![]() |
|
||||
|
||||
![]() Oei...dat ziet er erg mooi uit
![]() Zal de BBSjes goed doen! Ben benieuwd wat het probleem met de GTi is! Ik denk altijd maar zo: van elk probleem kun je leren ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag ook nog iets leuks met de post meegekomen.
![]() Een verschroomde stuurbekrachtigings spanner. ![]() Morgen maar ff monteren, dan blijft de v-snaar ook ook weer mooi op spanning. Tevens de brandstoffilter vervangen wat hopelijk het probleem van de sputterende motor verhelpt. ![]() ![]() Voornamelijk was het de bedoeling de schakelrevisie set te monteren maar het wachten is nog steeds op de lange schakelstang. Die zou afgelopen maandag nageleverd worden maar heb nog steeds niets gezien. Uiteraad polshoogte genomen maar desbetreffend onderdeel was nog steeds niet voorradig. Beetje jammer.. Ik hou jullie op de hoogte! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hey,sputterende motor?wat doet ie precies dan?
want ik zit momenteel even met zo'n zelfde probleem,niet van m'n eigen auto trouwens.daar is alles al van vervangen en afgesteld en hij sputtert nog...gok op de monopoint inspuiting.
|
||||
|
||||
![]() Nou, hij houd in bij zo'n 2000rpm bij een snelheid van ong 50km/h.
Heel vaag, verder nergens last van. Als ik op dat moment een beetje met het gas speel gaat ie ook enorm bokken. Hoogst irritant en neemt ook veel vertrouwen weg! Stationair merk ik er weinig van en hij trekt ook nog gewoon. Of hij krijgt te weinig of teveel brandstof lijkt het wel. Zeg jij het maar ![]() |
|
||||
|
||||
![]() heel anders dus.in mijn geval begint de auto boven de 120 ineens in te houden,net of je gasgeeft/lost snel achter elkaar.meestal brandstoftekort.....
|
||||
|
||||
![]() Gister dus even bezig geweest met de GTI, helaas door tijdgebrek geen revisieset gemonteerd.
Wel de brandstoffilter.. Voor ![]() Na ![]() En dit was het hele euvel m.b.t lawaai en onregelmatig lopen en inhouden van de motor. Een losse lambdasonde.(!) ![]() Dit zit dus ook weer vast. ![]() Verder is de auspuff al mooi verkleurd ![]() ![]() * ![]() Ook is het probleem van een knipperende temp lampje opgelost, de MFA bleek ook niet meer te werken maar die doet het inmiddels ook weer. Losse stekkerverbinding wss. Al met al rijdt de GTI weer subliem! Een wereld verschil..Kun je nagaan wat 1 onderdeeltje al niet kan doen. Tot zover de update, ik ben naar M.I.V.W ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Jammer dat ik je niet heb gezien
![]() Was je er zo laat?
|
||||
|
||||
![]() Ik was niet met de Fire&Ice hoor, was met een maat van me mee. Uiteraad wel met een VAG, een Golf Mk4 TDI
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Oooow,ok,en ik maar zoeken
![]() Ik was ook niet met de F&I hoor!
|
||||
|
||||
![]() Gisteravond/nacht en vanavond bezig geweest om de GTI met langzame sluitertijd op de gevoelige plaat vast te leggen. Wat niet meevalt moet ik zeggen. Hier de resultaten.
Geef gerust je ongezouten mening ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groeten Jarno |
|
||||
|
||||
![]() ...lijkt wel X-mas met al die lichtjes...
ongezouten mening: -foto's 4, 5, 6 (stoplichten) en 8 (rotonde) zijn nogal 'geel', mss kun je dat met een filter tegen gaan? -het zwarte lettertype linksonder vind ik het mooist ![]() Verder goede amateurfotograaf in wording!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Ik wou het juist 'natuurlijk' houden maar ik zou een filter kunnen proberen natuurlijk. En die lichtjes, tja dat is moeilijk te voorkomen denk ik.
|
|
||||
|
||||
![]() Heey mooie foto`s hoor.
En een mooie fire&ice.!! En post je de andere foto`s ook nog ben wel benieuwd! |
|
|||
|
|||
![]() inderdaad een erg nette fire&ice
|
|
||||
|
||||
![]() mooie foto's jarno!
|
||||
|
||||
![]() wow, gave foto`s Jarno! Zou ze alleen uploaden via Flickr ofzo in plaats van mijnalbum
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thnx René, ja ik weet het. Alleen m'n Flickr acc is vol! ![]() Heb jij enige suggesties? Mijnalbum accepteerd wel 'dikke' foto's van max 16mb ![]() Edit: Facebook account aangemaakt om aan te kunnen melden bij Flickr ![]()
Passat mkIV 1.8 20v 22-01-'98 Golf mkIV TDI Highline 04-11-'98 Sold Golf mkII 1.8 8v GTI Fire&Ice 30-07-'91 Sold Golf mkII 1.8 8v GT 12-07-'90 Sold Last edited by VwJarnoGT : 21-08-2011 at 11:20. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind ,m stoer...