![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gezien inderdaad! Had al zo'n vermoeden dat jij 't was ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik dacht ook dat jij t was en me vriendin bevestigde het. die kent jou schijnbaar een beetje. of je neefje dyon althans, Met andere woorden, mijn vriendin is de ex van jou neefje in een grijs verleden
![]()
Last edited by golfje_295.000 : 25-11-2010 at 21:22. |
|
|||
|
|||
![]() Dat stukje bij heerenveen is wel vet idd ,is ook een mooie oprit om lekker te gassen.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nigel ( Vains) met de GTI bij eddyvwone!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
![]() Vanmiddag in Zoetermeer bij het Woonhart een legergroene Kübel, kenteken KH-32-**
|
||||
|
||||
![]() Net in Dr88 de F.R.A.M. einser
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Lol ![]() En wie is jouw vriendin dan, als ik vragen mag? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Chantal, woont tegenover je neefje.
|
||||
|
||||
![]() gemiddeld zo`n 3x per avond, een rode iets te lage golf II zonder achterbumper,met xenon. gisteren bij de plus op de heerlerbaan.
|
||||
|
||||
![]() Zojuist voor het nieuwe ziekenhuis in Sittard, op de Rijksweg, een lage donkere (blauwe of zwarte?) mk2 met dakrekje gespot die richting Geleen reed. Ik kwam tegenmoet rijden.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Die met de gele lampen op de auto bedoel je? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is Marco als ik het goed heb. Heeft eerst een mk3 gti gehad met witte wielen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zou best kunnen, heb het niet heel goed van voren kunnen zien vanwege die Stef Stuntpiloot voor me die de remmen aan 't oppompen was of zoiets. ![]() Zag ook pas in de achteruitkijkspiegel dat er een rekje op 't dak zat. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gisteren rond 17.30 uur in Wergea een blauwe golf 1 met heldere achterlichten. Reed richting Warten. Zag er in de schemering sportief uit.
Iemand van hier? |
|
|||
|
|||
![]() vandaag rode golf mk1 gespot tussen half 6 en kwart voor 6
die van het industrieterrein de marne af kwam in Bolsward
|
||||
|
||||
![]() derstraks rond half 7 op de Ring van LIER (antwerpen)
en vw jetta, zwarte kleur, verlaagd, dakrekje met een gele ton op gebonden. wie? je was nogal facineerd door mijn vw polo denk ik ? ![]() ![]() grts |
|
||||
|
||||
![]() Net op de Abtswoude in Delft kwam een verlaagde A3 me schrapend over die kutdrempels daar voorbij, ik was ff aan de telefoon dus stond langs de kant
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vanmorgen op de A18 richting Arnhem een golf 1 met kenteken 92-UU-**.
Vanmiddag op de Expressweg ter hoogte van Sint Gilles Waas een golf 3 met kenteken NB-VS-**. En vanmiddag reed ik van Tilburg naar Breda, en toen zag ik aan de andere kant richting Tilburg dus, volgens mij zover ik kon zien een golf 1 in de sloot ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vinnietuning in de rode Golf 3
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
+ Ikke en Anita ![]() ![]()