![]() |
|
||||
|
||||
![]() En ook de rode mag het nieuwe jaar weer schoon in
![]() ![]() En ja ,ik ben nu eenmaal de man van de 'speciale ' voorspoilers ![]()
|
||||
|
||||
![]() netjes wytze de beste wensen aan die kan groeten christiaan postma dyn lytse neefke
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hey Christiaan , jij ook nog de beste wensen , waar rij jij tegenwoordig in/op dan ?
|
||||
|
||||
![]() ik rij nog nerges in maar heb een caddy mk1 en een golf mk2 ben druk bezig met mijn rijbewijs theorie 2dec gehaald
hoop dit jaar te kunnen rijden moet alleen overal stuurbekrachtiging op zetten van wege mij hand ik zal proberen even wat foto`s er op te krijgen van mij golf en caddy groetten |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben benieuwd Caddymk1, en als jij een echte Postma bent dan zullen het wel knappe autos zijn...
|
|
||||
|
||||
![]() ben wel een egte postma de golf is een hele mooie auto de caddy is een project is nu nog niet mooi maart da komt wel goed
|
|
||||
|
||||
![]() vind het hele nette jetta's man! rode spreekt me wel meer aan
![]() Last edited by vdWal. : 02-01-2010 at 17:44. |
|
||||
|
||||
![]() Nette Jetta's man...!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tot zover niet veel nieuws in de wintermaanden ,de witte staat in de schuur te wachten op iets warmer weer , er zijn nog wat kleine dingen die ik er aan wil gaan doen zodra het weer wat warmer word .
De rode probeer ik enigzins wat zoutvrij te houden , maar met dit weer is daar niet veel beginnen aan natuurlijk ![]() Had vanmorgen wel een klein probleempje met m'n dynamo ,want de lampen begonnen wat minder fel te branden ,en dat bleken versleten koolborstels te zijn van de spanningsregelaar , soms lade hij wel en soms ook niet . Meteen een nieuwe gehaald vanmiddag ,en ik heb nu weer keurig 14 volt laadspanning ! Ik had er al eens een nieuw ingezet ,maar die had ook alweer bijna 100.000 km gezeten ! ![]() Kan ik weer met een volgeladen accu de winter door ![]()
|
||||
|
||||
![]() hoeveel km heb je er al totaal mee gereden, dan??
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De auto zelf zo'n kleine 4 ton ,ik heb er zelf zo'n dikke 120.000 km mee gereden & still counting ![]()
|
||||
|
||||
![]() En zoals het verkooptiopic al aangaf ,de rode jetta is verkocht!!!!!!
![]() Zo is die weggegaan , zonder velgen en audio in de kofferbak ! Ik heb de auto zo'n 5 jaar gehad ,er meer dan 130.000 mee gereden ,en heb er veel plezier van gehad ! Maar omdat de variant ook maar wat naast huis staat en eigenlijk veel te weinig kilometers rijd voor een tdi ga ik daar mooi in rijden ![]() Zaterdag ga ik een andere auto ophalen voor de vrouw , zodat die dan ook weer met de kids weg kan ![]() De jetta is gelukkig weer naar een liefhebber gegaan , en zal vast nog wel eens op een meeting gespot kunnen worden ![]()
|
|||
|
|||
![]() Is het zondag nog gelukt met de nieuwe wagen?? Was bij Alberto en die zei dat je om een vari uit was.
|
|
||||
|
||||
![]() sssst , moet m eerst nog ophalen
![]() maar heb er inderdaad wel een variant bijgekocht
|
|||
|
|||
![]() machtig die wielen ....
de hele wytze look in 1 klap weg ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jammer, heb dit altijd een geweldige auto gevonden. Dat ie naar een liefhebber gaat is tenminste goed nieuws, alles andere zou zonde zijn.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het is iid wel jammer ,maar ik heb er goed geld voor gekregen ( ![]() Ik hou nog contact met de nieuwe eigenaar , dus ik hou m in de gaten ![]()
|
||||
|
||||
![]() ...en, denk je dat de witte ook ooit nog eens in de bingo gaat?
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() dat denk ik dus niet ! ![]()
|
||||
|
||||
![]() wist ik! ff pesten
![]()