![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ook wel benieuwd, kan het nog mooier ? echt een dikke bak, Gerard ![]()
|
|||
|
|||
![]() Geweldige bak
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dank je
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi je even gesproken te hebben vandaag, en leuk dat je nog effe de kap had opengemaakt.
De auto ziet er in het echt nog beter uit dan op de foto's, en dat geluid is meesterlijk!! ![]() Had me trouwens nog wel effe kunnen voorstellen, had je tenminste geweten met wie je stond te lullen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Godver was jij dat
![]() Ja man had ff wat gezegd. En dank je man voor het compliment ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mi scusi.
![]() Zal de foto's dalijk even oplijn gooien, de foto-emmer is nog bezig met opladen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Prachtige auto, met zoals Chris al zei een meesterlijk geluid!!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie foto!
![]() Lijkt trouwens net of ie een Lambo-deur heeft zo. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
die gast met die bril ![]() ![]() Last edited by Alberto : 04-07-2010 at 19:35. |
|
||||
|
||||
![]() Ja mooie ben jij Albèr.
Wel een foto schieten, en niet effe hallo zeggen. ![]() Maar aan de hoek van de foto te zien zat je te tafelen, dan zou ik ook niet opstaan. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Klopt Chris , zag je lopen rond de kever . toen liep je weg vandaar ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hele mooie wagen gerard,
![]() ![]() Misschien een puntje van aandacht is je remdruk bekrachtiger met potje en verdeler en leidingen die zichtbaar zijn. Dat kan wel netter, of niet dan?? Is maar een idee hoor ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Echt een dik ding!
|
|
||||
|
||||
![]() heb hem ook eindelijk in het echt bewonderd, wat een vette bak.
heb je ook niet meer aangesproken maar denk dat ik je wel heb gezien. heeft jou vriendin/vrouw een bloem op de linker schouderblad? vanmiddag kwam je nog voorbij onze campingplek gefloten. heerlijk geluid zit er in die golf.
|
||||
|
||||
![]() Straks nog een hele tijd bij je auto staan kwijlen. Heb echt maar één woord voor je auto: Perfectie !
Hier nog een pic voor je: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hee maatje hier komen ze dan he,
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||||||
|
|||||||
![]() Quote:
Dank je kerel ben er zelf ook gelukkig mee en vooral dat geluid ![]() Maar heb de jouwe ook eensa goed bekeken en damnn wat een auto Respect ![]() DeSnelder bedankt voor die mooie foto ![]() Quote:
Ja had ik naderhand ook in de gaten maar kun je zien wat een aparte gast he hij zegt niet dat hij het is ![]() ![]() Geintje Chris volgende x wel ff contacten. ![]() Quote:
Thnx ja k;lopt moet ook erger ik me ook kapot aan was eerst netjes en ja een rijders auto worden dingen ouder ![]() Dus staat nog wel op het lijstje maar er moet nog zoveel en sta toch nooit op de meets met de kap open ![]() Quote:
Thnx man ![]() Quote:
Wordt gewaardeerd ![]() Ja klopt vriendin heeft een bloem op de schouder. Is zo een giga lekker geluid he ik ben er nog steeds blij mee met dat geluid. Quote:
![]() maar geen perfectie hoor er zijn altijd wel dingen die beter kunnen en anders moeten maar ja kan niet allemaal perfect en goed ook vaak een geld kwestie ![]() Quote:
Thnx maat EINDELIJK rolling pics ![]() ![]() En de rest mannen allemaal bedankt voor de mooie pica's ![]()
|
||||
|
||||
![]() Komt in orde, ik zie je op MIVW wel weer.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Gerard, respect voor het werk wat je erin hebt zitten.
Maar man wat een machtige auto. Dat er wat speciaals onder de kap lag had ik op de snelweg al wel in de gaten maar dat, dat zo'n juweeltje was had ik niet eens gezien, dat ziet er ook super uit! Gr. Tamme |