Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Off Topic > Nieuws en actualiteiten
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread
  #41  
Old 06-09-2009, 15:14
servibruls servibruls is offline
VW Guru
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 781
Default

Ken e rnog wel eentje...

Kreeg een boete voor mobiel bellen..
Was dat dus NIET aan het doen!!
Meneer begint gezellig te schrijven ik maak een opmerking, schrijf die boete maar ik kan via een gespecificeerde rekening aantonen dat ik niet heb gebeld.
MEneer de agent kijkt me aan en zegt, wacht effe, effe de bekeruing opnieuw schrijven..
Hij loopt weg, komt 10min laten terug met een procesverbaal..

En er stond op, rijden met een mobiele telefoon in de hand..
Dit kan ik dus niet aantonen..

Wat zouden jullie doen? Bezwaar aanteken en toch geen gelijk krijgen of meteen betalen en van het gezeik af zijn?
__________________
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk

Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P
Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD
Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD
Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD
Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD
Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's..
Reply With Quote
  #42  
Old 06-09-2009, 15:20
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Servi, ik zou maar gewoon betalen, hier kom je toch niet onderuit. Het vasthouden van een mobieltje is al strafbaar, je hoeft er niet eens mee te bellen.

Die agent hoeft daarvoor totaal geen bewijs te overleggen helaas, dus zover "onschuldig tot schuld bewezen wordt".
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
  #43  
Old 06-09-2009, 15:33
servibruls servibruls is offline
VW Guru
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 781
Default

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Servi, ik zou maar gewoon betalen, hier kom je toch niet onderuit. Het vasthouden van een mobieltje is al strafbaar, je hoeft er niet eens mee te bellen.

Die agent hoeft daarvoor totaal geen bewijs te overleggen helaas, dus zover "onschuldig tot schuld bewezen wordt".


Ik had niet eens een mobieltje vast.
Had me elleboog op de armsteun en leunde met me hoofd op me hand, dit omdat ik al eeuwen voor een stoplicht stond.

Kan nu wel 1000 woorden voor deze agent bedenken maar dat word niet door iedereen gewaardeerd

Echter word me nu wel effe €156,- door me neus geboord...
__________________
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk

Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P
Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD
Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD
Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD
Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD
Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's..
Reply With Quote
  #44  
Old 06-09-2009, 16:47
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 13,624
Default

Quote:
Originally Posted by servibruls
Ik had niet eens een mobieltje vast.
Had me elleboog op de armsteun en leunde met me hoofd op me hand, dit omdat ik al eeuwen voor een stoplicht stond.

Kan nu wel 1000 woorden voor deze agent bedenken maar dat word niet door iedereen gewaardeerd

Echter word me nu wel effe €156,- door me neus geboord...

ik heb exact hetzelfde meegemaakt,rij in de cabrio met m'n elleboog tussen deurpaneel en raam en m'n hand tegen m'n hoofd,150euro...
het is hier in urk sowieso verschrikkelijk,gordel-razzia's en laseren vanuit tuinen in de bebouwde kom,ga zo maar door.al doe je nog zo je best,ik ben elke maand 200euro kwijt.logisch dat ik geen goed woord over heb voor die +_)(^%$#^$#@$&%^&(&(#!$#$&^%^*^&)(*!!!!!!
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway.
Reply With Quote
  #45  
Old 06-09-2009, 21:41
Gino89's Avatar
Gino89 Gino89 is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,129
Default

Nu jullie het toch over hun hebben. Was vandaag bij knastercross geweest. In Geulle. Daar stond me toch een motor agent bij die had gewoon niks meer aan profiel op de achterband van zn motor Kon het niet laten, ik op hem af. Natuurlijk over die achterband aangesproken. Hij keek een beetje raar op. Als je gvd geen profiel meer er op hebt. Krijg je een bekeuring. En hun rijden met die afgekeurde banden rond Dat noemen ze dan veilig .....
Reply With Quote
  #46  
Old 06-09-2009, 21:54
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Quote:
Originally Posted by Gino89
Nu jullie het toch over hun hebben. Was vandaag bij knastercross geweest. In Geulle. Daar stond me toch een motor agent bij die had gewoon niks meer aan profiel op de achterband van zn motor Kon het niet laten, ik op hem af. Natuurlijk over die achterband aangesproken. Hij keek een beetje raar op. Als je gvd geen profiel meer er op hebt. Krijg je een bekeuring. En hun rijden met die afgekeurde banden rond Dat noemen ze dan veilig .....


Nee joh, de politie heeft speciale training gehad, die weten wel wat ze moeten doen in noodsituaties bla bla bla bla...

__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
  #47  
Old 06-09-2009, 22:28
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 13,624
Default

waarop de politie woordvoerder/ster antwoordde;
het is bij de cross niet verplicht om profiel op je banden te hebben
het ergste vind ik het nog voor de agent,die is in shock na de bedreiging door een zekere Gino......
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway.
Reply With Quote
  #48  
Old 06-09-2009, 22:56
RubenD's Avatar
RubenD RubenD is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 6,221
Default

Enige wat ik hier kan zeggen:

"Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet"

En daarbij: Ik stop in principe om te helpen, minimaal om te vragen wat er aan de hand is. Als ik vind dat er genoeg actie ondernomen word kan ik weer door. Anders help ik.

Van een beetje helpen is nog nooit iemand slechter geworden (behalve als je daarna aangeklaagd word :S).
Reply With Quote
  #49  
Old 07-09-2009, 06:29
Jurgen Santana's Avatar
Jurgen Santana Jurgen Santana is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,526
Default

Quote:
Originally Posted by Gino89
Nu jullie het toch over hun hebben. Was vandaag bij knastercross geweest. In Geulle. Daar stond me toch een motor agent bij die had gewoon niks meer aan profiel op de achterband van zn motor Kon het niet laten, ik op hem af. Natuurlijk over die achterband aangesproken. Hij keek een beetje raar op. Als je gvd geen profiel meer er op hebt. Krijg je een bekeuring. En hun rijden met die afgekeurde banden rond Dat noemen ze dan veilig .....


Dat vindt ik het jammere van de politie in Nederland, elke knastercrosser kan naar ze toe lopen en bijdehand doen.

Loop in Mexico eens naar de politie met zo'n geintje. Dan kom je als Gina44 1/2 weer terug
__________________
WWW.MIVW.NL
Reply With Quote
  #50  
Old 07-09-2009, 08:35
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 11,016
Send a message via MSN to Pedaalemmer
Default

Quote:
Originally Posted by Jurgen Santana
Dat vindt ik het jammere van de politie in Nederland, elke knastercrosser kan naar ze toe lopen en bijdehand doen.

Loop in Mexico eens naar de politie met zo'n geintje. Dan kom je als Gina44 1/2 weer terug


Ben blij toe, anders was het halve forum inmiddels ontmant.
Reply With Quote
  #51  
Old 07-09-2009, 18:13
Gino89's Avatar
Gino89 Gino89 is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,129
Default

Quote:
Originally Posted by De Pul
waarop de politie woordvoerder/ster antwoordde;
het is bij de cross niet verplicht om profiel op je banden te hebben
het ergste vind ik het nog voor de agent,die is in shock na de bedreiging door een zekere Gino......


Hij hoeft zich echt niet bedreigd te voelen hoor Als ik te weinig profiel op de motor heb word ik ook aangehouden. En word er zelfs voor bekeurd.... Dus hoezo mogen hun het wel? Als je sommige agenten ziet inhalen met die motors... Nou lekker veilig hoor. Daarom zullen ze wel ook niet rijden met regen. Veel te gevaarlijk met zo weinig profiel
Reply With Quote
  #52  
Old 07-09-2009, 18:31
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Quote:
Originally Posted by Jurgen Santana
Dat vindt ik het jammere van de politie in Nederland, elke knastercrosser kan naar ze toe lopen en bijdehand doen.

Loop in Mexico eens naar de politie met zo'n geintje. Dan kom je als Gina44 1/2 weer terug


Nja, bijdehand... de heren krijgen zelf nooit en te nimmer een bekeuring, en rijden dus zoals ze zelf willen. Snelheidslimiet geldt voor geen van hen, eenrichtingsverkeer kennen ze niet, en rood is gewoon donker oranje. Lijkt me dus wel zo prettig als die projectielen waarmee ze zo asociaal en hard mee rijden ook in orde zijn, zeker als ik voor de kleinste scheet bekeurd wordt, en zij met slicks rondknallen.

Goed voorbeeld doet goed volgen, maar als je voorbeeld te goed is haal je je quotum niet zullen ze daar wel denken.
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
  #53  
Old 07-09-2009, 19:21
Jurgen Santana's Avatar
Jurgen Santana Jurgen Santana is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,526
Default

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Nja, bijdehand... de heren krijgen zelf nooit en te nimmer een bekeuring, en rijden dus zoals ze zelf willen. Snelheidslimiet geldt voor geen van hen, eenrichtingsverkeer kennen ze niet, en rood is gewoon donker oranje. Lijkt me dus wel zo prettig als die projectielen waarmee ze zo asociaal en hard mee rijden ook in orde zijn, zeker als ik voor de kleinste scheet bekeurd wordt, en zij met slicks rondknallen.)


Wie appelen vaart...

Ik heb zelf weinig tot geen problemen met die lui. En in elk beroep worden flinke missers gemaakt en gaat lang niet alles zo als het hoort. Wen er maar aan want dat gaat niet zo snel veranderen.

Kunnen we nog een flink aantal fora mee vullen ben ik bang. Alleen niet dit forum wat mij betreft
__________________
WWW.MIVW.NL
Reply With Quote
  #54  
Old 07-09-2009, 19:31
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Quote:
Originally Posted by Jurgen Santana
Wie appelen vaart...

Ik heb zelf weinig tot geen problemen met die lui. En in elk beroep worden flinke missers gemaakt en gaat lang niet alles zo als het hoort. Wen er maar aan want dat gaat niet zo snel veranderen.

Kunnen we nog een flink aantal fora mee vullen ben ik bang. Alleen niet dit forum wat mij betreft


Quote:
Originally Posted by Ben Parker aka Spiderman's uncle
With great power comes great responsibility


Als je die verantwoordelijkheid niet aankunt, moet je geen spiderm... agent worden.
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
  #55  
Old 07-09-2009, 20:00
Sjeesbeest Sjeesbeest is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,450
Default

Laten ze nu gewoon eens iets doen van onze centen, hup de straat op en dat dieven- en afrondseltuig oppakken.

Kreeg vandaag een brief naar aanleiding van mijn aangifte (diefstal van mijn buitenboordmotor) dat er geen voldoende aanknopingspunten zijn voor onderzoek en de zaak is afgesloten?....... Ze hebben niet eens de jachthaven gebeld waarvandaan het gestolen is ........ l@mballen .....

zucht........... ze hebben helaas altijd gelijk, tenzij je met zeer harde en echte bewijzen komt om hun ongelijk aan te tonen........... maar ben jezelf ook weer een paar euries lichter (aanvechten overtreding: teveel lawaai veroorzaken als bestuurder van een motorvoertuig en dat zonder dB meting).
Reply With Quote
  #56  
Old 07-09-2009, 20:27
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 13,624
Default

het is hier net zo,liep eens in het weekend door de dorpsstraat(en ja, ik was lichtelijk verheugd ) komt er zo'n imbeciel met zeker 80 langs knallen,ik bedenk me niks, loop de weg op en steek m'n hand uit.klats, tegen z'n zijkant.meneer stopt,stapt uit en vraagt waarom? ik zeg ik wou oversteken maar je reed een beetje te hard.slot van het liedje? nacht vastgezeten,bekeuring voor openbare dronkenschap en poging tot vernieling.praat me d'r niet van,als ik bij elkaar op ga tellen wat ik allemaal naar die duivels over heb gemaakt,had ik nou een nog leukere auto kunnen rijden
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway.
Reply With Quote
  #57  
Old 07-09-2009, 22:25
Jeroentjuh's Avatar
Jeroentjuh Jeroentjuh is offline
VW Addict
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 652
Default

Quote:
Originally Posted by 1982kameiX1
ik meende dat er gezegd werd dat de man is overleden aan nekletsel als gevolg van het ongeluk. en dus niet aan de gevolgen van het niet ingrijpen van de agent.


Dat wordt vast gezegd om meneer de pruts agent een hand boven zijn hoofd te houden.

Quote:
Originally Posted by Sjeesbeest
Kreeg vandaag een brief naar aanleiding van mijn aangifte (diefstal van mijn buitenboordmotor) dat er geen voldoende aanknopingspunten zijn voor onderzoek en de zaak is afgesloten?....... Ze hebben niet eens de jachthaven gebeld waarvandaan het gestolen is ........ l@mballen .....


Das gewoon een standaard brief, heb ik ook al eens gehad. Stel je voor dat ze egt aan het werk moeten, en de boel moeten onzerzoeken, in die tijd kunnen ze ook weer bonnen uitdelen. Het enigste waar het tegenwoordig om draait is zo veel mogelijk geld binnenhalen.
Reply With Quote
  #58  
Old 07-09-2009, 22:30
jetta91 jetta91 is offline
VW Guru
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 860
Default

ach ik wacht al 4 maanden op mijn boete voor het niet handsfree bellen,
dus voorlopig zijn we nog even vriendjes met zn allen
__________________
ex Passat 1.9 TDI
ex Golf variant TDI
ex Golf 1.8 GL LPG
ex Jetta 1.6 5 deurs
ex Jetta 1.6 Coupé
Huidig Golf MKII 1300I 260.000 KM
Reply With Quote
  #59  
Old 07-09-2009, 22:33
Sjeesbeest Sjeesbeest is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,450
Default

Quote:
Originally Posted by Jeroentjuh

Das gewoon een standaard brief, heb ik ook al eens gehad. Stel je voor dat ze egt aan het werk moeten, en de boel moeten onzerzoeken, in die tijd kunnen ze ook weer bonnen uitdelen. Het enigste waar het tegenwoordig om draait is zo veel mogelijk geld binnenhalen.


zo'n vermoeden had ik dus al, en dat van zoveel mogelijk geld binnen halen is al helemaal bekend

de politie is "bang" voor de mensen tegenwoordig, maar lafhartig achter een boom staan en beetie flitsen en geparkeerde auto's die niemand in de wegstaan lekker bekeuren DAT kunnen/durven ze wel....... as ze maar kunne schrijve
Reply With Quote
  #60  
Old 08-09-2009, 10:58
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Ah kijk, de agenten hebben gewoon pech, ze doen in feite niks verkeerd...

Ik doel dan op de nieuwe berichten rond de schietpartij in Hoek van Holland, een tijdje terug. Onderzoek heeft namelijk uitgewezen dat de schoten die gevuurd zijn allen gericht waren... allemaal, behalve dat ene dodelijke schot. Dat was een waarschuwingsschot, omhoog gericht. Het vervelende is alleen dat de kogel terug gekomen is, en in zijn weg omlaag naar de grond een onfortuinlijke jongeman in zijn hoofd heeft geraakt... jaja.

De agenten daar zijn dus zulke scherpschutters dat ze gericht kunnen schieten op een overvol strand, waar paniek heerst en mensen door elkaar heen rennen, en NIEMAND doden? Maar dan de pech hebben dat een waarschuwingsschot iemand doodt.

Geloof je 't zelf.
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
Closed Thread



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 02:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum