![]() |
|
|||
|
|||
![]() Erg nette Variant!
|
|
|||
|
|||
![]() welke maten zijn dat van wielen, banden, etc?
|
|
|||
|
|||
![]() Booskijkers en een trakke grille.
Ik zou toch vermoeden dat je stiekem toch een vento front leuk vind. ![]() Jij bent wel bekent met de AFN blokjes toch. Wel eens wat aan tunning gedaan ?
|
|||||
|
|||||
![]() ![]() Quote:
![]() Quote:
Thanks ! ![]() Quote:
De wielen zijn van het merk Ronal , 7,5x17 et 35 ( met custommade naafdopjes ) ,met 205/40x17 Nexen winterbanden . ![]() Beetje duiste stijl in de naafdopjes aangebracht , met 3 lagen blanke lak erover ![]() Quote:
Vento front is misschien ooit iets voor de toekomst ![]() Deze motor is bijna nog helemaal origineel , alleen is de turbo ooit eens vervangen door één van een 115 pk passat ( dankzij VVT tuning) , een Pipercross luchtfilter , en een bleedvalve . In de toekomst wil ik nog eens de uitlaat vervangen , en een chip op maat laten maken door VVT tuning .
|
||||
|
||||
![]() Netjes!
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() mooie mk3 station
vind het interieur wel heel erg dik
|
||||
|
||||
![]() Toch nog even gehobby'd met de naafkapjes
![]() Gerk (beetlefreak) brachtme op een idee ![]() ![]() Had er al een duitse vlag stijl bijgemaakt ,maar omdat het toch winterwielen zijn met winterbanden .............. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Inmiddels alweer een grootaantal kilometers weer achter de kiezen , en nog steeds zonder noemenswaardige problemen ,alleen de thermostaat heb ik vorige week vernieuwd , de motor bleef steken op 75 graden ........maar word u weer netjes 90 graden , altijd wel lekker in de kou straks
![]()
|
|||
|
|||
![]() Topic ff door gegaan van A tot Z je pakt het goed aan met je vari (Y) er netjes man!
|
|
||||
|
||||
![]() Waar blijft je nieuwste update Wytze !!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks ! ![]() Quote:
Komt eraan ![]() Inmiddels op de achterkant ook een Abt embleem geplakt, met een custommade rood onderstripje ![]() ![]() En dit weekend in Essen een setje nieuwe zwarte koplampen opgehaald , inmiddels voorzien van een set phillips visionplus lampen . ![]() Zit een bak licht in deze lampen trouwens ,meer dan in de De lenzen met xenon die er in zaten ! En heb gister de multi-riem en v-snaar nog vernieuwd ,mooi een fris setje erom voor dewinter ![]() En zo blijven we wat bezig ............ ![]()
|
||||
|
||||
![]() het is een erg mooi setje koplampen, maar vind stiekem de andere set toch wat dikker ogen bij dit neusje
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() coole update wytse, ik vind dit wel mooi!
|
||||
|
||||
![]() ik vind dit ook stoerder, maar ieder z'n ding he
doorgaan Wytze ! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik vind de koplampen heel dik!! DE lenzen vind ik ook nog steeds super!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Deze koplampen hebben icm een goede set phillips pitten wel meer licht dan de DE lenzen , en staat wel goed vind ik
![]() ![]() Ook wel aardig verschil in donkere lampen en originele die in Thea haar auto zitten .
|
||||
|
||||
![]() Prachtige variant! Al sluit ik mij aan bij een aantal andere forumleden. De DE's stonden beter in combi met het ABT pakket.
![]()
|
||||
|
||||
![]() De DE's zijn er ook nog wel , misschien in de zomer er nog eens in
![]() Heb wel een andere kleine update , ik kreeg gister van m'n neefje een set electrisch verstelbaar en verwarmde spiegels voor de variant ! Dat heeft m;n golf nog niet , wel electrische ramen ,maar de spiegels nog niet ![]() Compleet met handvaten , schakelaars en complete spiegels , en een deel van de kabelboom ! De bekabeling zit nog niet in mijn auto ,dus mag ik zelf een stukje kabelboom zelf fabriceren ![]() De kappen zijn vandaag al gespoten op het werk , dus die zijn al klaar , kan ik mooi het weekend de rest erin hobbyen ![]() Spiegelkappen meteen gecleand, dwz het opstaande randje mooi glad geschuurd , krijg je een mooie gladde spiegelkap van ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lekker bezig Wytze!
Lampjes staan m goed! |
|
|||
|
|||
![]() Mooie koplampen, gebruikt of nieuw? Zo ja waar heb je ze vandaan?
|