![]() |
|
|||
|
|||
![]() FEMME hij staat in de verkeerde topic.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Is er ergens een topic te vinden van deze?
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Welke onderlip is dit eigenlijk? |
|
|||
|
|||
![]() Mijn Volkswagen Polo G40
Naam: Eric Auto: Volkswagen Polo Coupe Kleur: Donker Groen mett Bouwjaar: 1994 Motor: -Cilinderinhoud/ liters/ cc 1.3 1272 -4 cylinder,Compressie met blower supercharger (watergekoeld) -Licht aluminium, doorvloei cilinderkop -G40 Motor Swapped -68mm poelie. -Glader net gereviseerd -Samco slangen -Bewerkte gaskleppenhuis -Dumpvalve HKS - Schache Scherpere Nokkenass -Benzine druk regelaar -Olie cooler,Met thermostaat -MSD IGNITION !!!!! -MSD Bobine C -MSD 2 Step -MSD Blaster -MSD Chips -Magnecor Bougie kabels -Afgesteld door Jeroen Dik hem zelf!!!!!! -Chipped BY JD Uitlaat: Groupe N Knalpijp (supersprint) Velgen: ECHTE BBS RM 15Inch 7j Voor 8j Achter Banden: Toyo proxes T1 Carrosserie: -Achterklep kenteken&Logo weggewerkt -Ruiterwisser achterzijde verwijderd -Ruitenwisser voorzijde MONO wisser -Getinte ruiten (gecoad) -Blauwe Undercar neon (led) -Rondom verlaagd -Andere Koplampen (inpro headlights) -Embleemloos voorgrill -Strobo's in knipperlichten -Neon In de auto (led) -Home made hoedeplank Vwlogo -Corrado Claxon -Chroom sloten en pinnen, rondom. -Zachte remblokken -Xenon van Ray -Achterklep Strak -Achterbumper gecleant en kenteken uitsparing gemaakt(netjes) Onderstel: -Remschijven intern Gev Brembo voor ,G40 remklauwen -ophanginspoten vooraan Torsion Stang -5 versnellings sport versnellingsbak (net gereviseerd By Joep (msr Crew) ) Interieur: -Leer intrieur Orgineel SUPER NETJES!!! -Leer versnelligspook/zak -Turbo druk meter -Volt meter -Momo sportstuurtje -Turbo Timer HKS -Olie temp meter Hifi: -Head unit Jvc Kdavx2 -Tft Klapscherm 7 inch -4 DLS filterboxjes -DLS tweeters -DLS woofertjes -DLS ovalen 165 serie -DLS CA21 versterker -DLS UR12" subwoofer -DLS A6 versterker -DLS kist home made (met bas reflex poort) -DLS kabels & zekering -Ground Zero condensator, met powerblock -Splitter met volt meter -Navigatie systeem -Kinitik HC1800 in mijn kleine polotje -Camo ALARM !!!!! vermogen: ![]() Wensen : -VR6 Turbo in de Polo. -Meer vermogen !!!!! Fotos : Foto: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() For Street Race PM Me !!!!!! Last edited by Beetlefreak : 23-08-2009 at 17:22. |
|
|||
|
|||
![]() mijn polo (staat trouwens te koop)
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() MOOOOI!
![]() Jan ![]()
|
|||
|
|||
![]() Nu compleet gestript voor wederopbouw. |
|
|||
|
|||
![]() leuk man
welke onderlip heb je? |
|
|||
|
|||
![]() Ik rij zonder onderlip, zoals je ziet past die er niet meer tussen.
Gr, Pim |
|
|||
|
|||
![]() oh ok dik
dan heb ik t verkeerd gezien,hij ligt erg mooi laag ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die past er hendig onder ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik denk dat als ik er die nog onder maak dat die maar een kort leven beschoren is met al de drempels hier. nu schuurt de bumper al over de grond.
![]() gr |
|
||||
|
||||
![]() daarom had ik die lip eronder gemaakt
![]() de verf sprong me om de oren dus dan maar beter die lip die beschadigd.. de tunnelversteviging was bijna geheel door geschaaft!! |
|
||||
|
||||
![]() Mijn Derby:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hebbe, hebbe, hebbe !!!
![]() |