![]() |
|
||||
|
||||
![]() Maar houd er wel rekening mee wat er achter zulke bumpers kan zitten, die zitten er vaak niet voor niks op ( schade's of roest te verbergen zie je maar al te vaak ........)
|
||||
|
||||
![]() Onder de dorpellijsten kan ook 1 en al roest zitten...
dat kun je zo op de foto ook niet zien. Ik heb wel een uitnodiging gehad om te komen kijken!
|
||||
|
||||
![]() Trek oude kleren aan en 'gewoon' op de grond gaan liggen, daar!
checken, die bodem...
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zitten geen dorpelllijsten op Maddie , alleen de bumpers van de ''90 uitvoering zitten erop , de wielranden zijn nog van het '87er type , dus alleen folie op de dorpels warschijnlijk , dus makkelijker met checken naar roest . En bekijk iid ook de bodem thv de vloermatten voor ook even ,die wil wel graag gaan doorrotten bij deze bouwjaren !
|
||||
|
||||
![]() dus nogmaals:
Quote:
Ik zou voor deze gaan Maddie en dan weer in die 'oldschool'-staat terug brengen. Je hebt er vast nog wel een paar leuke velgjes voor liggen ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Ik ga morgenochtend bellen of ik dinsdagavond kan komen kijken
![]() Meteen proefritje maken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Maar...je hebt een auto nodig...omdat je Golf gerepareerd gaat worden? Is het dan niet handiger en goedkoper om dan een autootje te huren voor een dag?
In die prijsklasse waar jij een extra auto zoekt, hebben bijna alle auto`s wel extra aandacht nodig....straks moeten ze allebei voor groot onderhoud weg....kan je weer op zoek naar een 3e auto... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb jaren 2 Golfjes gehad,en dat was erg handig! Tuurlijk kost elke Golf geld aan onderhoud,maar wil m'n Fire and Ice wat sparen. Die is me meer waard. De kans dat ze beiden met pech stil komen te staan lijkt mij klein ![]() Ik heb een plaats in een loods voor een auto,die kan ik dan mooi weer benutten voor de F&I ![]() Kan ie lekker binnen blijven,en rustig verder gaan met onderhoud. En tsja...liefst wil ik weer GTI rijden ![]() Met elke auto neem je uiteindelijk een gok,goedkoop hoeft GEEN duurkoop te zijn, ik heb daar weleens ervaring mee gehad.
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily Last edited by Madison : 29-05-2011 at 22:54. |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er wel goed uit die wagen zo op de foto, iniedergeval beter dan die witte rocco.
|
||||
|
||||
![]() Ik ga donderdagavond bij de GTI kijken,
ik neem iemand mee die veel verstand heeft van deze Golfjes, heeft al veel GTI's opgeknapt,dus ik hoop dat het wat is!
|
|||
|
|||
![]() Ga eens referenties lezen van JET-Cars, die gasten lappen de rdw aan hun laars en melden die scirocco gewoon af zonder er naar te kijken. Apk zegt helemaal niet bij een auto, en al helemaal niet bij JET-Cars!
|
||||
|
||||
![]() Ik ga niet naar JET-Cars,ik ga naar een particulier voor een zwarte Golf MK2 GTI 16V '87
Het is wel sneu dat JET-Cars dus gevaarlijke auto's verkoopt?
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily Last edited by Madison : 31-05-2011 at 20:44. |
|
|||
|
|||
![]() Sneu, het zijn gewoon oplichters. Het is dom dat mensen daar een auto kopen. Beetje research en je komt erachter dat je daar gewoon niets moet kopen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die zijn zelfs in Vlissingen berucht...
|
|
||||
|
||||
![]() Ok,blij dat ik daar dan niet in ben getuind!
|
||||
|
||||
![]() Het is een probleem dat zich overal voordoet; geld verdienen door slopers met een poetsdoek en paar stickers wat te laten lijken. En de jongens in de werkplaats mogen uit gaan leggen aan de klant dat hun vers gekochte auto eigenlijk gewoon sloop is....
Maar mooi topic en leuk om je liefde voor de mk2 te zien ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En heb je al wat gekocht? Ik ga er ook maar weer voor en ben op zoek naar een mkII gti , fire , edition of zo iets...
|
||||
|
||||
![]() Ik heb 'm gekocht
![]() Blokje loopt erg mooi,er is al van alles aan vervangen zag ik. Ook versnellingsbak revisie gehad,nieuwe koppelingsset erin gezet. Nieuwe startmotor,ontsteking,klepstoters enzovoorts ![]() Stappenmotor werkt ook prima! Kreeg er nog een extra blok en bak bij,en een originele GTI grill met rode bies. Verder een gloedjenieuwe einddemper met dubbele pijp(merk weet ik ff niet meer,lijkt op een Remus) Er zit een originele GTI einddemper onder. Foto's volgen nog ![]() Morgen ga ik 'm overschrijven,volgende week ophalen, dan ben ik officieel eigenaar van een KR ![]()
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily Last edited by Madison : 03-06-2011 at 00:45. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zal ik dan de eerste zijn die 't gaat zeggen?
Proficiat, en hier ga je spijt van krijgen. Ik zie de logica er niet helemaal van. Je bent voor de kloten niet handig met auto's, je kunt niet of nauwelijks sleutelen, en nou koop je voor 'n appel en 'n ei 'n 16v met 'n ontzettende bult onderdelen en waar al heel veel aan vernieuwd is. Klinkt te mooi om waar te zijn, en meestal (lees: altijd) is het dat ook. Als je geen cent te makken hebt om die F&I van je betrouwbaar op de weg te houden, moet je vooral 'n "goedkope" 16v kopen. ![]() Sorry voor de woordkeuze, maar in zachtroze ingepakt goedbedoeld advies lijk je niet te snappen. Begrijp me niet verkeerd, ik hoop dat die 16v lekker blijft rijden en dat je er plezier mee hebt. Maar zoiets als 'n goedkope 16v bestaat niet. Geloof me maar, ik heb bijna 'n heel jaar heel Nederland afgereisd voor eentje die ik het geld waard vond, en heb er uiteindelijk maar zelf ene gebouwd. Volgens mij was 't Bolku die 't me toen eens heel duidelijk zei: met 'n 16v voor minder dan 1000 euro koop je alleen maar de ellende van 'n ander. Had je beter die auto van Stijn kunnen kopen. Lekker saai, onverlaagd met 'n simpel motortje, geen apart interieur, geen sportvelgen of veerpootbruggen, geen meegekledderde bumpers of gepimpte lichtunits, geen container aan onderdelen erbij, maar gewoon lekker betrouwbaar en goed. My $0.02 ![]()