![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik had er gewoon voor moeten betalen ik dacht dat ik de laatste keer iets van 15 euro had betaald,en wil je nog uitgebreider moet je nog meer betalen |
|
|||
|
|||
![]() doen de fotos het weer of kan ik ze alleen maar zien?
Graag van iemand reactie,en alvast bedankt |
|
|||
|
|||
![]() Doen het weer
|
|||
|
|||
![]() Quote:
bedankt,was al bang dat ze verdwenen waren,ik had echt geen zin meer om dit nog een keer te plaatsen Was echt een rotklus |
|
|||
|
|||
![]() Had zojuist met Wilco gesproken,en zijn erachter gekomen dat iedereen op mijn photobucket alle fotos kan zien
Dus heb bij deze dan maar besloten om ze gewoon dan maar te plaatsen Op deze foto is duidelijk te zien dat de spoiler absoluut niet kon zonder deze niet te verbreden,hier had ik al wel de veranderingen van laten zien ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() wow, heel erg tof om hier vorderingen en foto's van te zien
staat precies niet stil dit project ![]() ziet er allemaal erg netjes uit
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit!
|
|
||||
|
||||
![]() Leuk dat je ze toch geplaatst hebt
![]() Zo vet dit ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Erg gaaf! Vooral die kont is dik!!!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Volgende stappen waar ik aardig druk mee was zijn toch een set sideskirts
Ik heb nl gezien bij de koets van Rob dat ik iets miste op de flanken door deze skits krijg je optisch een mooi laag geheel,wellicht toch ook een diffuser gelijk maar maken |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er heerlijk uit Michel! Goede vooruitgang weer!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Dank je wel
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik hou van dikke konten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Komt er allemaal heel goed uit te zien!
![]() Komen er trouwens ook nog zijskirts op?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja daar ben ik al mee bezig,is nogal een werk omdat ze lager komen dan de verbredingsranden,moet ik ze aanpassen zodat ze naadloos aansluiten aan de onderzijde van de randen Maar dat komt wel goed,het is me uiteindelijk ook gelukt met de voorspoiler |
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd!
![]() Sinds gisteren ben ik ook eindelijk weer eens bezig met mijn auto ![]() Zal toch eens het asfalt schuren en dan zorg ik dat ie makkelijk te vervangen is ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik denk evt een adres voor je te hebben waar je het redelijk betaalbaar in polyester kunt laten maken Ik hoor het wel |
|
||||
|
||||
![]() Ja wilde ik zelf doen. Maar ben bang dat ik 'm snel kapot rijdt
![]() Dus eerst maar even testen van hout en kijken hoe lang het meegaat ![]() Ben bang dat ik te laag rijdt straks, dus als ik dan m'n rijhoogte moet aanpassen zal ik die splitter ook weer moeten verlengen omdat anders het effect deels verloren gaat.
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit kerel!!