![]() |
|
||||
|
||||
![]() Op dit moment hier op school (gilde hagerhofweg venlo) een rode golf 2cl, op zwarte staaltjes met rode bies en lekker laag! gaaf apparaat.
|
||||
|
||||
![]() Bedankt, dat is de mijne
![]() Ben jij met de auto hier? |
|
||||
|
||||
![]() Had al zo'n idee ja!
ik sta schuin tegenover je met mn 2tje, maar ze staat er niet zo netjes bij vandaag! kijk straks ma even, hij staat er nog tot vanavond 9.. en ben nu al gaar van de lessen :p
|
||||
|
||||
![]() Ik ben om 3 uur weg, zal die van jouw dan eens gaan bekijken.
|
|
||||
|
||||
![]() ik heb tegen 3uur ff pauze, als het goed is. mss kom ik wel even na buiten dan!
|
||||
|
||||
![]() Is goed, ik wacht dan nog wel even bij de auto.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hey dat is in de buurt. Ik kom vaak in theike (willebrord) maar heb nog nooit een witte golf daar zien rijden. mijn eigen golf heb ik trouwens van iemand gekocht die in een zijstraat vd rucphensestraat woont. welke APK boer werk jij dan?
|
||||
|
||||
![]() vanmiddag in Hoogeveen, een lage, blauwe kever, ik zat in die atag vrachtwagen die ongelukkig aan het keren was bij een verkeerslicht
![]() later kwam ik hem nog een keer tegen |
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag rond 15.30 uur op de Wanraaij in Andelst een blauwe golf 2 met groen getint glas en eenarmige ruitewisser.
Was een mooie kleur om te zien. Bekende van het forum? |
|
||||
|
||||
![]() Gistermiddag in Weesp gespot;
matzwarte Golf R ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Toevallig deze? ![]() De Golf 2 van Bas uit Zeist, is in onderhoud daar bij Autotechniek Leenders ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Helaas is je bijgevoegde foto niet te zien, maar op de achterkant stond 16V met plakletters. De kleur was fel blauw richting paars. |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag in Drachten, een goudkleurige jetta 1, op het industrie terrein een groene golf 3 met volgens mij creme interieur en er stond een zwarte golf 2 naast en bij een zonnewerings bedrijf een rode golf 1.
|
|||
|
|||
![]() Net volgens mij rond zessen was het, een witte erg lage golf 2, bij gamma zoetermeer. Ik liep buiten in m'n outfit, en ging een karretje halen
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() Bij Brezan in Weert, staat ook gewoon op Google StreetView :p |
|
|||
|
|||
![]() maarten dat was ik, was aan het bellen en dacht al welke bekende staat zo te kijken
mmmwa zo laag is ie niet toch?
|
||||
|
||||
![]() Woensdag namiddag, rond een uur of vijf in Ruinen, bij de pomp.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wat deed jij in onze regio ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Die pomp is van Jeroen z`n pa
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik was op zoek naar de boot om bij jou op bezoek te komen, maar ik kon hem niet vinden, nergens geen borden te vinden.
![]() ![]() ![]()