![]() |
|
||||
|
||||
![]() Deze heeft 1 brandstofpomp, ik wil misschien een andere pomp proberen. Kijken of die het dan wel doet.
|
|
||||
|
||||
![]() Robbie,weet je wat ik zal doen?ik zou hem gewoon verder afbouwen, en dan op ambulance na mijn overbuurman brengen!hier gaat zo wel heel veel (verloren) tijd in zitten zo....ik roep zo maar een optie!
|
|
||||
|
||||
![]() Distributie staat 100% zeker goed, welk merkteken heb je gebruikt, dat aan de buitenzijde zit of aan de binnenzijde? Je moet die aan de binnenzijde gebruiken als timing he, het is mij al gebeurt dat ik de verkeerde gebruikte en toen starte de wagen ook niet.
Het is maar een idee.. Succes ermee. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
![]() Als de timing niet goed is, moet je dat met je strobos ook kunnen zien toch?
Draai je verdeler is los en probeer wat verschillende standen uit, als het in geen enkele stand lukt, en je contactpunten staan goed, dan is het niet je ontsteking want dan heb je iedere graad wel geprobeerd... Worden je bougies nat? Want lijkt net alsof de brandstof de motor niet inkomt... Zit er iets tussen je inlaat? |
|
||||
|
||||
![]() tis jammer dat je zo ver weg zit,ik had je graag geholpen...(om um meteen te bewonderen
![]() maar kan mijns inziens nooit veel zijn,zo ingewikkeld zijn deze blokkies niet ![]()
|
||||
|
||||
![]() We hebben hem vanavond aan de praat gekregen! Je hebt op het bovenste tandwiel waar de Dis. riem over loopt, aan de binnen en buitenkant een merkteken zitten. Ons leek het logisch het buitenste merkteken te gebruiken om af te stellen.
Maar het is dus de binnenste (blokkant). Dat hebben we nagekeken en daar stond ie niet goed op afgesteld. Eenmaal goed op tijd gezet liep hij meteen zonder problemen. Beetje aan de ontsteking gedraaid en loopt netjes stationair Ronny super bedankt voor je tip!! ![]() Verder ben ik nog bezig geweest met afdek klepje van brandstoftank aan de binnenkant van de auto. Die was hélémaal verroest, netjes roestvrijgemaakt en gespoten net als mijn raamgeleider. Mijn nieuwe aanwinst is trouwens ook een stabilisator stang van een gti die ik nog wel ff moet opknappen. Zaterdag weer érg vrolijk verder met het opbouwen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Graag gedaan ben blij dat ik je heb kunnen helpen, ik vergeet dat nooit meer dat ik daar dus toen een eeuwigheid naar heb lopen zoeken..
Jij denk ik ook niet meer hahaha.. Gr Ronnie en succes ermee.
|
||||
|
||||
![]() Mooi zo, hij leeft.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
X2 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Top dat hij loop! mooi project!
@ De limburger: wij als koning van de distributieriemen (+- 80 gezamenlijke zoekuren) ![]()
|
||||
|
||||
![]() Jeuj!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Super
![]() Zijn vaak inderdaad van die "kleine/simpele" dingen maar je moet het maar net weten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Inderdaad, de eerst volgende Peugeot, die ik moet doen, laat ik komen en steek ik direct in de fik, hahaha..Nooit meer! Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Toppertjeeee!!
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zit uiteraard niet stil, dus heb de afgelopen weken weer aardig wat uurtjes erin gestoken. Check the pics
![]() ![]() ![]() ![]() Ramen zitten erin en de gloednieuwe rubbers ook, moet er alleen nog 1 op lengte maken ![]() ![]() Morgen avond weer aan de gang en zaterdag de hele dag ![]() Last edited by Golf_84er : 16-09-2010 at 18:15. |
|
||||
|
||||
![]() Begint er echt op te lijken ouwe .. zeker nu met de ramen en de klep erin!
Je zou haast denken dat hij nog ooit de weg op moet ![]()
|
||||
|
||||
![]() netjes!!!
![]() paar uurtjes maar dan zit de klep er ook super strak in!!! beetje klote dat er de zijramen al in zaten.... als dat niet was, had dat mij wat hoofdpijn gescheelt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() robbie, even snel voor je gekeken en dit gevonden>>
http://www.cult-society.net/de/onli...category_id=223 |
|
||||
|
||||
![]() Daar moet je niks bestellen, dat krijg je over 6 jaar een keer dat strippie binnen..
Als je zo'n latje wil kan je die het beste zo'n ding zelf maken met 2 originele denk ik!