![]() |
|
||||
|
||||
![]() @johan,thanx,de wielen zijn 6.5x15 Drag-racing,voor et15,achter et00.
zijstrippen komen er idd niet meer op,vind dit veel strakker staan... @gertjan,zou wel leuk zijn maar dan zal er ook injectie op moeten.... @oscar,zelfde probleem als bij deze dus,zij het in mindere mate.onder het rubber zitten 2 pijpjes die het water afvoeren richting wielkassen,die pijpjes zijn of erafgerot of langs de rand ingeroest.bij mij was die boven de zekeringkast eraf en die andere ingeroest.als je de plastic bak boven de kachel eruitpakt en je legt er een spiegel onder zie je meteen wat er loos is.
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. Last edited by De Pul : 15-05-2010 at 20:56. |
|
||||
|
||||
![]() de audi heeft weer een vers jaar apk....
mankeerde helemaal niets,was even bang voor het co,maar mocht 3.5 zijn en was 1.2 ![]() en een nieuwe radio gemonteerd,de delphigrundig was geen ster in zuiver weergeven bij hoog volume... zit nu een caliber 4x75w in zonder cdspeler oid,alleen usb/sd/radio... geinig dingetje en klinkt 1859205x beter ![]()
|
||||
|
||||
![]() Das mooi kan je weer kachelen kerel
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hij staat alweer fijn gestald ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ben niet zo tevreden over enkele delen van de audi,die ga ik dus volgende week opnieuw doen....
zit een grote zakker op het achterscherm rechts,daar is het ook erg sinaasappel en LA wielkastrand is de plamuur geknapt doordat de rand een paar keer hard op de band is gestuiterd(vering te laag,inmiddels al iets hoger gezet)
|
||||
|
||||
![]() en klaar weer
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig man ziet er weer goed uit
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() altijd goed he
![]() je weet de weg,je kent de spraak ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ander rolmateriaal ![]() weet alleen nog niet welke kleur ik de harten maak,wit is mooi maar heb ik al gehad... meningen gevraagd!!
|
||||
|
||||
![]() matzwart
![]()
|
||||
|
||||
![]() dat had ik zelf ook al in gedachten,maar ben bang dat het iets te donker word...
vind de vorm van het hart dan niet echt mooi tot z'n recht komen. heb een topic gevonden op wheelwhores over turbo's,ga ik even neuzen ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() dit is toch wel errug jummie....
|
|||
|
|||
![]() Rode harten? is ook super vet!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee,carr.kleur gaat um sowieso niet worden...heb al heel wat google afbeeldingen bekeken,maar totnogtoe geen wit setje gezien ![]() ![]() idee? ![]()
|
|||
|
|||
![]() wit is ook dik!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() tis bmw maar wel strak kleurtje wit ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ze worden toch weer wit...
|
||||
|
||||
![]() vanochtend even lekker gewassen en gepoetst voor morgen,had nog een haaar gescheeld of ik had morgen met de jetta gekund....
had um onder het poetsen laten draaien omdat de accu een beetje zwak was,gooide die ineens al z'n koelwater eruit.bleek nou,de kabels die aan de koelvin-temperatuur-sensor zitten waren erafgerot...de vin sloeg dus niet aan ![]() ![]() ![]() morgenvroeg komt ie weer uit z'n holletje ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() vanmiddag ff live bewonderd, ziet er goed uit!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
x2. Zag er netjes uit die kist! Leuk effe gebabbeld te hebben. Die boot van jou zag er trouwens ook gaaf uit Martijn! ![]()