![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat kan ook sorry guys ik ben niet van deze tijd
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() Quote:
zal effe kijke peter |
|
||||
|
||||
![]() ![]() deze bedoeld Gooi ![]() (als je deze hebt gevonden verwijder ik deze post weer ) Last edited by ewcaddymk1 : 18-06-2013 at 23:15. |
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat ik hem waarschijnlijk nog wel heb.
Ik heb hem aan een maatje gegeven voor zijn 2.0 Golf3 GTI maar ik heb hem gebeld en hij heeft hem uiteindelijk niet gebruikt. Hij gaat nu kijken waar hij is en dan laat hij het me weten ![]() Gisteren was een top dag 6.00 begonnen 19.00 thuis moe wat gegeten gaat de telefoon. Ik had me 2 de setje klapramen te koop gezet en deze meneer wou ze graag over nemen. Hij had zelf 9 Golf 1 cabrio's staan Amerikaanse en Europese praatje gemaakt aan de telefoon wat blijkt woont hier 15KM vandaan. Nou dan toch maar de auto in om even dar te buurten en idd kom de straat in rijden alleen maar cabrio's ![]() Nou voor je het weet is het 24.00 tijd om naar huis te gaan klapraampjes daar gelaten. Maar nu komt het mooiste deze meneer had nog een setje klapraamrubbers liggen nieuw nieuw nooit gemonteerd geweest met sierlijst uitsparing. En deze heb ik nu voor een paar tientjes mee genomen ![]() ![]() Dat het zo nog kan had ik niet kunnen dromen ![]() Nog wat beugeltjes gehaald om de accu kabel vast te zetten en het stuurhuis rubber aan de rechterkant moest vervangen worden ligt ook klaar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() hey peter
zo zie je maar weer .. dat dicht bij ook veel te krijge is .. ![]() toppie ..gewoone gti had deze sensor ook niet gewerkt .. hoor ut wel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() bedankt Evert
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Graag gedaan Evert ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag nog een paar uurtjes aan de Golf gewerkt
![]() Verder gegaan met de binnenkant aan de achterkant ![]() Kabelboom achterlichten klaar gemaakt en alles netjes aan gesloten. Ook heb ik een extra gat gemaakt in het schutboord voor de + kabel van de accu naar start motor. Deze ligt er nu in moet alleen nog wat kabel ogen voor bij de accu knijpen maar de buurman was er helaas niet en die heeft de juiste tang om dit te doen. Dus op de kop na zijn we startklaar nog wat vloeistoffen er in en een inlaat spruitstuk met carbs ![]() Claxon doet het ook massa kabeltje gemaakt bij het stuurhuis ![]() ![]() Dan heb ik bij de aansluiting van de startmotor nog wel een vraagje. Er zit vlak bij de + aansluiting van de accu een lege pool deze raakt bijna de +. Kan ik deze afbreken/verwijderen ? want ik gebruik hem niet en aan de andere kant zit de aansluiting va/voor het contactslot. ![]() Linker rubber is voor de accu kabel. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dan de kleinen achterlichten als ik het licht aan zet brand uiteraard alleen de achterlichten achter. Deze schijnen alleen zo hard dat de remlichten vak op het achterlicht ook half verlicht is.Er zit ook een redelijk groot bolletje in terwijl de remlicht vrij klein is. Nu weet ik niet of dit grootte achterlicht bolletje origineel is of dat er gewoon een kleinere in hoort. Ook wordt hij zo warm dat ik bang ben voor me achterlichten dat het plastic misschien in brand en dat zou zeer jammer zijn. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() De aansluiting op je startmotor die van de accu af komt, kun je beter naar boven laten wijzen of zodanig verbuigen dat ie wat meer afstand heeft. Zorg bij dat laatste er wel voor dat het vlak waar het gat zit, recht blijft en niet buigt. Heb je iets van krimpkous wat je nog over het deel kunt krimpen waar de kabel in de kabelschoen zit geknepen. Dan is de isolatiewaarde toch wel wat beter.
Verlichting achter; achter de reflector van je achterlicht zit een bolletje van ongeveer 5W daaronder het remlicht en dat is 21W Verder alle lof ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanx !!!! Ik ga hem idd nog isoleren zo als hier op de foto. ![]() Probleem is alleen dat op de startmotor een uitsparing zit waar het oog precies in valt kan je dus niet in een andere positie zetten. Verbuigen kan ik wel proberen en dan isoleren zo als hier boven ![]() Bolletjes moet ik even controleren want het lijkt me iets te groot ik denk dat ik de bollen uit de brede achterlichten heb gepakt ![]()
|
||||
|
||||
![]() Het vermogen staat op het metaal van de bolletjes. Voor het achterlicht dat je hebt afgebeeld, is de onderste rode het remlicht en dat moet 21W zijn, daarboven zit samen met de reflector het achterlicht en dat moet 5W zijn
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hmmm gaan we weer de onderste is nu me achterlicht en de bovenste is me remlicht.
Achterlicht grootte bolletje remlicht kleinen bolletje ------ is niet goed ? ![]() ![]() Bovenste rode vlak remlicht onderste rode vlak achterlicht ? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Even de kabeltjes van die twee omwisselen.
![]() bovenste is achterlicht onderste is remlicht bolletjes zijn goed denk ik (even het wattage controleren op het lampje)
|
||||
|
||||
![]() Dank je ,ik wist dat er iets niet goed zat maar dit is gemakkelijk op te lossen daar hou ik wel van
![]() kreeg niet een briljante ingeving hoe ik me gas kabel vast moet maken aan me pedaal ga weer even klussen in de schuur foto's volgen mocht het lukken ![]() O ja het is een universele kabel vandaar het gehannes ![]() Nogmaals dank Yellowbug again and again ![]()
|
||||
|
||||
![]() Graag gedaan Peter.
BTW ik ga in het dagelijkse leven door als Ronald ![]() Suc6 verder!
|
||||
|
||||
![]() Dat praat idd makkelijker Ronald
![]() Prototype gas kabelaansluiting ![]() Ik had per ongeluk de gas pedaal van de automaat netjes enigste verschil met een schakelbak pedaal is de grootte van het aansluit oog waar de originele kabel opgaat. Bij een automaat is het gat klein en bij een schakelbak groot maar goed de originele kabel was te kort vandaar deze oplossing. Moet hier en daar nog verbeterd worden met een borgmoer en misschien een plastic ring ipv staal. Bestaand gat licht opgeboord zo dat de M10 imbus er in kon ![]() ![]() Gaatje 3,2mm geboord. ![]() Verzonken met 6mm. ![]() Stelbout voor op het schutboord kan ook evt die van de oude gas kabel gebruiken. ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Erg creatieve oplossing, maar ben je nu niet bang dat je kabel iedere keer en beetje knikt als je je gaspedaal bedient?
Normaliter kan je kabel vrij bewegen in het pedaal, zodat de staalkabel steeds een goede hoek heeft naar de buitenkabel. Eigenlijk zou je de bout waar de kabel doorheen gaat beweegbaar moeten kunnen maken. Eventueel een kleiner boutje en daar waar hij in het pedaal zit een busje zetten dat iets dikker is als het metaal van je pedaal. Het busje kan dan bewegen t.o.v. je pedaal. Ik wil je ervoor behoeden dat je geregeld de kabel moet gaan vervangen omdat ie breekt. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Denk dat het boutje het ook niet erg lang vol hou zo.
Omdat deze nu wel erg dun is in het midden.