![]() |
|
|||
|
|||
![]() wordt weer een mooie mk1.
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad, ziet er goed uit.
|
||||
|
||||
![]() Gaat de goeie kant op
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het heugelijke feit is gebeurd: Ik heb in de GTI "gereden" !!!!!!!!!
Er zat geen stoel in, maar een houten krukje wou ook. Daarvoor moest ik wel m'n kop door de opening van het schuifdak steken, hehehe. Het verhaal hierachter was dat de remmen even getest moesten worden omdat we de remolie gisteren erop hebben gemaakt en direct het hele zakie hebben ontlucht. Remtest werd goed afgerond !!!! Ga nu verder met het schuifkanteldak. Deze week ga ik even stof/leer halen voor de hemel / schuifdak. Als dat klaar is kan het glas erin en kunnen alle losse delen gemonteerd worden. Verder zitten er nog wat "schoonheidsfoutjes" in, maar dat is voor de "afrondende fase" Tot zover eerst maar weer !!! Groeten, LRR
|
||||
|
||||
![]() Ff weer updaten:
Beelden zeggen meer als 1000 woorden......... ![]() ![]() ![]() **Dat doffe op de motorkap en de spatborden is trouwens gewoon stof ![]() ![]() Het lijkt nu in ieder geval weer op een auto !!! ![]() ![]() En ik ga stug door om hem 31 Augustus in Assen te krijgen !!! ![]() ![]() Groeten, LRR
|
||||
|
||||
![]() Nice!
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() hoop dat t op tijd lukt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En...al vorderingen?
BTW...leuke Arosa: ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() @Rene: Ik zei nog zo tegen Margreet dat ze niet steeds die Airride op de laagste stand moet zetten.......
|
||||
|
||||
![]() Ff back to business:
Hoog nodig tijd voor een update. Ondertussen best weer wat vorderingen gemaakt. Auto is technisch klaar nu. Alleen de claxon moet er nog onder en de gevarenlichten werken nog niet. Maar dat is zo verholpen. Toen was het tijd voor de binnenkant. Het meest lastig is de nieuwe hemel. Eens rondgekeken wat een nieuwe kostte aangezien de oude gaar was. Toch maar besloten om er zelf 1 te gaan maken in samenwerking met m'n moeder ![]() ![]() Druk aan het naaien ![]() ![]() En na de hoognodige vakantie ben ik deze week begonnen met het plaatsen van de hemel: ![]() ![]() Zit er zo al mooi strak in. Nu maar even beginnen met vastplakken en de hoeken aanwerken. Daarna moet de bekleding er verder in en kunnen de stoelen gemonteerd worden (deze liggen nog uit elkaar op zolder ![]() Verder heb ik deze week nieuwe banden besteld voor op de steelies (niet die hieronder ![]() Deze zullen er volgende week omgelegd worden en gemonteerd worden onder de GTI. Dan gaat de schroefset nog een paar slingers onderuit en zullen we eens zien hoe het één en ander eruit ziet. Nog even een tussenstand: ![]() En nog 2 "stil-levens": ![]() ![]() 31 Augustus gaat vreselijk krap worden, maar ik ga er nog wel voor. Mocht dit echter niet lukken dan is het de bedoeling om hem voor het eerst op de meeting van VW Outlaws op 21 September te showen aan het publiek ![]() ![]() Keep you posted !! Groeten, LRR
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) Last edited by LRR : 14-08-2008 at 20:13. |
|
||||
|
||||
![]() Fred krijgen wij de onthulling van je project. zou mooi zijn, goed bezig ziet er allemaal goed uit.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat zou heel goed eens kunnen Alex. Ik probeer hem nog voor Watercooled klaar te hebben, maar ik ga het niet afraggen. Dat heeft ook geen zin. Dus hou maar een plaatsje vrij naast dat witte monster in Heerde !! ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Goed bezig Fred. Begint er steeds al meer op te lijken. Ben benieuwd naar het eindresultaat straks.
|
||||
|
||||
![]() Ziet er erg goed uit allemaal nog beter als nieuw uit de fabriek echt mooi. En als je hulp nodig hebt gewoon ff bellen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ben vanmorgen alweer bezig geweest met de bekleding van de a en c stijlen. Straks nog even wat stof halen, en dan aankomende week weer verder.
@Rio: Thank you @Erwin: Komt goed, misschien dat we nog wel een daggie met z'n tweeën aan de slag moeten. Groeten, LRR
|
||||
|
||||
![]() Luitjes,
Morgen even een daggie vrij genomen. De banden (185/45/15) liggen klaar bij de garage, dus morgenvroeg de velgen in de kofferbak en even laten monteren. Mocht het weer het toelaten dan knal ik ze gelijk onder de GTI en zal de schroefset nog een slinger geven !!!! Zal proberen om even wat foto's te plaatsen morgen. Nu gauw weer verder met het hemeltje. Groeten, LRR
|
||||
|
||||
![]() En daar zijn de foto's dan.
VOOR ![]() NA ![]() Ben er zelf erg tevreden over. Banden zijn Nankang 185/45/15. ![]() ![]() En nu weer verder met de binnenbekleding........ ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() zugt der goud oet!! Mooi hoor fred!
|
||||
|
||||
![]() Ik vind dat 15 inch staal steeds leuker staan onder een MK1 :P
|
|
||||
|
||||
![]() Staat er mooi bij zo!
|