![]() |
|
|||
|
|||
![]() en dan nu graag een foto van de hond ..... of een merk en type
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Het "hondje" ![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() had je die ook al toen ik bij je was chris, kan het me niet herinneren
![]()
|
|||
|
|||
![]() Gaaf beest !!.... ist een Cane Corso?
|
|
|||
|
|||
![]() Een hele mooi VW GOLF 1 gti gespot zaterdag 13-11.
Op de Kronenhoefstraat te Eindhoven rond +/- 11.15 Parkeerde net een stukje voor de Verfkampioen. Kenteken was: SJ-KV-11 Reed een jongedame in.
|
||||
|
||||
![]() Net op de Heerlerbaan, na mijn mening de dikste golf II uit de buurt(no offence) de groene G60 met kenteken 44-GS-RH, en USA achterlichten.
![]()
|
|||||
|
|||||
![]() Quote:
Probleem is dat dat mormel ook meestal zelf denkt dat ie een schoothondje is, en gewoon lekker dwars over je heen op de bank komt liggen met z'n 60 kilo. ![]() Quote:
Whahaha, doe sowieso niet snel iemand kwaad, maar met eten krijg je me inderdaad redelijk snel stil. ![]() Quote:
Nope, volgens mij niet. Hij is van afgelopen zomer ergens hier. Quote:
Nee, bullmastif reutje. Echt 'n debiel van 'n hond, waakt goed maar is zo gewoon 'n super braaf beest. ![]() ![]() En om niet al te veel offtopic te gaan, die hond spot ik dagelijks in Sittard. En heb vandaag nog een dikke zwarte Golf 5 .:R32 gespot op 'n rotonde ergens in Kaatsheuvel. Breek me de bek niet open over welke straat het was, maar zal ergens rond 12 uur geweest zijn denk ik.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha, lees wel wat er staat hè. ![]() Een debiel van 'n hond, niet een hond van 'n debiel. ![]() Al zit je er dan ook niet zo ver naast. ![]() Daimy, jij kunt volgens mij trouwens paardje rijden op dat beest denk ik. Zal in ieder geval een stukkie meer wegen dan jij. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat ben ik met je eens ![]() Deze he
|
||||
|
||||
![]() Die heb ik daar ook wel eens gespot... vet ding wel
![]()
|
||||
|
||||
![]() kwijl kwijl...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Had ook wel gelezen wat er stond! En tjha, kan er inderdaad wel ongeveer paardje op rijden ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die hond of die auto? ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik kwijl voor de auto, daar heeft de hond die auto niet voor nodig, het ras kennende
![]()
|
|||
|
|||
![]() bij Harderwijk Bertus in de witte Renault truck .
Ik was het dus die jou riep over de bak ![]() Last edited by Alberto : 15-11-2010 at 15:32. |
|
||||
|
||||
![]() Vanmorgen in Zwolle nabij "wat ze voetbalstadion noemen" een geweldige T1 in Dove Blue, volgens mij noemens ze zo'n type kastenwagen (geheel dichte versie), stond op ambulance achter een T5. Hij was mijn duimpje meer dan waard. Wie o wie.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik had al zo,n vermoeden albertus zal voortaan beter opletten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote: