler nog ,en ben dus weer even in de weer geweest met de schroefset ,om eens te kijken wat de max laagte is voor dagelijks verkeer (lees verkeersdrempel paradijs rijden) Ik heb de auto nu zo'n 2,5 cm lager gezet , en dit is nog steeds goed te doen hier in de buurt , ondanks de in de kleur zittende spoiler ! Misschien kan ie t weekend nog een halve cm lager ![]() ![]() ![]() ![]() Zo valt meer de aandacht op de wielen ipv de voorspoiler, ben nog wat aan 't brainstormen ivm de hoogte en spoiler , maar dit is wel een stuk praktischer met rijden ,en vind t eigenlijk een stuk mooier staan nu ie een stuk lager ligt ![]()
|
||||
|
||||
![]() Oe jakkes, hij staat wel erg mooi zo
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mocht je erover uit zijn en de spoiler van de hand willen doen geef maar een seintje!
![]() Dit misstaat zo ook zeker niet! Spoiler in kleur maakt hem al veel mooier en inderdaad, je wielen komen veel beter uit nu hij een stuk lager kan!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Alweer een afspraak gemaakt met Lammert?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hij staat maar 2mm lager dan toen bij de uitlijning bij lammert , heb toen de afmetingen van de schroefdraadeind tot de stelring opgeschreven . Toen met de Kamei spoiler moest hij wel zo'n 2cm omhoog ivm de verkeersdrempels...... En de spoiler blijft eerst mooi op zolder liggen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hij stond er weer mooi bij op MIVW
![]()
|
|||
|
|||
![]() Originele spoiler staat veel beter dan die lompe kamei spoiler.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik vind ze beide eigenlijk wel mooi , alleen het grote nadeel van de kamei is,dat ie wel heel erg laag ligt , en voor een beetje leuk rijden het erg onpraktisch is . Misschien in de toekomst eens onder een andere Mk2 ,maar dan in het matzwart ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Verder zijn er (nog) geen dikke plannen met de jetta , al zijn er nog wel enkele ideeën ![]()
|
||||
|
||||
![]() Erg Dikke Jetta man...!
![]() En die Azev wielen blijven mooi, strakke 5 spaaks zeker mijn smaak! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik Blijf die witte ontzettend mooi vinden!