![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die reactie's ook op die foto's ............... ![]() Ze zien eerst niet eens dat het echt porsche velgen zijn ........ ![]()
|
|||
|
|||
![]() Gisteravond , tussen Huizen en Almere , Jan de Klompenboer
half uit het raam van een Ford transit ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zag dat Alberto ook z'n reactie had geplaatst! ![]() Echter kwamen mijn reacties een beetje kut over, was helemaal over de zeik die dag! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag, zal half twee geweest zijn, 'n platte Golf 2 met dakrek gevuld met weet ik wat allemaal, tussen het (oude) GGD gebouw en dierenasiel de reddingsboei in Geleen (Lutterade), vlak bij 't spoor.
Knipperde en zwaaide nog effe, volgens mij werd ik wel gezien. Was zo moe dat ik nu niet eens meer de kleur van dat ding weet. ![]()
|
||||
|
||||
![]() vanmiddag in Sittard een flipflop-achtige AutoStyle Corrado met diverse plamuurplekken, sideskirts met popnagels/schroeven vastgezet en als klap op de vuurpijl een scheve DTM pijp 10cm uit het midden hangen.
|
||||
|
||||
![]() zonde, zonde, zonde
![]()
|
||||
|
||||
![]() Breadfan, zo rond half drie, in Geleen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Joh! ![]()
|
||||
|
||||
![]() 30 dec een auto ambulance met daarop een babyblauwe T2 met creme witbovendeel, en daarachter een oude tractor, was op de a28 of a50 ik weet het niet meer, maar leek me een nieuw project van iemand.
Nieuwjaarsdag Golf 4 variant zilvergrijs, verlaagd, R32 voorbumber, cleane achterbumper. Reed ter hoogte van ABN toren in Zwolle achter me en draaide de snelweg A28 op. |
|
||||
|
||||
![]() Op oudjaarsdag de Golf MKII Fire and Ice van Jarno in Stadskanaal.
En gisteren stond deze bij de Mac in Stadskanaal: ![]()
|
||||
|
||||
![]() Die New Kids Manta heb ik ook al gespot hier....en Rene testte gisteravond z'n handrem even op een recht stuk weg in Stadskanaal.......dat moet in de bocht Rene.....en dan tegensturen
![]()
|
|||
|
|||
![]() tis niet degene uit de serie/film. Wel goeie replica en dan dat Cita brommerke er nog naast
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt! Af en toe even controleren hoe glad het was...zodat ik niet wéér verrast zou worden ![]() Waar heb je me gezien?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
idd niet de echte, paar kleine puntjes die niet kloppen. maar kende de manta nog niet, wel een gaaf apparaat ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gistermiddag in Peer (B) bij het bungalowpark Erperheide:
Een donkere Passat 35i Variant met runninglights en volgens mij Keskin velgen. Had een heleboel stickers op het achterraam!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maarsbroek (bij mij voor het huis maar dan aan de andere kant van het water).
|
||||
|
||||
![]() Breadfan + Hond"tje" in het centrum van Sittard
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Gistere gespot geparkeerd op de rijksweg bij dacapo
![]() Der Opa met de audi tt |