![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ook al even geliked uiteraard! Nadeel is wel als vriend op facebook van je oude profiel zag ik al je foto's voorbij komen en nu als volger van je pagina zie je slechts een gedeelte van wat je post.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog steeds mijn normale pagina, deze is alleen extra.. dus ik volg je niet helemaal?
|
||||
|
||||
![]() Facebook is erg vreemd wat dit aan gaat maar zal het proberen uit te leggen:
Facebook toont niet alles wat jij post van je 'fotografie pagina' op de tijdlijn van je 'likers' (Betalende accounts krijgen voorrang, en zie dus weinig foto's voorbij komen. Van je oude eigen pagina komt wel alles voorbij omdat dat een persoonlijke pagina is. Van de 20 foto's die je hebt gepost zijn er slechts 3 voorbij gekomen en de andere zijn niet zichtbaar op facebook (of je moet echt je pagina bezoeken)
|
||||
|
||||
![]() Oh zo, ik moet zeggen dat ik wel eerst iets van 17 foto's erop heb gezet voor ik de pagina heb gepubliceerd, wellicht ligt het daaraan.
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen vrijdag zijn we naar Doel gereden toen we op de terugweg waren van een paar dagen Brugge, echt een aanrader trouwens beide plaatsen!
Brugge is een heerlijke stad met oude gebouwen, steegjes en speciaal biertjes! Doel is al enkele malen voorbij gekomen, echter na mijn eerste bezoek afgelopen vrijdag... Waan! Ik denk dat het erg tof is om daar met een aantal een dagje te organiseren! ![]() Doel (Belgium) by just Herm, on Flickr ![]() Doel (Belgium) by just Herm, on Flickr ![]() Doel (Belgium) by just Herm, on Flickr
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Blijft gaaf om naar te kijken Rick! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Brugge is inderdaad erg mooi Herm! Ben er zelf ook paar keer geweest en echt 'verliefd' op dat stadje geworden
![]() Helaas had ik toen nog geen goede camera dus wil graag een keer terug met m'n spiegelreflexcamera ![]()
|
||||
|
||||
![]() Brugge is dan ook niet voor niets de stad van de liefde
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mooie foto's weer Herm! het idee was toch om volgend jaar een Photography-thread uitje naar doel te organiseren?
![]() Brugge is inderdaad ook een prachtige stad, heerlijke sfeer ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dacht het wel Jake 1 Maart zou een mooi opening zijn van het seizoen 👍
|
||||
|
||||
![]() Hopelijk is mijn project dan ook eindelijk af, dan zou ik graag meegaan
![]() Is voor mij lekker dichtbij ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat je dan nog niet geweest ben Sven 😉
|
||||
|
||||
![]() Jawel, maar dat is alweer een tijd geleden en had toen ook nog geen goede camera :P
Kwam 'vroeger' wekelijks in Antwerpen dus dan zit je er zo ![]() Met vroeger bedoel ik zo'n 2 jaar geleden toen ik nog in Kruisland woonde, want dan woon je al bijna op de grens met België ![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuk project voor de kerst gemaakt:
Kerstkaart voor Mepol BV, high-end industriële meubelspuiterij. Concept bedacht, potten basislak mooi uitlichten en warm, feestelijk uit laten blinken. Deze foto zo opzetten dat er later een kerst vector tekening overheen geplaatst kan worden met bedrijfslogo en feestdagen-tekst. Schets gemaakt met overleg klant. Aan de slag: Kerstversiering verzamelen en een set-up maken: ![]() Untitled by just Herm, on Flickr ![]() Untitled by just Herm, on Flickr Daarna alle foto's uitzoeken en uiteindelijk bleven er 8 stuks over waarmee ik verder wil. Deze worden samengevoegd in Photoshop en mbv laagmaskers en aanpassingslagen op elkaar gelegd. ![]() Untitled by just Herm, on Flickr ![]() Untitled by just Herm, on Flickr Dit is daar het eindresultaat van geworden: ![]() Untitled by just Herm, on Flickr Toen de foto klaar was met het oog op de nog toe te voegen kerstdecoratie, ben ik daarmee aan de slag gegaan. Dit was mijn eerste opzet: ![]() Untitled by just Herm, on Flickr Maar daar was ik niet helemaal tevreden over dus nog maar enkele uurtjes eraan gespendeerd. Dit is het eindresultaat: ![]() Christmas card Mepol BV 2014 by just Herm by just Herm, on Flickr
|
||||
|
||||
![]() Gelikt, hoor! Hoewel ik de kerstboom links een beetje té "aanwezig" vind... Kwestie van smaak, denk ik. ;-)
|
|
||||
|
||||
![]() Echt heel gaaf bedacht en uitgevoerd!! 👍👍
|
|||
|
|||
![]() Gaaf gedaan Herm! erg leuk om te zien hoe je te werk gaat
![]() Moet alleen wel zeggen dat ik het met Erik eens ben, vind zelf ook de kerstboom iets te aanwezig..
|
||||
|
||||
![]() Thanks guys!
De kerstboom is er bewust zo pontificaal voorop gezet om die eerst je aandacht te laten vangen en daarna dieper de foto in te kijken, ook door de boom heen. Maar dat is idd een kwestie van smaak ![]()
|
||||
|
||||
![]() Netjes hoor Herm potverdikkeme
![]()
|
||||
|
||||
![]() Vakman !!!