![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hahaha da's een goeie ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nice
![]()
|
||||
|
||||
![]() IPV dat je even wacht tot de vogeltjes er in willen gaan wonen, ga je ze onderweg proberen te scheppen
![]() ![]() Hij begint erg mooi te worden kerel ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Thanks!,ziet er toch aardig uit zo?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ziet er weer top uit kerel ook al aan gepast op bergcup randen zie ik ![]() Super goed bezig !!!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Inderdaad,wat vindt je van de koelsleuven |
|
|||
|
|||
![]() Ben zelf ook bezig met berg cup randen,
Heb ze in polyester gezien, maar die vondt ik te duur, Maak ze nu van plaatstaal, Maak jij ze zelf? Of ga je voor de polyester kit?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Voor rondt de 350,00 kan ik ze niet maken |
|
|||
|
|||
![]() Ohw dat is een stuk goedkoper, dan de prijzen die ik tegenkwam :o
Ben benieuwd hoe het totaal plaatje wordt, Hou ie topic al een tijdje in de gaten, echt heel gaaf, en knap werk
|
|||
|
|||
![]() Zo de airscoops zijn gemonteerd en afgeplamuurt,nu nog op de auto passen,en dan wederom een mal ervan laten maken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by skywalker38 : 06-07-2014 at 21:04. |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit...
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja topper Mich , heb je weer keurig gedaan . wil hem nog een keer passen eigenlijk . ps heb vd week ook je draag armen klaar als je ze nog wilt hebben .
|
|||
|
|||
![]() Leeft het project nog? Al je foto's zijn weg namelijk...
|
||||
|
||||
![]() Zoals helaas zovaak gooit photobucket hem er waarschijnlijk uit, vind het zo'n afknapper dat veel mooie topics hier vol staan met dooie links, maar goed alles is op faceboek te doen en de mensen zonder facebook en die hier wel het forum sponsoren kijken maar naar dooie thumbnails
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() In dit geval is er iets anders aan de hand, nl. dat photobucket geld wil zien voor de gebruikte datatraffic. Als je even doorklikt kun je de foto's wél zien, maar 't blijft natuurlijk l*llig voor het forum...
Tip: maak een gratis account op http://ipernity.com/ , dan heb je dat probleem niet. Ook krijg je dan een fraaie fotosite met veel meer mogelijkheden, en de support is prima. |
|
||||
|
||||
![]() 1x 15 euro doneren Erik, kan je hier lekker uploaden op t forum
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Kan ook (zelfs al zonder donatie) maar dat ipernity-account heb ik toch al, en uploaden is daar ook nog eens veel gemakkelijker. Kortom, mogelijkheden genoeg, maar niet op photobucket... ;-)
|
|
|||
|
|||
![]() ik wordt er zelf ook schijtziek van,ik betaal gewoon mijn lidmaatschap.
Ik ben hier niet helemaal in thuis maar kan het komen omdat ik van diverse meetings de fotos van mijn bucket heb afgegooid,dat de fotos van mijn project op een andere pagina verschijnen op photobuckt? Ik had namelijk bericht van ze ontvangen dat ik de max van de bandwith?? had bereikt |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
|