![]() |
|
|||
|
|||
![]() He gerard,het mooiste zou natuurlijk zijn om ook bandjes om die gotti wielen.
Want dan heb je 2 dikke setjes wielen kun je x wisselen ![]() Worden de gotti wielen ook nog gebruikt anders worden het alleen maar stofnesten ![]() En alweer voordeel kun je ook naar vag leeuwarden,als het met de rs wel langer duurt ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Als je de Gotti`s eronder knupt, ben je m`n held!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Doe maar wat je zelf mooi vindt Gerard!
|
|
|||
|
|||
![]() ik weet waar de kooi mee vast zit .... heb het van een goeie bron
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
HEHEHE, ja die zoon van hem sneupt net als zijn pa alles af. Deze moeren en bouten het ie van de nieuwbouw ernaast geritseld, donderdt straks de hele staal constructie bij Lammert van der Meulen op zijn TOKO ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gerard,
Je hebt je weer een mooi dillema op de nek gehaald kerel !!! Hahaha. Die beide setjes staan super onder je mk2......dus tja...wat te doen he ??? Succes met de keuze. En heb je nog foto's van de kooi ??
|
|||
|
|||
![]() En toch vind ik het goude in de Gotti's niet bij je auto passen.
De BBS'n zullen sowieso weer top staan. Da's een ding dat 100% is... Oh, en de plaat zit. Top uitvinding man! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Staat super
![]() Gewoon 4 bandjes erbij kopen ![]() Dan kan dat ook wel. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
gesponsord bij visser oestrum ![]() zou ook voor de gotti gaan. maar je weet zeker dat de bbs rs altijd mooi staat. |
|
||||
|
||||
![]() meterje mei die brut! Der onder mei die gotti's, staat echt super!
|
||||
|
||||
![]() Ja Gerard, ik ben nog steeds fan van die Gotti's
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik zou dr ook bantjes om knopen, wisselen kan altijd nog toch?
|
||||
|
||||
![]() moet zegge dat ik die gotti's toch ook wel vet vind ogen zo ja
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Nou mannen heb alle voor en tegens gehoort en ben er nog niet uit hahaha.
Ga ze gewoon eronder knoppen om toch te zien hoe het lijkt op banden en op de weg. En anders zoals Dre zegt 2 BBS RS links en 2 Gotti's rechts ![]() Dus van de week maar ff doen. Bedankt iedereen voor de reacties en meningen ![]() Nu alleen nog ff op de motorkap en grille wachten vanaf de spuiter en dan is ze dit jaar eerst weer klaar. ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Kun je hem klaar krijgen voor zondag ? Gaan we naar belgie Clup Charly,s ![]() DUS SCHIET OP VERDOMM ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat gaat niet lukken maat jammer genoeg
![]() Motorkap en grille moeten nog gespoten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
MAATJE geen probleem toch rollen we die toch MAT ZWART ![]() Je mag ook met mij in de type 1 meerijden !? Bel me dan ff als het je wat lijkt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja lekker MAT
![]() Ze liggen al bij de spuiter dus dat gaat ook weer niet lukken hahaha. En ja het lijkt me wel wat maar geloof dat Spankie dan ook mee wou als ik heen ging ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
VERDIKKE moeten ook eens een keer als mannen onder elkaar weg toch?!! ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wat een dikke wagen! Respect!
|