![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() en gemonteerd..! ff strak maken en na de spuiter met dat spul ![]() |
|
||||
|
||||
![]() gaat helemaal goed komen robbedoes
![]()
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ckers robbie ![]() ff wat foto's van c2's ( doe dit 1 keer nooit weer klote werk ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() greetz ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ziet er goed uit rob!! ik kan niet wachten tot je auto klaar is
![]() |
|
||||
|
||||
![]() "]
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hey rob,
Ziet er allemaal zeer strak uit, echt mooi. Veel succes en plezier er nog mee gr siem |
|
||||
|
||||
![]() hey rob,
Ziet er allemaal zeer strak uit, echt mooi. ![]() Veel succes en plezier er nog mee ![]() gr siem |
|
||||
|
||||
![]() @siem thx
![]() @ andere siem thx ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb je foto's van de bling bling c2's en dan reageert niemand meer
![]() iederee aan het kwijlen ofzoo ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nee hoor dat kan beter!!
![]() hahaha nee joh geintje, ziet er goed uit! alleen zou ik hem niet gaan rollen die golf van je... zonde man |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
foto's kunnen beter ![]() haha ja als ik nou is een hoop geld zou gaan winnen in de lotto ofzo dan gaat ie heel rap na de spuiter ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ff weer een update vanaf hier
![]() c2's liggen bandjes omheen ( 195 40 zr16 ) zijn bijna klaar ![]() alle onderdelen die gespoten moeten worden liggen klaar seat highline interieur gemonteerd ( altans de achterbank stoelen komt in de loop van de dagen) adapters worden gedraait zodra ik bouten heb gevonden ![]() heb er 1 voor voorbeeld maar wil bredere en moeten precies de goede breedte worden ![]() nieuwe toplagers liggen klaar en de bumpstops worden rondom verwijderd moet nog lager komen met de c2's maar weinig foto's van dit alles want camera heeft het opgegeven ![]() ![]() op dit moment: nog niks veranderd ![]() ![]() ![]() ![]() meerdere foto's volgen ![]() Last edited by rob-vw : 01-02-2007 at 20:31. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() worden nog gepoetst enzz komt wel ![]() |
|
|||
|
|||
![]() joo wat wat nu de dikte voor de adapterplaten ook alweer?
|
|
||||
|
||||
![]() Ziet er allemaal erg goed uit Rob
![]() Interieur btw ook erg netjes. Als de c2'tjes d'r onder steken kom ik nog wel eens weer langswippen om de veranderingen eens irl te bekijken ![]() Suc6 ermee. |
|
||||
|
||||
![]() ff los eronder gezet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() interieur ook af..! ![]() ![]() ![]() wat vinden we ervan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nice
![]() Interieur echt supermooi !! |
|
||||
|
||||
![]() @ pjvlg60
![]() thx kerel..! jouwne ziet er ook strak uit zo ![]() en je heb pm |